Yölento :) Mitä te teette kesälomalla?
Me oltiin aluksi autuaasti ilman mitään aikatauluja
Käytiin risteilyllä, ajeltiin taxilla - lähes huvikseen, koska poika pitää autoista...
No, sitten tietty käytiin usealla leikkikentällä ja HopLopissa, syötiin liiankin usein hesessä ja käytiin eläinpuistossa kaksikin kertaa.....sitten tietty isovanhemmat, pojan serkut ja muut pakolloset sukulaiset...anoppi ja appi....jne.
Kotona ollaan pidetty iltaisin omalla terassilla kesälomajuhlia

Elikä: olen usein varannut pojalle sinne ilmapalloja ja ripustin aina niitä hänen omaan leikkimökkiin, jossa on liukumäki. Tarjolle kaikkea Party- juhlatyylistä, mehuja ja jotain nameja...
Siihen olen paistanut meille kaikille grillityylistä tarjottavaa, suolaista ja rapsakkaa! Lisäksi tacoja ja erilaisia naksuja, sekä toki erililaisia juustoja ja Parman kinkkua :) Ruohosipulia tuoreena sekoitettuna vuohenjuustoon.....
Olen laittanut terassille samaan aikaan soimaan pojan lempparit - ehkä vähän äänekkäästiki

Myös itse pidetään niistä, on pääasiassa espanjalaista lastenmusiikkia

Myös muiden maiden kielistä, kunhan haitari ja kitara löytyy. Poika on stepannut musiikin tahdissa ja esiintynyt tytölle :)
Ollaan saatu kesälomafiilis ihan onaan kotiin. Naapurin tyttökin on ollut mukana meidän lomajuhlissa ja saivat paljon leikkiä yhdessä. Nameja riitti ja ilmapalloja, sekä saippuakuplia
Me ei lähdetty Kreikkaan, kun on niin kuumaa täälläkin :)
Ollaan siis viihdytty paljon omalla terassilla, ja poika on saanut juosta takapihalla, kun ollaan luonnon keskellä...oi tätä rauhaa
Huomenna järjestän vielä kesälomajuhlat, koska poika saa serkut ja mummun yöksi kylään

Tulevat kaukaa ja on meidän viimeinen kesälomapäivä!!