Synnytys lähestyy! Fiilikset, merkit, oireet, ajatukset..:)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aubrey
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun massussa vaihdetaan kylkeä useamminkin. En oo koko aikaa kartalla miten päin nyt mennään. Ja yöllä kun itse vaihdan kylkeä niin kohta vauva seuraa perässä :D kivat muljahtelut aina!

Taas heräsin jäätävään kipuun alavatsalla..tää onki ihan uutta. sais nyt pikkunen oleilla vielä yksiössään viikon kaks mut jos nyt päättää syntyä niin päätös on hänen :D nyt rv 36+1

samaa tai ainakin samankaltaista kipua mullakin alavatsalla, mitähän se mahtaa olla :o

Mä en kans oikee osaa yhdistää sitä mihinkään ku ei se supistukseltakaan tunnu.. liitoskipua? Mut sit taas säteileekö se vatsaan tuolta häpyluusta?

tähän merkkeihin ja oireisiin voisin laittaa tämän minkä itse huomasin, kun ne supistukset oli tehokkaimmillaan ja vauvan pää erittäin hyvin tarjolla, muuttui pissaaminen lähes mahdottomaksi. tuntui koko ajan olevan hätä, sitten kun pöntölle istui niin valtava paine ja kipu ja pissaa lirahteli lähes pisaroittain kun ei mahtunut vauvan pään ohi. asentoa vaihtelemalla sai aina pikku hiljaa rakon tyhjäksi. eli sitä vauvan pään laskeutumista ei tosiaan voinut olla huomaamatta. sitten kun supistukset alkoikin heiketä, onnistui vessassa käyntikin heti taas normaalisti kun vauvan pää oli noussut "lähtökuopasta" hieman.

Tuli tuossa mieleen et mille se lapsivesi haisikaan? Oliko se nyt spermalle vai imelälle?Vai jollekki muulle tai ei ollenkaan? Ittellä kun menny vasta laitoksella aikaisemmissa raskauksissa vedet nii nyt sitte kummissaan tuosta imelästä litkusta jota tihuuttaa tulemaan :wideyed:

Makeahkolle haisee, on kerrottu. Myös joku kertoi että haisee spermalle :D yleensä vaaleanpunertavaa, voi toki olla myös vaikka vihreää jos on vauva kakannut veteen (EI hyvä juttu)..

Mullapas on uusi oire, kynnet kasvaa niin kovaa vauhtia että voi päivittäin kattella kun ovat kasvaneet :D ois ny ees tukka kasvanu.. pöh :facepalm:

Mansuliini aiotko soittaa polille? Vai ootteletko vaan? Millä rv:lla oot nyt? :)

Eilen kävin äp ja nyt menossa vasta 35+2...mullahan paikat olleet jo auki pari kk sen 2cm ja levossa ollu...Alkaa tuntuu jotta nyt riittäis tää makkuulla olo :grumpy: Tylsääää :yuck: Toisaalta noi viikot on hyvät ja mahollisuudet selvitä on jo tosi suuret...Nythän siis vaan pieni ennää lihottaa itteesä...

Mie vielä vähän kattelen nuita suppareitakin ku tullee tasaseen ja kun mies tulee töistä nii sitte soittelen synnärille et jos vaikka näytillä kävisin...

Ehkä vauva vihjaa et nyt ei jaksa enää, tahtoo ulos :) tsemppiä !! :)

Tsemppiä Mansuliini!
Mulla oli vesi ajoittain ihan väritöntä tai jopa keltaista (ei ollut pissaa) eikä haissut millekään tai haisi synnärille/sairaalalle/en osaa selittää mutta ei kuitenkaan makealle tai spermalle.

Mulla ois tänään laskettu aika alkuperäisen arvion mukaan. Jotenkin lohduttaisi tietää, että max 2 viikkoa enää kärsittävänä, kun nyt sitä saattaa olla vielä 4 piiiitkää viikkoa. Juu, tiedän ettei sitä laskettua päivää voi sokeasti tuijottaa mutta kun todennäköisyydet yli 40 viikon menemiselle on aika suuret niin tässä vaiheessa olisi jotenkin lohdullisempaa.

Jouduin tänään juoksemaan n. 10 metrin matkan pelastaakseni esikoisen joutumasta keinun alle ja pahasti loukkaantumasta (puistoilemassa olimme siis). Tuommoisen äkkinäisen spurtin kun jouduin ottamaan, nyt kyllä tuntuu!

Säikähdinkin vielä todella pahasti! Niin näytti, että kohta tulee kengästä päähän. :( Ehdin jo ajatella, että hyvä kun on terveyskeskus kävelymatkan päässä... :( Viimeviikolla vasta esikoinen alkoi kävellä päätoimisesti, on kovin ennustamaton liikkeissään ja yllättävän nopea! Kyllä se isompikin lapsi siinä keinussa kovasti säikähti, oli hänellä niin kovat vauhdit, ettei olisi millään voinut pysähtyä.

Juu, kyllä tässä on nyt levätty ja muutenkin onneksi loppuaika puistossa meni rauhallisesti. Mutta muutama sellainen (kivuton, mutta selvästi erittäin voimakas) supistus tuli vielä kotonakin, että hassusti tuntui kaulassa asti! :eek:

Takaisin