Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä en luottaisi neuvolalääkärin sanaa erityisesti, kun nehän on vain tk lääkäreitä joilla vain yleistieto asioista. Taas kun synnärin ja äippäpolin lekurit taas tietää asioita koulutuksen ja erikoistumisen,vuoksiJännä kun neuvolalääkäri on sanonut minulle jo rv28 lähtien, että kohdunkaula on lyhentynyt ja pehmentynyt, mutta synnärin lääkärin mukaan rv38 ei ollut mitenkään erityisen pehmentynyt. Mietin, että oisko neuvolalääkärin mukaan viikkoihin nähden ollut pehmeämpi ja synnärin lääkärin mielessä on ollut se, että voisiko synnytys olla lähestymässä/käynnistymässä ja sen kannalta ei ole erityisen pehmennyt? Aika eriävät mielipiteet tuli ja neuvolassa on kolme eri lääkäriä todennut, että on pehmentynyt ja lyhentynyt. Silti luotan eniten synnärin lääkärin mielipiteeseen, että synnytys on vielä hyvän matkan päässä, koska hän on jatkuvasti tekemisissä tutkimushetkellä synnyttävien kanssa.
Mä en luottaisi neuvolalääkärin sanaa erityisesti, kun nehän on vain tk lääkäreitä joilla vain yleistieto asioista. Taas kun synnärin ja äippäpolin lekurit taas tietää asioita koulutuksen ja erikoistumisen,vuoksi