Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi ei, tuo on kyllä todella kurja tilanne, olisin itsekin superahdistunut, kun muutenkin rahajutut vaivaavat tässä (mun tulot pienenevät niin paljon).Mulla kanssa sunnuntaina se päivä, jolloin pitäis käynnistää mut menee kuulemma sinne alkuviikkoon. Mies otti kesätöistään nämä kaks ekaa viikkoa isyyslomaksi, koska oltiin ihan varmoja että vauva syntyy ennen laskettua. No hän ei nyt saa palkkaa eikä isyysrahaa näiltä päiviltä, kun on kotona ja ya-kontrolli sekä käynnistys menee sitten siihen ensimmäiseen työviikkoon, joten hän joutuu pitämään palkatonta. Meillä taloudellinen tilanne päin mäntyä tällä hetkellä eikä varaa tällaisiin rahattomiin päiviin, joten se ahdistaa. Ja sitten ahdistaa se, että päivä päivältä pelkään käynnistystä enemmän ja jos vauva käynnistyksellä syntyy, niin olen sen ja juuri sillä viikolla kesälomansa päiväkodista aloittavan 4v tytön kanssa kahdestaan kotona. Josko julmettu stressi käynnistäisi synnytyksen...