Synnytykseen viittaavat oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja EkM89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Multa kysyttiin tänään, että montaako lasta odotan. Ja siis musta tää maha ei oo ees iso :D Kun siis samalla yks toinen oli, että "oho, et kyllä näytä siltä, että LA olis jo mennyt". Että päätä tässä nyt sitten...

Mä otin sen asenteen, et jokainen kipu on kotiin päin. :) Ja se auttoi. :) Anestesialääkärikin ihmetteli, et miten oon näin rauhallinen, jos oon vetäny yhdeksään senttiin ilman puudutetta. :) En ottanu edes ilokaasua, niin ei tarvinu oksentaa. :)

Jee, kiitos raportista! Täällä on hirveät liveseurannat, melkein mietin pitäiskö poksauttaa poppareita. :p Toivottavasti ei mee ns työvaiheessa kauaa ja saat kohta palkinnon! :)

Jee jee Eetla! Mä tanssin täällä sun puolesta voitontanssia vihreänä kateudesta :grin

Ryhdyin sitten epätoivoiseksi, joten täällä on tänään kaksi kertaa mies kellistetty, juotu monta lasia kokista, juostu rappuset ylös neljänteen kerrokseen ja vielä pientä hölköttelyä jalkapallokentällä, kun käytiin koko porukalla potkimassa palloa. Nyt tuntuu taas siltä, että noilla sain vaan kaikki supistukset ja muut oireet katoamaan :hilarious: paitsi, että otin just puhtaan paidan narulta ja se on jo litimärkä maidosta :shifty:

Mustaki välillä tuntuu et ku oikeen ahkerana oon koko päivän liikkunu paikasta toiseen ja hyppiny pallolla ja saunonu nii sillon katoo pariks päiväks ne kivuttomat supistuksetkin :F

Mä oon tänään ottanut iisisti, ihan nollatuloksella. Että joo, huomenna soittoa sairaalaan ja varaamaan yliaikakontrollia, josko se auttais. Tai sitten ei. :shifty:

Takaisin