Dodiin, kotona jälleen. Ihan ihmeellistä toimintaa taas, lääkäri oli 2 päivää niin huolissaan mun nousseista verenpaineista, mut tänää sit sama lääkäri oli sillee, et se on vaan synnytyksen, sektion ja imetyksen tuomaa rasitusta. Pulssikin oli tänään 72 vaikken mitään ihmeellistä ollut tehnytkään. Mutta tosiaan oli ne paineet vähän laskenut eilisestä joten ei se vaan yks kaks muuttanut mieltään.
Mulle joo sanottiin ihan että 4 litraa on vettä juotuna hyvä määrä kun haluaa eroon turvotuksesta ja kun imettää. Mut tosiaan sitten kun tein nesteytyslaskentaa sairaalassa, ni siihen sitten laskettiin KAIKKI nesteet, eli jos söi keittoa, jos joi kahvia, jne. Eli varmaan nesteitä tuli pahimmillaan vedettyä joku yli 5 litraa päivässä, silloin kun joi pelkkää vettä 4 litraa. Ei ihme että tulee heikko olo, mutta mä vaan luotin hoitajiin.. Ja alotin suuren vedenkulutuksen sillon ku helteet alkoi ja mä aloin turpoamaan. Eli aika kauan tuli kroppaa rasitettua.
No pääasia, että nyt on kaikki hyvin, ihana vauveli, oma koti ja suht hyvä olokin :) <3