synnytyksen jälkeen, hormoonit,vaivat...

Hah! Mä en edes aio yrittää ahtautua vanhoihin farkkuihini vielä piiiiitkään aikaan. Nää ylimääräset kilot viimeistään tekee sen, ettei kannata haaveillakaan aiheesta tässä vaiheessa. Ja tosiaan jos lantiokin on levinny, niin siinähän sitä sit ollaan. Kyllä mä niihin kuitenki vielä joskus mahdun...

Millier, ainakin Rennietä voi syödä myös imettäessä.
 
Gaviscon autto mulla raskausaikana sitä saa imettäessakin käyttää

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä on synnytyksestä toivuttu nii hyvin et 2viikkoa koitoksesta ja kolmena päivänä oon jo käyny lenkillä, ihan kävelyä vielä mut suht reipasta vauhtia pystyy jo menemää, kotonakii jaksaa siivota ja tehä vaikka mitä, ei juuri paikkoja enää aristele vaik ekana viikkona oli tuo kohdun seutu aika arka.
 
Täällä vedetään luumuja iltapalaksi :confused: Huomenna pitänee käydä sitten apteekissa. Aamulla sai taas kärsiä pöntöllä istuessa.. Vähän on nämä luumut auttaneet, mutta eivät oo kokonaan poistaneet ongelmaa. Periaatteessa olo on muuten jo täysin normaali ja terve, mutta tää ummetus ja pukamat haittaa :angry2
 
Mulle kanssa tuntuu, että lievä ummetus vaan jatkuu ja jatkuu. Palaako tää mahan toiminta ikinä normaaliksi? Luumumehua jos litkim tosi reilusti niin toimii edes jotenkin, heti kun koitan vähentää niin vaiva palaa :sad001


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Pelkkiä luumuja popsivat, ootteko kokeillu ihan vaan niitä vauvojen luumusoseita, bona yms?
Mä käytin raskauden alussa ja toimi todella hyvin. Lusikoi naamaan vaan :)
 
Mulla on ollu tarkotus ostaa niitä luumusoseita, mutta aina ne on unehtuneet sinne kaupan hyllylle..mikälie dementia iskeny :rolleyes: Varmaan menis ne soseet paremmin alaskin..
 
Jep, itse ainakin tykkään enempi noin, ne limaiset kuivaluumut on jotenkin ällöjä :confused:
 
Mulla ainakin on vasta n. viikon verran toiminut vatsa normaalisti. Ja siis synnytyksestä on jo aikaa yli kuukausi. Eli kyllä siinä voi tovi vierähtää ennen kun ummetus lakkaa.
 
No niin, otin itseä niskasta kiinni ja lähdin ihan varta vasten kauppaan hakemaan luumusosetta. Vaunujen kans. Kävelemällä. Matkaa tuli yhteensä kolme kilometriä ja tämmöiselle joka on urheillut viimeksi vuonna nakki ja keppi, oli se melkoinen saavutus :grin
 
Viikko sairaalassa ja VIHDOIN kotona!!! Vatsa toimii normaalisti, turvotus jäätävä (johtunee myös sektiosta) ab-kuuri päällä ja jotain ruiskeita tukoksien estoon. Hormoonit jylläävät aina pahiten kun on univelkaa ja sektiohaava jomottelee..mutta pikkuinen on ihana :Heartred 3 :Heartred :Heartred Kyllä kai tää tästä, tuntuu jo lottovoitolta että pääsi kotiin :)
 
Luumusoseet! Mikä loistava idea papo, ne meni heti mun ostoslistalle ja kokeiluun! :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla ei oikein mennyt alas tuo luumusose, oli liian vetelää mun makuun :confused: Ois pitäny ostaa sitä torttutäytettä, se maistuu ainakin :rolleyes:
 
Aamukahvi kera Levolacin. Toivottavasti tästä nyt on apua. En uskaltanut ottaa täyttä annosta kun jotenkin pelotti tuo yksi lause käyttöohjeessa "Voimakas ulostamisrefleksi ilmenee tavallisesti noin 2 tunnin kuluttua lääkkeen ottamisesta" Voimakas? :eek: :grin
 
Levolac ja torttutäyte ja ummetus helpottaa!! :smiley-angelic003Kakka lentää nyt niin äitillä kuin tytölläkin :grin
 
Millier, mä olen käyttänyt apteekista saatavaa pegorian jauhepusseja jotka sotketaan veteen ja pehmentää vatsaa. Kokeile jos palaa vaivat. :) Antoivat niitä synnärilläkin ummetukseen.
 
Sektiolla synnyttäneet; jälkivuoto mietityttää.. yli 3 viikkoa sektiosta ja vuotoa ei ollut pariin päivään. Nyt sitten lähti ihan reippaasti vuotamaan.. Onkohan ihan normaalia ja onko muilla ollut? Ainakaan viikkoon en oo sidettä ees jaksanut pitää, mutta nyt vuotaa niin paljon että taitaa olla pakko. Veri on kirkkaan punasta kuitenkin ja ihan juoksevaa... Että ei varmaan tulehdus. Ja on kuitenkin ihan koko ajan ollut ailahtelevaista se vuoto määrältään, mutta nyt jotenkin niin voimakasta vuotoa (ei kuitenkaan mitään menkkatasoa) yks kaks että mietityttää onko normaalia vai ei.
 
Takaisin
Top