Synnytystä ennakoivat oireet? Supistukset ja tuntemukset? :)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Angii
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä 40 + 6 ja ei mitään uutta! Yöllä kävin kuusi kertaa vessassa ja unet on kyllä aika vähissä muutenkin. Äsken kävin reilun tunnin reippaan lenkin ja ei tuntunut sekään missään. Jotenkin sitä nyt uskoo päivä päivältä vähemmän, että tää olisi syntymässä. Viikko sitten oli ihan eri fiilis :grin

Täällä on kyllä tuntemuksia jos jonkinmoisia: epäsäännöllisiä mutta jo selkeästi aiempaa terävämpiä supistuksia joka päivä ja yö, vatsa humpsahti alas reisien lähelle noin viikko sitten, vauva painunut todella alas muttei ihan vielä kiinnittynyt, paikat aovan pehmenneet ja ulkosuu sormelle auki ... ja silti en usko että tämä tästä ihan pian on tositoimiksi kehittymässä. Viikonloppuna yhden yön supisteltua ehdin jo toivoa josko lähipäivinä tulisi lähtö. Lueskelin kuitenkin omia muistiinpanojani edellisestä raskaudesta ja silloinkin on ollut kaikkea edellä mainittua reilun viikon tai kaksikin ennen kuin oon oikeesti päässyt synnärille. Joten jos tuota on uskominen niin aikaisintaan vkl, todennäköisemmin vasta reilun viikon päästä mitään tapahtuu. :rolleyes: Ja mulla on siis LA ylihuomenna perjantaina.

Tsemppiä Mamatson! Josko pikkuinen olisi pian sylissä!

Tänään taas maha tyhjentynyt ja kipeitä suppareita. Nyt harmikseni ollut pari tuntia ilman, mutta ehkäpä ehkäpä.... Muuten olot alkoi samanlaisesti kun viikko sitten, mutta supistukset oli erilaisia. Viimeeksi ne tuntui selässä, nyt masussa. I'm ready!

Voi että, miten nää supistukset voi sattua näin paljon reisiin??? Ihan tajutonta.

Kellään jo synnyttäneellä ollu vastaavaa? Tai mitä sille vois tehdä?

Juu! Supistukset ilmeni mulla ekassa synnytyksessä reisissä, ennen kun ne paheni... ja tossa pari tuntia sitten käytiin kaupassa. Melkein kontaten sai tulla pois kun niin paha selkäkipu iski, onneks kuuma suihku autto hieman.

Mulla tulee itku jo siitä kun reisiin sattuu nyt niin mitä tästä tulee kun nää supparit pahenee :(

Auttaisko sauna/kuuma suihku yhtään? Tai rauhallinen kävely? Löytyykö jumppapalloa?

Joo, suihku, 1 g parasetamolia, myös lämpötyyny tms. On se synnyttäminen vaan kovaa hommaa, kauhulla taas odottaen..:confused:

Miljoonasade - "506 ikkunaa" kappaleen sävelellä

Mä suppareita kellottelen
Mä suppareita kellottelen

(kerto)
506 suppariaa
tässä laskurissa on kaikkiaan
Niitä loppuun asti kai milloinkaan en saa
506 suppariaa
kun unen päästä viimein uudestaan saan
Niin alusta täytyy mun taas aloittaa...

Pari tuntia nyt taas supistellut epäsäännöllisesti, ja illalla saman verran. Juuri kun sain paremmin unen päästä kiinni, esikoinen herätti. Nyt ei tule millään uni silmään uudestaan. Supparit kuitenkin taas laantumaan päin - tietenkin, heti kun vaivauduin niitä alkaa kellottamaan. Huomenna eikunsiis tänään LA. Toivottavaati näitä puolivalvottuja öitä ei tarviis enää kovin montaa kestää. Saa vaikka,mitä hupsuja ajatuksia ajanvietteeksi yksinään pimeässä... :rolleyes:

Mie mietin että kuinkahan pitkään tää suolisto tyhjenee ennen synnytystä. Kohtahan tässä pitää tippan sen takia lähteä jos tää vaan jatkuu mutta mitään muuta ei tapahdu :dead:

Anye, kuinka reippaasti sun suoli on tyhjentynyt? Mulla nimittäin vatsa on toiminut viikon ajan reippaasti, mutta muita oireita ei ole kyllä kai ollut...

Hmm, miten sitä nyt kuvailis. Ei tarvii ihan koko ajan olla istumassa mutta kun sinne pöntölle menee niin asiaa tulee on paljon ja se on tosi vetistä. Ja tänään on vähän hutera olo ollu just tuon takia kun ei kerkee juoda sitä mukaa mitä menettää. Oisko tää alkanu jo toissa päivänä mutta muuttunu vaan pahemmaks ajan kuluessa. Toki jos synnyttämään tulee lähtö niin kivahan se on että suoli on tyhjänä ennen sitä...

Eilispäivästä lähtien supistanut..alkuun 15 minsan ja iltaa kohden 5-7 minsan välein. Koko yön valvoin näitten kanssa suihkun ja panadolin avuin. Nyt aamulla sai jonkun hetken torkahdettua mutta sama homma jatkuu. Ei oo vielä niin pahoja etteikö voisi kotona olla mutta rankkaa kun ei voi nukkua tai edes oikeen maata tai istua. Synnärille soitin ja sieltä sanottiin se tuttu ole vaan kotona niin kauan kuin pystyt. Ja että ekakertalaisella tämä voi jatkua päivän kaksikin ennen kuin alkaa kunnolla tapahtua.

Ja mulla loppu kun seinään :( On se kun aijemmissa raskauksissa ei oo tarvinnu pahemmin arpoa, vaan se on ollu menoa heti.

Sitä mäki tässä jännään et loppuuko tää, kun miehen pyysin aamulla jäämään kotiin.

Takaisin