Tähtipölyä :) Palaan tähän, olisi tosiaan kiva tavata joku samanhenkinen äiti.. :)
Vauvaryhmässä kaikki oli mua 20vuotta nuorempia, ( vaikka ei iällä merkitystä), ja eri elämäntilanteissa, joten ei syntynyt enempää keskustelua...Oli siellä yksi 40v. ikäinenkin, mutta oltiin tyystin eri aaltopituudella, hän oli vähän sellainen "hevari" tyylinen ja kova puhuun omista asioista. Ihan siinä juteltiin, mutta ajatukset ei vaan kaikkien ihmisten kanssa kohtaa..
Mä oon vähän liiankin sellainen, etten kerro ventovieraille mitään omia asioita, en tännekään palstalleYstävät on mulla pitkäaikaisia ja aika tarkkaa valittu. En oo myöskään mikään supersosiaalinen, vaan pidän omasta rauhasta jne...
Toki ihmisiin tutustuminen on näin aikuisiällä haasteellisempaa ja tietty pidättyvyys sekä uusien ihmisten,että varsinkin foorumi kirjoitusten suhteen lienee vain viisasta.:)
Joskus voi kuitenkin miettiä,jos uskaltaa ottaa 'riskin' ja tutustuu itselleen epätyypillisiin luonteisiin,joilla kuitenkin on yhdistävänä tekijänä just esim.vauva,näistä tuttavuuksista voi syntyä syvempiä kunhan ensin katsoo pintaa syvemmälle.
Mä olen itse ystävystynyt äidin kanssa joka on luonteeltaan täysin mun vastakohta,ei omaa ollenkaan samoja kiinnostuksen kohteita kuin minä mutta meidän lapset tykkää toistaan ja siitä se meidän ystävyys vaan lähti,ensin juteltiin lapsista ja säästä,nykyisin jo kaikesta.

Silloin tiesin heti, että elämä oli muuttunut täysin, yhden nopean ( 5min) tapaamisen jälkeen...

.