Mä herään nykyisin joka tunnin välein vessaan... Ja joskus valvon vaan koko yön ei vaan tuu unta vaikka kuinka väsyttäisi ja päivisin ei oikein tulee nukuttu. Harmittaa kun tykkään lenkkeillä koiran kanssa joka päivä pari tunnin lenkin mutta enää en siihen kykene kun astun kotiovesta ulos ja heti on vessahätä :D sitten joudun koko pitkän lenkin melkein hölkkämään että pääsisin taas vessaan. Voisin alkaa asumaan vessapönttöllä kohta. Tänään rv 39+0 ja viimeistään kolmen viikon kuluttua saan vihdoin pienen vauvan syliin ❤❤ ( toivottavasti syntyisi viimeistään jo viikon kuluttua :) )
Täysipäiväinen odottaminen on kyllä tuskallista.. En osaa edes kuvitella kuinka turhauttavaa olla yli la:n kun esikoinenkin syntyi 38+0 mutta kun nyt olin pari päivää tuolla sairaalassa, niin siinä ehti miettiä käynnistyiskö tää nyt. Kotona miehellä kanssa sellanen turhautuminen päällä kun nää vikat päivät on nyt niin kyseenalaisia, että kiukutteli minulle ja sai tartutettua levottomuuden. Sairaalassa olin siis itse vielä yliluonnollisen rauhallisin mielin mutta nyt on sellanen olo päällä ettei malttas ajatustakaan ajatella loppuun... koko ajan vaan pyörii mielessä että jokojokojokojokojoko...! Minulla on siis tänään rv 38+2 ja sektio ylihuomenna 38+4.
Jestas, kun vihlas alapään sisällä!
Kävellessä labraan koin tämän tunteen ja kyll toinen tassu kohos ilmaan, kun vihlas. Ajattelin, ett siellä se Tiiveröinen poraa itteensä alaspäin.. 
ja nyt menossa rv.37+2 ja huomenna ois neuvola. Saas nähä onko vauva pysyny pää lantiossa kun välillä näyttää että kylelleen makoilis tuolla :)
rentous ja mielihyvä nyt aa ja oo. Nauttia loppuhetkistä sen minkä voi.