Synnytys lähestyy! Fiilikset, merkit, oireet, ajatukset..:)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aubrey
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eilen illalla tuli jonkin verran vaaleanpunaista vuotoa ja hitunen limatulppaa! Soitin synnärille, josta kerrottiin kyseessä mahdollisesti olevan korkea lapsivedenmeno. Koska olen ensisynnyttäjä eikä supistuksia erityisemmin tule, sain jäädä kotiin oottelemaan supistuksia. Herättyä tuli vielä limatulppaa, nyt ei enää tule lapsivettä eikä limatulppaa. Välillä on minisupistuksia jotka sattuvat eniten alamahaan. Tilanne ei siis edistynyt yön aikana, höh. Nyt heti aamusta on neuvola, jossa tarkistetaan oliko vuoto lapsivettä. Sairaalakassi varulta mukaan :) Tänään on 40 + 0!

Aiemmin synnyttäneet, joilla on ollut korkea lapsivedenmeno: Miten kauan siitä on mennyt siihen, että olette synnyttänet?

Tajusin hetki sitten että ens viikolla on jo laskettuaika! Eli kyllä se vauveli joskus saadaan syliinki ♡
Siis vaikka menis tuon ylikin, niin ei tässä ihan mahottomasti enää oo !
Minä eilen kaupassa tajusin saman kun mies kyseli maitohyllyllä että millon on 11päivä. En edes tajunnu vastata ku jäin miettimään että joko ollaan niin lähellä.

Mimoza onnea matkaaaan sullekkin!!! Ja tsemiä , jännitys ehkä kuuluu asiaaan. Muista mikä palkinto sieltä sit tulee! :joyful: :love7

Ui ihanaa. Alkaa olla jo monella jännät paikat.. Tuosta korkeasta vedenmenosta en nyt niin tiedä, mutta synnytys käynnistyi itsellä viimeeksi 12h, limatulpan jälkeen

Tsemppiä kaikille synnyttäville! Itellä vähä käy kateeksi ku ei enää minkäänlaisia merkkejä alkavasta synnytyksestä.

Tsemppiä kaikille synnyttämässä oleville/sinne lähteville!!

Itellä ei oo tuon sunnuntaisen supistelurupeaman jälkeen ollut mitään synnytyksen käynnistymiseen liittyviä oireita o_O
Eilen tosin oli melkonen paineen tunne alapäässä ja takapuolessa, istuminenki tuntu välillä hankalalta ja justiinsa sai postilaatikolle käveltyä. Niin, ja vauva on möyrynnyt mahassa niin, että tuntuu. En ymmärrä mikä se tuommonen oli, ei oo koskaan aikasemmin noin kauaa ennakoivia supistuksia. Ihan varma olin, että yöllä olis pitäny lähteä, mutta tässä sitä vaan vielä ollaan! :cool:

Voi missä mun supistukset ja jomottelut viipyy? Olisin ihan valmis jo. Ihan kypsä!

Mulla alkoi eilen pahat liitoskivut. Joten niiden pitkien lenkkien tekeminen jäi vaan haaveeksi kun koko ajan sattuu. Lisäksi eilisestä 2-3km lenkistä alkoi sellaset selkäkivut, että en kestä...en uskonu tätä sanovani mutta mä haluan synnyttää jo:-D mä haluun mun pikkusen syliin jo! Rv 38+2

Joo-o, 40+4 ja lonkat paukkuu ku vanhalla mummolla.. Taitaa olla paikat VÄHÄN löystyny.. Ja lisäks minityyppi vie tilaa jo niin, että möyryäminen tuntuu ja lujaa:D ja alemmas ei pääse ilman, että putoais..:D näillä mennään:D:D

Kun meniskin ne lapsivedet niin tietäs että nyt se sitten tapahtuu. Nämä alkavat ja loppuvat supistelut on niin tympeitä kun kerta toisensa jälkeen joutuu pettymään :meh:

Minulla tuli eilen illalla nukkumaan mennessä ihan älytön huono olo. Ja vauveli ilmeisesti ainakin yritti puskeutua keskemmälle ja alemmas lantiossa kun koski ihan älyttömästi ja pää tuntu pyörivän...

Takaisin