Kai sitä pitää vihdoinkin ilmoittautua tällekin puolelle. :) Synnytyksestä on nyt 11 päivää ja eilen kävi jo th kotikäynnillä. Tytön syntymäpaino oli 3390g, sairaalasta lähtiessä 2vrk iässä paino oli 3206g ja eilen 10vrk iässä oli jo 3570g! Eli hyvin kasvaa rintamaidolla ja hyvin riittää maito yhdestä tissistä. :)
Kysymys: täällähän on useampia, jotka synnyttäneet sektiolla. Oletteko kaikki käyttäneet Klexanea sektion jälkeen ja miten pitkään? Mulle tehtiin kaavinta kun tuli kohtutulehdus ja sain 10vrk kuurin Klexanea. Mutta mun on lähes ylivoimaisen vaikeeta pistää itteäni! Tässä kohtaa miehestä ei ole apua. Joka ilta istun pitkään piikki kädessä lähes itkua vääntäen enkä meinaa saada pistettyä.

Niin ja sit mulle määrättiin kans Estradot estrogeeni-laastareita 2 viikon kuuri. Onko joku muu saanut estrogeenia? Kun mun th ihmetteli syvästi miksi sitä on määrätty! Kuulemma se voi vähentää maidon tuotantoa (ja mä kun imetän vaan yhdestä rinnasta niin on aikas kriittistä et se tuottaa tarpeeks) ja voi aiheuttaa veritulppia!! Th oli etsinyt tietoa miksi sitä määrättäisiin kaavinnan jälkeen eikä löytänyt mitään tietoa asiasta. Vähän siis epäilyttää pitäiskö sitä käyttää vai ei...