Synnytys

No kävipä tuuri kerrassaan :p varmaan paljon parempi noin! Mä luulin, et Tampereella perhevalmennus ois vaan ensikertalaisille, mut mä sain neuvolasta taas laput. En kyllä aio mennä kun just käytiin samat luennot, mutta tietty jos olis suuri ikäero lapsilla niin olis varmaan ihan kätevääkin.
 
Mulla vast paniikki alkaa nostaa päätään :grin eipä siinä, käynnistykseenhän tämä kuitenkin menee, joten odotukset eheyttävälle synnytykselle on täydet nolla :hilarious: tärkeintä kuitenkin saada vauva turvallisesti ulos ja toki olisi kiva, että itsekin olisi koko ajan hyvässä hoidossa siinä samalla
 
Imme, onko sulla siis jotenki varma että käynnistykseen menee vai onko vaan sellanen oma fiilis? Karseetahan se on joka tapauksessa et nyt vaan positiivista ajattelua tai jotain:grin
 
Ahven, eka ei olisi tullut tekemälläkään ulos ja hän jopa puri kohdussa ollessan leikkaavaa lääkäriä, kun lääkäri yritti ottaa esikoista ulos :hilarious: olisi selvästi viihtynyt mahassa pidempäänkin. Tämä kakkonen taas käynnistetään viimeistään laskettuna, kun on lääkehoitoinen radi. Toki voihan olla, että yllätyn ja tämä pikkuinen tulisi itsekseen ulos :rolleyes:
 
Ahven, eka ei olisi tullut tekemälläkään ulos ja hän jopa puri kohdussa ollessan leikkaavaa lääkäriä, kun lääkäri yritti ottaa esikoista ulos :hilarious: olisi selvästi viihtynyt mahassa pidempäänkin. Tämä kakkonen taas käynnistetään viimeistään laskettuna, kun on lääkehoitoinen radi. Toki voihan olla, että yllätyn ja tämä pikkuinen tulisi itsekseen ulos :rolleyes:

Ihana pikku vastarannankiiski siellä:Heartred
 
Mä vaan niin haluisin että tää odotus olis jo ohi! Niin valmis synnärille...
Mulla ollut onneksi vaan positiivisia kokemuksia mun synnytykset joten en osaa pelätä/jännittää mitään:) kiitos jorvin osaavan henkilökunnan:Heartred
 
Mä vaan niin haluisin että tää odotus olis jo ohi! Niin valmis synnärille...
Mulla ollut onneksi vaan positiivisia kokemuksia mun synnytykset joten en osaa pelätä/jännittää mitään:) kiitos jorvin osaavan henkilökunnan:Heartred

Sama fiilis! Oon niin valmis jo.
 
Mulla tuli ehkä pieni pettymys neuvolalääkärillä, kun ei ollut merkkejä siitä, että synnytys olisi lähestymässä :D Odotan sitä niin valtavasti
 
Mulla tuli ehkä pieni pettymys neuvolalääkärillä, kun ei ollut merkkejä siitä, että synnytys olisi lähestymässä :D Odotan sitä niin valtavasti
Lohduttaako et monilla on pehmentymistä ja lyhentymistä mutta silti ne synnyttää lasketun ajan jälkeen:grin
 
Mä oon niin kyllästynyt tähän mahaan. Normaalisti nautin lämmöstä ja helteestä mutta nyt ei pysty mitään tekemään... Joko saa lähteä synnyttään? Kaveri jolla la 19.7 just laitto tänään viestiä et alotetaan käynnistään tänään ja oon niin kade[emoji23][emoji23] no ei vaan hyvähän se on kun pysyy tuol mahassa vielä kasvamassa...
 
Lohduttaako et monilla on pehmentymistä ja lyhentymistä mutta silti ne synnyttää lasketun ajan jälkeen:grin

Kiva :D No ei, itellä on sellainen olo, että tämä viihtyy vatsassa hyvinkin vielä sen viitisen viikkoa ellei kauemmankin :) Ja tosiaan, hyvähän se on sinällään kasvaakin vielä. Eikä mua sinällään tämä raskaana olo haittaa, viihdyn vatsan kanssa ja inhottaa vaan voimakkaat liitoskivut. Ja joo se harmittaa, että menee tälläinen hellekesä sivu suun, rakastan helteitä, mutta nyt oon joutunu olemaan sisätiloissa lähes koko ajan. Mutta eiköhän näitä kesiä vielä tule :)
 
Jos joku ei ole jo kuullut mun sanovan niin inhoan tätä hellettä:D 25 astetta olis just passeli mut tää 30 astetta on aivan liikaa! Vie voimat aivan täysin...
Oon vaan onnellinen että vauva on masussa näillä keleillä, johan hänkin olis kiukkuinen kuin amppari ku kuuma ja kuitenkin syli on paras paikka. Porukat jää elokuussa kesälomalle ja toivon että historia toistaa itseään ja sit alkaa sateet ja viilentyminen:wink
 
Mustaki tuntuu et on kesä mennyt jotenkin piloille kun ei oo juuri mitään jaksanut. Ei vaan yhtään kiinnosta lähtee kävelee korkeasaareen tai lintsille yms. Vaikee olla tytön kanssa ees puistossa kun pitäis koko ajan päästä vessaan.
 
Mulla ihan sama fiilis! Jotenkin odottaa vaan, että olis jo syyskuu. Tuntuu, ettei yhtään osaa nauttia tästä kesästä :/
 
Vähän harmittaa se että nää helteet menee hukkaa tän mahan kans :D
Jos ei ois tätä mahaa niin me kierrettävä esikoisen kanssa kaikki mahdolliset vesipuistot, molemmat kun vesipetoja ollaan :D mutta eihän tän mahan kans voi mitää mäkiä laskea tai saatika että jaksais lähteä mihinkään.
Toivon, että tälläin kesä tulee myös pian uudelleen josta pääsee nauttii ilman mahaa :D
Mutta en mä kyl sitä vauvaakaa haluais tähän helteeseen joten parempi sen on mahassa olla...
 
Kiva :D No ei, itellä on sellainen olo, että tämä viihtyy vatsassa hyvinkin vielä sen viitisen viikkoa ellei kauemmankin :) Ja tosiaan, hyvähän se on sinällään kasvaakin vielä. Eikä mua sinällään tämä raskaana olo haittaa, viihdyn vatsan kanssa ja inhottaa vaan voimakkaat liitoskivut. Ja joo se harmittaa, että menee tälläinen hellekesä sivu suun, rakastan helteitä, mutta nyt oon joutunu olemaan sisätiloissa lähes koko ajan. Mutta eiköhän näitä kesiä vielä tule :)

Mullekin iski eilen sellainen olo, että yhyy, en oo jaksanut nauttia helteestä yhtään niin paljoa kuin olis pitänyt :sad001 Vaikka oon kyllä käynytkin rannalla ja ottanut aurinkoa ja hengannut ulkona, niin kuitenkin vähemmän kuin ns. normaalitilassa olisin tehnyt. Eikä jaksa valvoa niin pitkään, että jaksaisi fiilistellä kesäöitä :D

Mutta onneksi helle jatkuu vielä, aion skarpata!
 
Tiutsi, joku sano et tällänen kesä on kerran sataan vuoteen, joudut vähän aikaa odottamaan :grin
Oon mä sentään pari kertaa ollut mökillä ja tossa lähijärvessä uimassa et tyttö pääsee polskimaan, mut mihinkään muualle ihmisten ilmoille en oo tosiaan jaksanut. Huomenna ois ystävän polttarit ja pitäis jo ennen yheksää olla aamupalalla. Ilmotin kyllä et oon vaan puolisen päivää..häätkin skippaan ku just sillon 40+ . Äääh.
 
Mä oon nautiskellut ulkona niin paljon, kun oon pystynyt. Esikoinen ei viihdy ulkona kuumassa, niin sen aikaa, kun on viihtynyt itsekseen sisällä, niin mä oon maannut auringossa. Kuitenkin ennemmin nautin raskaana näistä keleistä, kun pienen vauvan kanssa sisällä. Toki helppo sanoa, kun ei oo turvotusta tai tuskaisuutta.
 
Takaisin
Top