Limatulppa havaittu! Jännää, vaikka se ei sitten kovin tarkkaan mitään kerrokaan :) Toissayönä oli melkosia menkkakipuja 2-3 kertaa ehkä aina tunnin kerrallaan ja tänä aamuna sitten tuli tuo tulppa (tai pieni osa sitä) paperiin. Piti ihan ihmetellä, kun ed kerralla en tällaista ihmettä ehtinyt nähdä

Se tosin käynnistettiin raskausmyrkytyksen vuoksi, ettei varmaan spontaanisiti tullutkaan etukäteen.
Nyt 37+2 menossa, eli sinällään voi vielä kestääkin, mutta jokusen muunkin tavoin toivon, että tätä oireilua ei kestäisi pitkään vaan pääsisi hommiin sitten!
Eli ollut n. viikon verran oloja jos muitakin, huonovointisuutta ja jomotusta selässä. Ja tosi paljon väsyttää. Tänä aamuna lievää menkkakipuilua ja vatsaoireita, nälkä on muttei tee mitään mieli... joten toivottavasti ei jatku viikkokausia :P
Onneksi vauva on vihdoin kääntynyt raivotarjontaan, joten ei tarvitse sen puolesta jännittää jos vaikka synnytys alkaisikin. Viikko sitten lääkäri tarkasti kohdunsuun, kiinni oli ja kaulaa 1 cm, eli toivottavasti tuo toissayön kipuilu tarkoittaa sitä, että tilanne olisi nyt jotain muuta!
Mies kyseli, että mitä jos hänelle tulee vielä työmatka Eurooppaan, eikö se laskettu ollut 3 vkon päästä ja eihän se ennen sitä synny... arvaatte varmaan mun tunnereaktion... totesin vaan että päätä ite! Mut nyt kun olen vähän rauhoittunut, taidan suomentaa että ei tod voi nyt lähteä mihinkään -taisi se tajuta sen tosin äänensävystäkin

. Kiva olisi huolehtia vielä tuo esikoinen johonkin hoitoon itse siinä sitten, kun pitää ensin miettiä et joko pitää lähteä vai ei!!! miehet...
Taidan tänään kuitenkin pakata sairaalakassin ja esikoisen hoitokassin valmiiksi, vaikka tää kestäis vielä. Viimeksi en ehtinyt valmistautua, kun tuli määräys sairaalaan makaamaan.