Synnytys

Minä en viiti olla ulkona ollenkaan näillä helteillä. Illalla raahaudun ulos kun alkaa viilenemään. Päivällä käyn vain pakollisen esim. sen aikaa kun pienin viihtyy ulkona. Isommat saavat ulkoiluttaa itseään.
 
Kaikki ketä kyselee kuulumisia kysyy et voi onko tosi tukalaa ja vaikeeta näillä helteillä. Öööö, ei, ihan sama olisinko raskaana vai en :joyful: ei kans oo turvotuksia tai muitakaan nyt, kun ei töissä tarvii riehua niin mikäs tässä ollessa. Rannalla oon pönöttäny miltei joka päivä, ainoa harmitus on ettei mahallaan pysty ottaa aurinkoa :joyful:
 
Kaikki ketä kyselee kuulumisia kysyy et voi onko tosi tukalaa ja vaikeeta näillä helteillä. Öööö, ei, ihan sama olisinko raskaana vai en :joyful: ei kans oo turvotuksia tai muitakaan nyt, kun ei töissä tarvii riehua niin mikäs tässä ollessa. Rannalla oon pönöttäny miltei joka päivä, ainoa harmitus on ettei mahallaan pysty ottaa aurinkoa :joyful:

Tuo on ihan totta! Tekis mieli kysyä parilta ylipainoiselta voivottelijalta että mitenkäs itse kestät nämä helteet ruhosi kanssa [emoji2] Mutta oon tyytynyt toistaiseksi vain toteamaan että eiköhän kaikilla ole hetkittäin helteellä tukalaa...
 
Olen kade teille jotka löydätte nautintoa tästä säästä:eek: itse en koe tätä kovin suurena ilon aiheena:sad001 lapset ei halua mennä pihalle vaan riehuuvat sisällä ja itselläkin olo kun vesi-ilmapallolla... turpea ja tukala! Kaipa tähänkin pitää vaan tottua ku eipä noita päättäjiä tunnu hirveämmin kiinnostavan tehdä mitään konkreettista ilmastonlämpenemisen hillitsemisen kanssa ja ihmiset tuntuu olevan vaan laiskoja tekemään elämässään pieniä muutoksia joka voisi osaltaan auttaa hillitsemään tätä muutosta... mut ei siitä sen enempää, hiukan heavy puheen aihe! Ei pysty tuottamaan järkevää lausetta, aivot puuroa:p
 
Terhie ja Minis15, mie niin komppaan teitä :D Tuntuu välillä, että joka ikinen vastaantulija kysyy, onko mun vaikea olla. Mustakin on ihanaa vastata, että voi tää lämpö on musta aivan mahtavaa, ja ihanaa, kun ei kerrankin tarvi kesällä hytistä kylmästä!

Ja joo, toki ilmastonmuutos on huono asia ja mielellään sitä vastaan tekee minkä itte pystyy, mutta kuumasta kesästä nautin kyllä, kun sellainen yllättäen ja pyytämättä tarjotaan.
 
Joo ja ekaa kertaa IKINÄ mulla on heinäkuu ollu vapaata! Vähän jopa huono omatunto välillä, ku ystävät ja muut valittaa töistä :joyful:
 
Mä oon kyl niin kade teille, jotka nautitte. Mulla on tosi tukala olo, jatkuva mahakipu ja päänsärky(ei oo nestehukasta varmaankaan). Hikoilen ihan uskomattomasti(hikeä siis tippuu pisaroina naamaa pitkin ja kaikki taipeet, tissien aluset jne koko ajan märät ja vaatteet hiertänyt ihon rikki osasta paikkaa kroppaa). Olo on suoraan sanottuna kamala ja jalat huutaa hoosiannaa pienestäkin kävelystä. Täytyy kyl sanoa, et en mä.näistä nauttis vaik en ois raskaanakaan, mutta kyllä tää maha tukaluutta lisää. Jos jotain positiivista niin paino ei nouse kun ei mitään ruokaa saa alas...
 
Mulla nousee siitä huolimatta että mikään ei juurikaan maistu... turpeessa siis ollaan hyvin vahvasti:/
 
Mulla ei oo paino noussut kuukauteen, yhtään. Jäätelöä vedän kaksin käsin jokaikinen päivä. Tosi outoo siis.
 
Mulla on samanlaisia ajatuksia ku Äippä x5:llä.. Välillä ihan tosissaan masentaa maata kotona pimeässä hikisenä ku rasitus lisää supistuksia herkästi, ei oikeen oo päässy nauttimaan tästä kesästä ja raskaus tuntuu aika raskaalta just nyt.
 
Nyt mä väsyin tähän kuumuuteen, ensimmäinen oikeesti älyttömän tuskainen päivä ja ilta ja yö eilen. Heräsin kolmelta joka paikka hiestä märkänä. Tekis mieli mennä ostaa ilmalämpöpumppu:hungover: just nyt ei onneks vielä aurinko paista, sais ees yhden vähän viileämmän päivän väliin niin jaksais taas.
 
Ai joo, vielä hauskemman tästä tekee se että meillä alko kylppäriremppa ja meillä ei oo suihkua. Tai joo, on meillä tuolla takapihalla joku viritelmä :grin
 
Oon mestoilla ma-to 9.45-11.45 maanataina jopa yksin:wink muoks.
On mulla siis 2 isointa matkalla :D
Mä teetän tolla mun miehellä pieniä (ja hiukan isompiakin) projekteja :wink
 
Onko muut alkanu jo syömään taateleita tai juomaan vadelmanlehtiteetä tms. ? Ostin just eilen tuota teetä ja taateleita oon syöny jo yhden pussin. :D Viime synnytys oli sektio, joten nyt on kaikki keinot käytössä että tämä toinen tulis alakautta :happy: Vai onkohan näistä ollut jo juttua jossain ketjussa.. Onko kokemuksia että näistä ois ollu jotain apua?
 
Mä join jonkun aikaan vadelmanlehtiteetä enkä kyllä huomannut siitä mitään apua olevan... miksi taateleita? Niistä en oo kuullukaan o.O
 
Takaisin
Top