Mullakaan ei ole vielä menkat varsinaisesti alkaneet, vaikka ollaan huojuttu tuon imettämisen kanssa välillä ihan siinä ja rajoilla että imettääkö ollenkaan. Nythän ollaan taas tosi lähellä sitä ettei lisämaitoja mene ollenkaan, mutta menee kuitenkin joka päivä. No, katsellaan missä vaiheessa ne palaa, menkat siis.
Seksiä on kokeiltu täällä pari kertaa, itseä ei kamalasti kiinnosta, mutta jollain lailla lojaaliuttani isäntää kohtaan olen sen muutaman kerran suostunut. Kun ihan kivaahan se sitten on kun pääsee vauhtiin. Tosin mulla edelleen tuntuu pieni kipu/epämiellyttävyys jossain tuolla emättimen pohjassa, tiedä sitten mistä johtuu. Ja kiirettä saa aina pitää, kun koskaan ei tiedä missä kohtaa jompi kumpi tytöistä herää! Meillä ei ole ilta/yöseksiä ollut oikein koskaan kun en minä väsyneenä innostu ja olen ihan aina iltaisin niin poikki että vain tyyny kiinnostaa!
Lisäksi seksin kannalta on tylsää, kun tähän saakka olen nauttinut kovasti rintojen hyväilystä, ja nyt se ei yllättäen olekaan ollenkaan miellyttävää. Tällä hetkellä rinnat on siis olemassa vauvaa, ei miestä varten.