Mulle tuli kans ne Eevin äitin sanomiset yöllä mieleen. Tietenkään mä en saa unta, kun on se täysikuu, koska mä valvon lähes poikkeuksetta AINA täydenkuun aikana :).
Kylläpä taas huvitti neuvolassa (jee, tänään oli vika neuvola mullakin), kun ne sanoivat, että mä olen niitten viimeinen joulukuun odottaja. Kaikki muut on kuulemma jo vauvojen kanssa kotona ja kaikenlisäksi mulla oli ekana laskettuaika

.
Mutta mä olen jo asennoitunut siihen, että olen joulun synnärillä. Meneehän se yks joulu niinkin

. Toki ymmärrän teitä kenellä on vanhempia lapsia kotona, että eihän silloin malttais olla kotoa pois. Toivon kylläkin, että jos olen joulun synnärillä, niin saisin perhehuoneen, niin voisi mieskin olla meidän kanssa joulun.
Päivitän tähän vielä nopeesti neuvolakuulumiset : kaikki kunnossa

. Tosin mun pikkunen vauva ei kuulemma tunnukkaan enää niin pikkuiselta, että lähemmäs 3500 grammaa oli neukun arvio.
Käkkiäinen16, mulle neuvolantäti ekan kerran sanoi, että "enää sun ei tarvi nousta vaa´alle, jos et halua"

. Nousin kumminki ja about 21 kg on tullut nyt koko raskausaikana

. Onko sulle puhuttu mitään käynnistyshommia? Mulla on nyt perjantaina se käynnistysarvio ja kuulemma jos sillon ei käynnistetä, niin aatonaattona sitten viimeistään on pakko käynnistää... En kyllä mielelläni haluais käynnistystä, mutta tuskimpa kukaan sitä niin mielellään haluaiskaan.