Synnytys lähestyy...oireita? :)

Miulla lähti keskiviikkona...supistukset koventuneet...mutta siis täällä ollaan vielä. Aaaargh...joka yö jäätävä polte ja sessio nuiden supistusten kans 1-2h sitte taas huilii...ihan täys jo tätä. :cussing

Saas nähdä pääsiskö tänään synnyttämään :)
Yöllä tuli sekstailtua ja nyt oon tunnin pyöriskelly kipeiden supistusten kans ja nyt on tullut myös vereslimaista vuotoa (just samanmoista kun tosikona synnytyksen aikaan). Kun nyt vaan tiheentyis tästä :)

Tykkäystä oireille ja sekstailulle! :) niistä perinteisistä sauna, seksi ja siivous tuo seksi taitaa olla ainoa, joka ihan oikeastikin voi auttaa niiden hormonien takia.

Täällä valvottu aamu viidestä, 10 min välein tulee supistuksia, selkä ja nivusiin sattuu ja tulee jatkuvasti "sukkapuikkosupistuksia". Koko yön tullut ällöttävä limatulppa ja maha pudonnut alemmas. Vähän kyllä jännittää et tuleeko lähtö vai loppuko nämä supistukset kohta . . .

Viime yönä alkoi silmitön teenkeitto.Mikä tietysti elokuusta asti jatkuneiden ruoansulatusongelmien jälkeen oli suorastaan hupaisaa. Nauraen p&@koin kuin kuningatar oisin. Mikäli vanhat merkit edellisisitä kerroista pitävät paikkaansa niin ei tässä kauaa enää kärvistellä. Paitsi toki jos koulusta soitetaan, että siellä on kaksi ripuloivaa pikkupiiviä noudettavissa ja ukkokin tulee lätkätreeneistä kotiin kulkematta töiden kautta ja kuravedet hokkareissa jolloin toki voisi kuvitella kyseessä olevan norminoroviruksen.

Limatulppakin valuu pikkuhiljaa...

Täälläkin valvottu neljästä asti ja supistellu niin paljo koko aamun että vaikkei supista nii alamaha hellänä :oops: saa nähä mitä päivä tuo tullessaan...taas supistaa!!

Eilen vasta pari ekaa vaivaista harjoitussupistusta, vaikka on kaikki kolmea ässää harrastettu tässä viime päivinä, ja reissussakin oltu...prkl tulis jo. Varmasti on jo ihmisen kokoinen. Yliaikaa en jaksais sitten millään...(vaikka eipä se nyt ihan vielä olekaan lähellä, mutta silti)

hehee. Nähtävästi viime yö ollut monilla samanlainen. Niin myös täällä, innostuttiin harrastamaan sitä ässää. Vaikka nykyään mulla se aiheuttaa supistuksia, uskalsin silti. Huh ja ei ois kannattanut.. kuitenkin vielä 3 viikkoa laskettuun. Eli supistuksista sain sitten kärsiä koko yön.. ei kovin kipeitä, mutta heräsin varmaan tunnin välein massu ihan kireenä. Nyt ne on kyllä onneksi rauhoittuneet. Jotenkin ei kyllä vielä oo henkisesti valmis siihen synnytykseen.. tuntuu vielä niin kaukaiselta vaikka voikin alkaa ihan minä päivänä vaan. Meillä synnytysvalmennus/luento on viikko ennen laskettua. Eikä vielä ole edes puhuttu synnytyksestä mitään. Kääk!

Lähettäkkääpä naiset tännekin niitä supistuksia. Kitooosh! :D ja tsemppiä hirmuisesti koetokseen jotka jo siellä startti viivalla olette selvästi. Hyvin se menee. ♥

Mulla supistuksia viimeyönä viiden minuutin välein noin kolmen tunnin ajan ja sitten loppuivat kuin seinään. Olin jo innoissani että nyt päästään lähtemään mutta ei. Limatulpasta tai limasta ei tietoakaan. Päivän mittaan pieniä supistuksia silloin tällöin, ei muuta.

Eilen huomasin että rinnat on jotenkin yhtäkkiä täyttyneet, jospa olisi hyvä merkki!!

Mulla ei edelleenkään mitään supistuksia tai muitakaan oireita (37+1). Tosin kun rinnat tuli puheeks niin ne on kyllä muuttuneet nyt selkeesti "täydemmiks".

Rv 37 alkamassa ja nyt ekaa kertaa pääsin seuraamaan kellon kanssa supistusten tuloa ja menoa.

Kello oli puol seitsemän aamulla, kun heräsin menkkamaisiin kipuihin. Säpsähdin hieman, koska tuntui sen verran kovalta. Ja 16min. päästä tulikin jo toinen sekä yksi vielä 16min. Sen jälkeen tuli muutama heikompi ja sitten nukahdinkin. Tunnin verran tarkkailin. Noiden supistusten välissä tunsin, kun Tiiveröinen kääntyili. Mahtokohan ottaa parempaa lähtöasentoaan. :grin

Saapa nähdä osaanko/tajuanko alkaa kellosta tarkkailemaan supistusten määriä ja kestoja :S siis sitten kun NE supistukset alkavat. Nyt on kyllä ollut tuota menkkamaista särkyä ja kovettumisia mutta en oo kyllä kelloa katsellut että miten usein ja kauanko..

Mä huomasin saman et tissit muuttuneet täyteläisemmäksi täs sairastelun lomassa. Jospa se kertois jotai. Aina voi toivoo. Mä luin jostain et niillä joilla on odotus aika ollut vähemmän hormonaalista ni synnyttäis ennen la mut ne jotka kärsii kovista hormooni muutoksista menee synnytys yli la. Toivottavasti ei tuo pidä paikkaansa. Sithän mulla pitäis sinnikkäästi mennä yli lasketun ajan. Vai oliko se toisinpäin. En mä muista enään. Muisti jotenki PÄTKII... Saa nähä.

Mulla tissit kasvoi sillon alussa, mutta nyt ei mitään. Tosin maidonsekaista nestettä ne on vuotaneet useamman viikon ajan jo.

Toivottavasti se oli Nane toisin päin... muuten täällä ollaan ainakin vatsa pystyssä vielä juhannuksenakin. Sen verran hormonaalista on ollut. :inpain:

Mulla myös huomasi raskauden heti alkuun rinnoista. Nyt tullut parin viikon ajan jotain nestettä. Menkkamaista jomotusta, joka herättää yöllä, ja melko jatkuvia kovettumisia vatsassa. Pari kertaa säännöllisempiä supistuksia, mutta siinä kaikki.

Vatsa on ollut todella kipeä, kun vauva taitaa olla välillä poikittain siellä. Huomenna yrittävät sitten saada sen suuntaamaan päänsä kohti exitiä. Jossain sanottiin, että kääntöyritys saattaa joskus jopa käynnistää synnytyksen. Siihen en kyllä ole mitenkään valmistautunut. Huomisen jälkeen vasta pääsen sitten pohtimaan, tuleeko vauva sektiolla, pää edellä vai perätilassa. Vaikeaa, kun ei ole mitenkään voinut miettiä synnytystä etukäteen.

Eikö näitä jättipapuja voitaisi vähitellen alkaa teleportata ulos tuolta? Se olisi tällä hetkellä mulle mieluisin vaihtoehto.:wacky:

Mulla on ollu lähi aikoina rinnoissa vähän samanlainen tunne ku maito nousis esikkoa imettäessä tuli aina välillä semmonen"kiristävä" ja täyttävä tunne rintoihin ku lähtivät täyttymään ja nyt on ollu samanlaista. Limatulppaa on mahdollisesti myös lähteny viikonlopusta alkaen irtoamaan kun välillä pyyhkiessä tulee klönttejä ja en usko et olis valkovuotoa kun paikat on muuten kuivemmat ku saharan autiomaa...

Takaisin