Synnytystä ennakoivat oireet? Supistukset ja tuntemukset? :)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Angii
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Paljon Onnea Mustikkakukka!

Kai tässä on toivoa että ne omatkin ennakoivat supistukset joskus muuttuu niiksi "oikeiksi".
( taas ilta, yö ja aamu valvottu vähän kipeiden kanssa.. :meh:)

Täällähän rupee tapahtumaan,jännää! Ite heräsin viime yönä yhteen supistukseen joka ei kyllä kivulias ollu edes ja sain heti unen päästä kiinni uudelleen. Säälittävää!

Täällä ei ole ollut ainuttakaan kivuliasta supistusta :meh: Iltaisin varsinkin vasemmalla kyljellä maatessa tulee paljon kivuttomia harkkareita, mutta siihen se jää. Jossain vaiheessa yötä herään vessaan ja totean, ettei ne supistukset näyttäneet vieläkän alkavan kunnolla.

Onnea Mustikkakukka!

Täälläkin vain supistelee väliin kipeästi jomotellen ja välillä kivuttomasti,mutta selleitä säännöllisiä sarjoja. Kuitenkin aina lopahtaa jossain vaiheessa. Kuitenkin niin,että alkaa jo arjen pyörityksessä tuntua. Alkaisin olla jo niin valmis synnärille.

Täälä on alkanut tulemaan kipeämpiä supistuksia kun maha toimii, enkä siis tiedä mikä on syy ja mikä on seuraus. Toimiiko maha sen takia, että supistaa kerrankin isommin vai luulenko, että mua supistaa sen takia että maha toimii... Mutta onneksi maha toimii, ei ainakaan ummeta. heh ;)

Mutta olis kiva jos niitä supistuksia tulis enemmän ja säännöllisemmin.

Onnea kaikille vauvan saaneille :) Täällä jo hurahti la ohi, mutta odotellaan odotellaan ;)

Vau, nyt niitä vauvoja poksahtelee joka päivä.. Onnittelut kaikille oman nyytin saaneille. Nyt 37+3 ja ei mainittavaa, kivutonta harkkaria noin kerran tunnissa. Maha tuntuu jo liian isolta, huoh.. Ostetut äitiyspaidat ei ylety mahan alareunaan asti. Ei viittis ostaa enää uusia.

Mullakaan ei ole hetkeen menneet äitiyspaidat päälle. Käytössä on ollut henkkamaukalta ja cubukselta ostettuja pitkiä toppeja, ainoat mitkä riittää peittämään masun :D Nyt lämmin niin saa päälle mekkoakin <3

Tasaista juilimista selässä ja vähän masunkin puolelta kipeenä. Suorassa istuminen ei onnistu kivuttomasti, parempi hengailla puolimakaavassa asennossa sohvalla. Vaavi tosi rauhallinen ollut koko päivän. Taas ihan uudenlainen olo tänään! :D Mies sanoi autolle kävellessä "ainakin sun vauhti on hidastunut entisestään". Kaupassa mun tehtävä oli hakea yksi tavara ja tavata mies seuraavalla osastolla. Sillä oli syli täynnä tavaraa kun mä ehdin sen yhden hakea... Aikamoista matelua toi kulkeminen :D

Mulla oli poltteita mahassa ja selässä, erittäin paljon harkkareita mutta nyt nää kaikki on hävinny! Tilalle tullut kuumat aallot, järkyttävä päänsärky ja pahaolo. En synnytä ikinä :( No okei... viikkoja vasta kasassa 38.

Anye90: Mulla on tullut tänään samoja tuntemuksia, joita kuvailit. Itsellä 37+5.. Noi kuumat aallot on inhottavia.. vaihdevuodetko?!

Varmaan vaihdevuodet! Mulla on ikkunat ja ovet levällään ja meinaan kuolla tähän tukahduttavaan oloon eikä täällä oikeesti oo ees kuuma :/ Mieskin piti ajaa kimpusta pois, tottakai se viereen sillon tunkee kun ei tartteis :D

Joo se on kamalaa kun toinen tulee lähelle kun meinaa läkähtyä..miehelleni tuli jo flunssa kun mä tuuletan jatkuvasti kämppää

Takaisin