Synnytykseen viittaavat oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja EkM89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Noniin, nyt jännätään tuleeko sulle lähtö :D saanko odette udella minkä hintasta toi akupunktio oli?
Joo, voi käynnistyä tai sit ei... 60 min (ei mitenkään kellosta kytäten) oli 70e. Mutta tosiaan siihen yhdistettiin kans se hieronta ja sain ajan päivän varoitusajalla ylimääräisenä, että en pidä pahana, vaikka toki hintaa on.

:grin:grin:grin No en ihan hirveästi laskis nyt sen varaan. Otin itselleni huomisiltapäiväksi yhden työvuorokeikan, koska epäilen, että mitään ei tapahdu. Ja aamulla on se neuvolakin...

Ei tää tälle päivää tuu... minä jäin osastolle ja mies lähti kotiin yöksi. Käynnistäminen pillerein käytössä.

Mut sulla on Mithra vauva kuitenkin jo tulossa! :) Turhauttaa tämä oireetonkin synnytyksen odottaminen... :/

Mä täällä vaan odottelen supistuksia. Mut ei tuu niin ei tuu. Turhauttaa ja kohta vedän itkupotkuraivarit, ku haluan synnyttää tänä yönä :arghh: esikoinen synty 16.6. nii mikä oliskaan parempi päivä kuopukselle, ku 1.6. Vaikka olisin tästä sen toukokuisen halunnu :sorry:

Aamulla varmasti tulee itku, ku herään edelleen yhtenä möhkäleenä ja pitäis neuvolaan mennä ilman vauvaa. En halua!!

Kertokaahan sitte mitä teille sanottiin neuvolassa. Mulla on neuvola vasta huomenna, silloin 41+3. Enkä todellakaan usko, et tämä sitä ennen syntyy.

Kotona ollaan. Tosin kahdelta luulin jo, että nyt alkaa, kun vatsa alkoi sattua ja piti juosta vessaan. Taas koko pakin tyhjennys, tuli ihan puun takaa. Mut loppuyön olen nukkunut (huonosti) ja siis yhtenä kappaleena...

Vajaa kolmen tunnin yöunet. Neuvolassa ei kauheesti hymyilyttäny. Seuraava aika 10.6. jonka jälkeen voi varata ajan yliaikaiskontrolliin

Alkaa olemaan niin epätoivoinen, et kokeilee kaikkea hömppääkin synnytyksen käynnistämiseksi. Jonkun mukaan runsas coca-colan tai kahvin nauttiminen voisi käynnistää synnytyksen. Olenki tänään yrittäny lipittää cocista oikein urakalla. :D Nyt seuraavaks lähimetsään ylämäkijuoksua harjoittamaan. ;)

No silloinhan mulla on "vasta" 41+3. Mä juttelen täällä sitte kahen viikon päästä yksin, ku kaikki muut on saanu vauvansa :rolleyes:

On vielä kahden viikon päästä niin hyvässä muistissa tämä tuska, et pystyy täysin osallistumaan keskusteluun. ;)

Eetla, no hyvä nii voitte sit tukea mua sanomalla kaikkea kivaa, kuten "kyllä se sieltä vielä syntyy!", "ei enää montaa päivää, kyllä sä jaksat!" ja "sit ku saat vauvan syliin, nii kaikki toi unohtuu!". Niin ku tänään neukkutäti päätti piristää ja sano, että kaks viikkoa on tosi lyhyt aika verrattuna tähän yheksään kuukauteen, jonka oon jo odottanu. Mul ei huumorintaju riittäny tohon heittoon. Näitten olojen kans joka ikinen päivä on liikaa, nii mä en todellakaan lohduttaudu sillä et kaks viikkoa on lyhyempi aika ku 9kk :shifty:

Nni, mä en todellakaan tule sanomaan mitään tollasta. :D Mun tekis mieli karjua jokaiselle noin sanovalle päin naamaa, ku ottaa niin pannuun! :D Ja tuntuu, et näillä viimeisillä metreillä on ihan yleisenä arvostelun kohteena. Mä en tykkää yhtään, et mun mahaa arvostellaan. Se on mikä on, mä en oo sitä tahallaan kasvattanu yhtään isommaks kuin mitä se on kasvanu.

Joo Eetla, siihen mä luotanki et täällä ei kukaan tuu jakamaan mitää jaksuhaleja! :hilarious: Tosi lohdullista kuulla, ettei tää kestä enää kauaa ja "oothan sä jo 9 kuukautta odottanu, nii ei muutama päivä tunnu enää missään!". Juu ei nii :mad: Toiki vielä, ku ei sille mahan koolle mahda mitään, nii ei kauheen kivalta tunnu kommentit siitä, et onpas mahalla kokoa...

Takaisin