Synnytysoireita

Ota vaan Panadol, 1g, ei siitä haittaakaan ole. Ja yritä ihmeessä mennä nukkumaan. Jos saat edes puoli tuntiakin nukuttua, se tekee ihmeitä. Kuulostais nimittäin siltä, että saat tänä yönä/viimeistään huomenna mennä synnytyshommiin :) niin ja syö cähän jotain, jos maistuu, ellet ole jo tankannut :wink
 
Joo oon syönytkin varuiks varastoon. Ainakin noi supistuksen välit pystyy käyttää tehokkaasti :) Ja tota tääl ootetaan, lähtöä. Mieski tos pyörii jotenki ihan hermona ja kysyy n. vartin välein, et koska sinne synnyttämään nyt sitten lähetään...Ööö :) Tiien jo, mitä ne sanoo Päksissä: "oota et supistukset tihenee, ota panadol (naurattaa koko panadol, kun sitä täs raskaudessa suositellaan jos mihinkin vaivaan...) ja sit soita uudestaan". Meil on kuitenkin se 50 minsaa ajoaika sinne, et sekin pitää kyl huomioida. + lähtösählinkiin ainakin 10 minsaa...
 
Komppaan Kviiniä. Lepää jos suinkin pystyt. Ja kyllä sie tiedät kun pitää lähteä, sä vaan tiedät. Tsemppiä!
 
Mä oon ihan fiiliksissä kun kaikki synnyttää koko ajan, vaikka omasta synnytyksestä ei oo mitään merkkejä ilmassa!
 
MammaMaria synnyttää täällä meidän kanssa :smiley-bounce013 ja Zoe_88 tsemppiä synnytykseen!!!!

Huhtikuisten vikoina odottajina tuntuu hassulta lukea kun muut menevät synnyttämään, mutta tulee se meidän aikakin vielä Hymykuoppa. Äitienpäivänä sit viimeistään :wink
 
Mä olen myös täällä ihan fiiliksissä, kun Mammamarialla ja Zoella näyttää olevan tositoimet käynnissä. Meidän pojalta meni tämän viikon mahdollisuudet ohi viime yönä. Mies on antanut sille ukaasin, että viikonloppuna ei parane syntyä, kun hän ei saa sitten ylimääräistä vapaapäivää synnytyksen takia. :p

Meillä on itseasiassa tilaus vetämässä 16. päivä. Kaikki miehen puolen muksut ovat syntyneet joko 6., 16., tai 26. päivä. Saa nähdä miten käy. Toisaalta se 16. päivä on huono, kun sitten ollaan sairaalassa koko pääsiäinen. Toisaalta en kyllä valita, jos se päättää silloin syntyä eikä mennä yliaikaiseksi.
 
Ei muuten näkynyt mitään limatulppaa täällä missään vaiheessa. Ei supistuksen supistusta ennen vesien menoa. Edellisenä iltana tänne vielä kirjottelin et maha toimi tunnin sisään neljä kertaa, se oli ainut synnytysoire. Eipä ois arvannu sillon että siitä about 12h ni on jo vauva sylissä! Sairaalassakin ihmettelivät että olipa erikoinen synnytys ensikertalaiselle... Luulin et avautumisvaihe vasta alkaa ni käskettiinki jo mennä ponnistaa :D
 
Musta on tosi lohduttavaa kuulla että lähtö voi tulla niin monella tapaa myös ensisynnyttäjällä. Herää pieni toivonkipinä että ehkä tässä vois meillekin syntyä vauva parin viikon sisällä!
 
Miulla ainoa "oire" enää on toi jatkuva makeanhimo. Nyt saa luvan loppua, oon tällä viikolla syöny enemmän karkkia ku joulun jälkeen tänä vuonna yhteensä :eek: (Kiitos vaan miehelle tästä havainnosta.) On ne tän viikon supistelutkin jotain tehny, kohdunkaula ohentunu entisestään, mut nyt ei taas kuulu mitään.

Nyt vaan lähinnä toivon et tulis sillai et mies on kotona tai töissä ku taas stressaan siitä kun se on poissa. Onneks sentään tajusin nyt varmistaa että soihan sillä edes puhelin jos yritän keskellä yötä soittaa, ei ois nimittäin soinu - sillä oli miun vanha numero suosikkilistalla eikä käytössä oleva, eihän se ois mitään auttanut. Jotenki jo asennoitunu siihen et pääsiäisen yli menee ainakin, sit kai haluaisivat jo käynnistellä jos ei oo kuulunut... Silti oon varmaan sunnuntaina ihan yhtä pettynyt lasketun ajan tullessa ja mennessä kuin mitä olin ton mun vauvatilauspäivän mentyä ohi.
 
huokaus..oma LA tuntuu olevan ikuisuuksien päässä -_- .. Ja menee varmasti vielä ylikin. On alkanu tuntuun että käynnistykseen asti! Ei oo muuten vissiin kellään huhtikuisella jouduttu käynnistään tähän asti?
 
Kirjoittelinkin tuonne poksahtavaan huhtikuuhun. Täällä tosiaan käynnistettiin eilen kun oli myrkytysepäilyä (rv 38+5). Turhauttavaa maata ja odottaa millon tapahtuu ja mitä! Mutta se palkinto on niin suuri,että kyllä tämän jaksaa!! :)

tulevanisin ajatuksia osoitteessa tulevaisi.blogspot.fi
 
Tindsku89 tsemppiä sinne sairaalaan!! Tiedän kokemuksesta: siellä EI ole kivaa maata. Mulle tuli aika monta piiiiiitkää tuntia sairaalan sängyssä. Vaikkei tästä varmaan hyötyä ole, mutta: yritä ajatella positiivisesti --> kohta sulla on vauva sylissä :Heartred
 
Takaisin
Top