Synnytysoireita

noniin hymykuoppa,vauva oli kuin olikin valmistautumassa syntymään eilisen hiljailun takia :). Tsemppiä synnytykseen!
 
Jännittävää! Pidän peukkuja, että olette pian tässä samassa tilanteessa luin minä: yösyötöllä. Tsemppiä! :wink
 
mää nukuin viime yön tosi huonosti,heräsin kolmelta ekan kerran j valvoin reilu tunnin. Näin alkuyöstä unta että synnytin ja ku heräsin niin märisin vaan ku oliki vaan unta. Oon niin kateellinen kaikille jotka on päässyt synnyttään mutta toki onnellinen heiän puolestaan! Voisko joku pitää peukkuja sille että saisin minäki vihdoin supistuksen,limatulpan tai jotain synnytykseen viittaavaa, oon ihan hopeless :'(
 
Miekin näin unta että mulla tuli limaista ja veristä vuotoa, hehhe - eiiiii todellisuudessa mitään sinne päinkään.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Vihdoinkin hymis!! Ja ameeba myös, vauvauutisia tässä odotellessa :) Dulu ja ninetsu vaan sitte heti perään eiks nii!?
 
Dulu minä tsemppaan sun puolesta. Tasavertaisuuden puolesta myös sun pitää päästä nyt synnyttämään:) tsemppiä
 
Muokattu viimeksi:
Toivotaan, että loputkin pääsevät pian synnyttämään! Jokohan hymykuopalla on vauva sylissä? :)
 
Ei niitä merkkejä välttämättä tule etukäteen :wink mullaki vaan poks meni vedet ja se oli menoa.. ei yhtäkään supparia yms. etukäteen et olis osannu vähän valmistautua :) plus et olin vasta viikolla 36 ni olin ihan ajatellu et on muutama viikko viel aikaa, no - ei ollu sitte :grin kyllä ne vauvat sieltä kohta saapuu :wink:Heartpink
Tällein se minullakin käynnistyi. Vedet meni ja sitten matkalla sairaalaan alkoi vasta epäsäännöllisesti supistella. Ja vaikka tuolloin olikin menossa 39+6, niin toki olin varautunut siihen 2 viikon yliaikaisuuteen. Jäi vähän puolitiehen kaikki tekeminen, kun oletin ehtiväni tehdä vielä parisen viikkoa sitä synnyttämään lähtemistä.
Pidän peukkuja kaikille poksahtamattomille huhtikuisille!
 
Mulla synnytys alko niin että koko päivän vihlo alavatsaa ja illalla särkylääkkeen jälkeen tuli limatulppa jonka jälkeen supisteli muutaman tunnin 10minuutin välein..sit kuuluki niksnaks ja vedet lorahti sänkyyn n.puol 3 aikoihin, vaaveli oli maailmassa 7.15 :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top