Aiarana
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Sf-mitasta ja mahan koosta on käytännössä mahdoton päätellä tulevan lapsen kokoa, pienessä mahassa voi köllötellä jättivauva ja isossa mahassa minivauva. Veljen vaimolla oli aivan valtava maha ja sf-mitta omissa sfääreissään, mutta tuli 3 kg 48 cm vauva täysiaikaisena :) Mulla taasen on sf-mitta alakäyrällä juuri ja juuri, mutta oli jo monta viikkoa sitten arviossa 3,2 kg vauva silloin. Mitä lie sitten syntyessään. Toki jos masu on iso, niin alkaa varmasti enemmän jännittämään jos vauva onkin todella iso, mutta jos yhtään olisi apua tuosta vertauksesta kun oli oikeasti niin kuin kaksosia ois oottanut minun veljen vaimo ja tuli normaalikokoinen vauva :)
Hei kokeilkaa etunoja-asentoa supistusten aikaan! Minulla on kunnolla kiristäviä ja pitkiä, mutta vielä suht kivuttomia harjoitussupistuksia, ja kun nojaan eteenpäin esimerkiksi jumppapallon päällä niin saan kiristävän tunteen kokonaan pois. Olo helpottaa huomattavasti!
Hei kokeilkaa etunoja-asentoa supistusten aikaan! Minulla on kunnolla kiristäviä ja pitkiä, mutta vielä suht kivuttomia harjoitussupistuksia, ja kun nojaan eteenpäin esimerkiksi jumppapallon päällä niin saan kiristävän tunteen kokonaan pois. Olo helpottaa huomattavasti!