Marituuli
Näppärä viestien naputtelija
Meillä on ollut taas itkua ja vääntöä ja pojan kantelemista.. Levolac vihdoin auttoi ja nyt kakkaa on tullut. Mutta poika vaan jatkaa huutoaan.. Viime yönäkin kaksi kertaa. Aloin sitten epäillä että josko kuitenkin joko korvat tai hampaat. Käytin terveysasemalla hoitajan luona tänään. Toinen korva kuulemma niin vaikkua täynnä että ei nähnyt sinne. Toinen oli kunnossa. Suositteli ostamaan vaikunpoistoainetta että korvaan näkee ensi kerralla paremmin jos on tarve vielä katsoa. Hampaat katsoi ja oli sitä mieltä että ylhäälle on varmaan kohta puhkeamassa. Ihan valkoisenahan ne ylähampaat sieltä ikenien alta näkyy kun itse katsoin. Alhaalla ei niin selkeästi. Eikö se juuri sitä tarkoita että pian tulee läpi?
No.. loppupäivän tänään poika onkin ollut sitten ihan kiltisti ja hyvällä päällä.
Toivottavasti yö menee paremmin myös. Tarvitsen unta kun olen itsekin niin flunssassa.
Meillä Elias maistoi tänään ekaa kertaa maissinaksuja. Niistä tulikin niin lempparia että varo vaan jos yrität ottaa naksun pois! Suuttuu ihan kamalasti!
Syöttötuolissa olen nyt istuttanut ja syöttänyt. Kieltämättä helpompaa kun ei tarvitse kumarrella enää sitterin äärellä.
No.. loppupäivän tänään poika onkin ollut sitten ihan kiltisti ja hyvällä päällä.
Meillä Elias maistoi tänään ekaa kertaa maissinaksuja. Niistä tulikin niin lempparia että varo vaan jos yrität ottaa naksun pois! Suuttuu ihan kamalasti!

Syöttötuolissa olen nyt istuttanut ja syöttänyt. Kieltämättä helpompaa kun ei tarvitse kumarrella enää sitterin äärellä.

. Eli valitse silitys