Mulla on sama homma ton häpyluukipuilun kanssa! Koitan aina nukahtaa mielummin uudelleen, ku kääntää kylkeä. Se on sellanen urakka, että siinä elimistö herää väkisinki! Ja sattuu! Pissallekaan ei tee mieli lähtee ellei oo ihan pakko, koska sieltä sängystä seisovilteen kömpiminen on niin tuskasta. Jos selällään pystyis nukkuun, ni häpyalue ei kipeytyis, mutta ei puhettakaan enään selälteen nukkumisesta! Kuolen hapenpuutteeseen. Ollapa sellanen moottorisoitu sänky! En tosiaan tienny mitään liitoskivuista ennen tätä. :D
Mulla tulee pakaroihin joo sellasta hermokipua jota voisi poltteluksi kuvailla. Tosi vammasta ja tuntuu joskus siltä, että kohta toi jalka luiskahtaa alta.
Se on tosi hyvää se kinesioteippi mistä mammasmurffi puhu, lisää verenkiertoa!! Tosi maagistakamaa. :D ja mun mielestä voi mennä terveyskeskukseen ja pyytää fyssaria teippaamaan.. Niillä ei siinä kauaa kestä ja ne ainaki tietää mihin laittaa, ku ongelma tuolla. :) esittää vähän uusavutonta ja esittää asian nätisti, että näkisin vähän mallia, osaan sit jatkossa laittaa itte. ;D mukku ei se aina mee niin, että ongelma on siellä missä kipu on! Mulla ku oli kiertäjäkalvosin tulehtunut olkapäästä niin teippi pistettiin kyynärvarteen! Ja se kipu hellitti siä olkapäässä. :)
*muoks Jaa se oli noin helppo teippausohje tuohon puutumiseen! :D ehkä sen osaa nipin napin itekki..