Onpa kiva, kun vielä saatu mukaan uusia joulukuisia jännääjiä! Tervetuloa

Ja huomenta kaikille!
Hemuli88, me ei kans haluttu tietää sukupuolta. Aika kiva jännityslisä kans mun mielestä :). Ajateltiin nimenomaan, että kun vielä joulukuussa syntyy (ja näköjään vielä hyvin lähelle joulua osuu), niin se saa olla sitten se meijän kunnon "yllätyspaketti". Onko sulla ollut jotain tiettyä olo, kumpi teille ois tulossa? Mä olen pitkään ollut ihan "tyttöoloissa", kun makeet maistuu ja maha on pyöree ja korkeella yms. Mutta toisaalta en yhtään yllättyisi, vaikka oliskin poikakin

.
Ja marzille paljon tsemppistä matkaan, vaikka oletkin jo varmaan tositoimissa! :)
Mulla alkoi illalla poltteleen alavatsasta ja loppujen lopuksi aika kovaakin. Sanoinkin miehelle, et "jos nyt ei tuu lähtö, niin ei sitten koskaan". No, ei tullut kuitenkaan lähtöä, kun poltot loppuivat kuin seinään

. Mutta kyllä mulle vähän nyt sellanen olo tuli, ettei välttis tarvis tonne käynnistelyyn odotella...
Käkkiäinen16, toivotaan tosiaan, ettei sullakaan noin myöhään menis. Meidän neukku sanoi, että täällä ei anneta mennä yliaikaseks, että käynnistetään viimeistään sitten aatonaattona. Tosin tuntuu kyllä välillä, että toi meijän neukku sanoo välillä yhtä ja seuraavalla kerralla toista (jää vissiin kohta jo eläkkeelle

), joten en siihenkään niin kovasti luota. Mutta perjantaina sitten yliaikakontrollissa kuulen kohtaloni

.