Hiukset lähtee täälläkin, hampaisiin tuli odotusaikana reiänalkuja ja ne vihoittelee edelleen, hammaslääkärijonossa ollaan.. Yhessä vaiheessa oli toi kauhea väsyvaihe, mut onneks meni jo ohi. Nyt oon taas innostunut kuntoilusta (jumppakuminauhamikälie on tosi kätevä yläkehon vetreyttämisjumppaan) ja ruuanlaitosta. Menkat kun alkoi ni paino lähti laskuun, niin kun oletinkin aiemmin kun paino ei laskenut vaikka päällään seisoi; johtuu hormoneista. Menkat oli tosi vaisut muuten, mä olin henkisesti varautunut siihen maailmanlopun vuotamiseen mistä mua oltiin peloteltu, mutta ei.. Aika normaalit, mutta kipuja ei ollut ollenkaan. Myöskin menkkojen alkamisen jälkeen hiki ei enää haise juurikaan, hiki tulee kyllä mutta se on hajutonta niin kuin aiemminkin. Pukamat muistuttaa aina silloin tällöin itsestään. Vatsalihasten henkiinherättäminen on ollut tosi hidasta, en tiiä johtuuko sektiosta vai äärettömän huonosta kunnosta jo ennen raskautta. Oon muutaman kuukauden tehnyt lankkua, minuutti menee kerralla, sit 2 x puol minuuttia, mut ei jaksa enempää. Nyt sitten aloittelin vinojen ja ylävatsan lihasten herättelyä pari päivää sitten, mut on kyllä jotenkin tosi kankeeta. Sit lueskelin että hyvää aktivointia on myös vatsan sisäänvetäminen ja nyt koitankin kokoajan vetää sisäänpäin, mutta aina se unohtuu :D Just ruokaa tehdessä koitan.. Et jos mä joskus saisin itteni johonkin kuntoon, kunhan toi sektiojuttu ei ala vihoittelemaan.. Ei sinäsnä hormonijuttuja mutta synnytyksen jälkeisiä ongelmia.