Synnyttäneet --40+++

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja maria75
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Myy75 :) Miten teidän vauva liikkuu?:rolleyes:

Meillä menee hassusti...siis kyljellään ja sillä tavoin hän raahautuu..:happy090

Hän ottaa kiinni jo roikkuvista helistimistä ja tarrautuu nalleja korvista ja onnistuu jopa heittämään aika pitkällekin pehmolelujansa :) Hänellä on yksi suosikkinalle ja sitä ei riepota :smiley-angelic003
Taisi tosiaan olla pari viikkoa sitten, kun kääntyi selältä mahalleen ja sitä nyt mielellään tekee joka tilanteessa, myös esim vaipanvaihdossa lähtee heti yrittämään mahalleen ja punkee itseään. Sitten vatsallaan alkaa ähellys: työntää peppua ylös ja vetää jalkoja koukkuun vatsan alle, muttei osaa/ jaksa ottaa vielä käsiä mukaan ja sit selvästi turhautuu. :) Selällään saa potkuista ja muusta ähellyksestä sen verran voimaa, että esim eilen oli yhtäkkiä jalat leikkimaton ulkopuolella, kun olin hetken tekemässä jotain. Leluista alkoi tarttua vähän ennen kun kääntyi ja nyt esim vetää sellaisen "vieterin" päässä roikkuvaa sammakkoa ala-asentoon ja siitä se sitten "pörisee" takaisin ylös. Lisäksi jalat ja kädet huitoo ja pää heiluu :)

Myy75 :) Tuli mieleen, josko tarkoititkin itseäsi, voisit hyvin olla Härkä mun mielestä:joyful: ?
Heh! En tarkoittanut itseäni vaan lapsia, he todella ovat molemmat härkiä, toinen alkupään ja toinen loppupään härkä syntymäajallisesti. :) Mä olen itse alkupään neitsyt ja tiedostan kyllä joitain neitsyen tyypillisiä piirteitä itsessäni ;)

Meillä on käytössä edelleen ja ajattelin pitää käytössä niin kauan, kun tyttö siihen mahtuu. Meidän pesästä saa sen toisenpään kokonaan auki niin tilaa riittää jaloillekin vielä pitkään. Koska tyttö on niin simpsakka niin pesä varmaan on käytössä puol vuotiaaksi asti.
Mä avasin sen pään kun tyttö on niin pitkä ni se ujutti ittensä puoliks ulos sieltä unissaan. Laitoin takas kii, potkikoon yli.

Hello! :) Toivottavasti kukaan ei ota pahalla, että laitan uutta jutun juurta tänne.. En oo mitenkään höyrähtänyt astrologiaan, vaan mulle on itselle tullut jotain kuvitelmia näiden keskusteluiden perusteella teistä :) Tässä mun kuvitelmat täällä olevista ( pls, teilatkaa:smiley-angelic002) :

- Maria75 : Kauris tai Neitsyt
- Myy75 : Härkä
- Yölento : Rapu tai Skorpioni ( tai Vesimies)
- Tähtipölyä : Jousimies
- MS74 : Kaksonen
- Satru : Neitsyt
- Miiuli77 : Skorpioni tai Oinas ( tai Kaksonen)
- Titti : Jousimies
- JustMom10 : Jousimies
- Marituuli : Vaaka
- Sirpa : Härkä

.... Lisään puuttuvat kohta:grin

Tää on siis leikkimielinen juttu, ainakin yritän:angel12:laughing002:laughing002:laughing002
Mä oon kaksonen. Tiesitkö? Oon saattanu mainitakin kun mies ei halunnu et vauva syntyy etuajas kaksoseks....riittää että minä ja hänen isänsä ailahdellaan nollasta sataan hetkes

Lisää listaan :)

- Muumimamma-74 : Vesimies
- Murrimur : Härkä tai Neitsyt
Kyllä, bueno.., osuit oikeaan;)!!! Taitaa paistaa piirteet selkeesti läpi, vaikka veskareiden boheemiuteen viittaavia piirteitä en tunnusta omaavani, enempi olen perinteitä ja tietynlaisia rutiineja rakastava,heh..;)!! :) :)

Mei
Mulla on kokemusta Maxi-cosista sekä kaukalona että isomman istuimena ja oon ollut erittäin tyytyväinen molempiin. Yks britaxin istuinmalli ei istunut meidän autoon, vaan jäi vähän huonoon asentoon ja tuntui huteralta, ei siinä varmaan muuta vikaa ollut.
Meillä on nyt myös maxi cosin pebble ja ollaan oltu tyytyväisiä ainakin vielä! Semmoinen pieni ja sievähän se on, vaikka nyt vielä pojalle reilun oloinen onkin pienentäjän kanssa, kun on niin sirppana. Family fixin telakka merkkivaloineen ja piippauksineen on myös satavarma vaihtoehto tämmöiselle "ei tekniikan ihmelapselle" kuin minä olen..;)!! :)

Sirpa40 - meillä on Gefilus Plus apteekista. Farmaseutti anto sen ja sano että kapseli päivässä. En oo alottanut vielä. Onkohan luontaistuotepuolella joku vielä parempi vaihtoehto? Jostain luin niistäkin. Ite käytän Lifesta ostettua probioottia.

Hello! :) Toivottavasti kukaan ei ota pahalla, että laitan uutta jutun juurta tänne.. En oo mitenkään höyrähtänyt astrologiaan, vaan mulle on itselle tullut jotain kuvitelmia näiden keskusteluiden perusteella teistä :) Tässä mun kuvitelmat täällä olevista ( pls, teilatkaa:smiley-angelic002) :

- Maria75 : Kauris tai Neitsyt
- Myy75 : Härkä
- Yölento : Rapu tai Skorpioni ( tai Vesimies)
- Tähtipölyä : Jousimies
- MS74 : Kaksonen
- Satru : Neitsyt
- Miiuli77 : Skorpioni tai Oinas ( tai Kaksonen)
- Titti : Jousimies
- JustMom10 : Jousimies
- Marituuli : Vaaka
- Sirpa : Härkä

.... Lisään puuttuvat kohta:grin

Tää on siis leikkimielinen juttu, ainakin yritän:angel12:laughing002:laughing002:laughing002

Pieleen meni. :grin Olen kalat.

Meilläkin on toi istuin, mut siinä on pienennin. Nyt vasta alkaa olla sopivan kokoinenkin.

Mutta milloin ootte lakannu käyttämästä vauvapesää, ne joilla se on? Meillä kyl menee vielä, muttei montaa vkoo. Kuinka pitkään niitä noin niinku ohjeellisesti on tarkoitettu käytettävän?

Meillä taisi olla sama vauvanpesä? Meillä Elias potkii niin kovasti että valuu siinä aina sen patjaosan ulkopuolelle.. Niinpä otin sen patjan pois ja laitoin vielä pelkän pötkylän sänkyyn pienentämään tilaa. Toimii hyvin nyt noin.

Mulla muuten on täällä kaksi itsepäistä oinasta.. :hungover: molemmat pojat siis. Syntyneet päivän erolla. Saadaan tästä lähtien sitten tuplasynttärit. :joyful:

Tyttö on jousimies. Ja mun mies samanlainen haihatteleva kalat kuin minäkin. Meilläkin on aina tuplasynttärit kun ne on kolmen päivän erolla.

Meillä taisi olla sama vauvanpesä? Meillä Elias potkii niin kovasti että valuu siinä aina sen patjaosan ulkopuolelle.. Niinpä otin sen patjan pois ja laitoin vielä pelkän pötkylän sänkyyn pienentämään tilaa. Toimii hyvin nyt noin.
Meidän vauvapesästä ei vissii reunat lähde irti? Tarvii kattoo kun meen kotiin. Maria75 - teillä on sama kun meillä?

Mä oon kaksonen. Tiesitkö? Oon saattanu mainitakin kun mies ei halunnu et vauva syntyy etuajas kaksoseks....riittää että minä ja hänen isänsä ailahdellaan nollasta sataan hetkes

MS74 :) En oo varma, mutta vaikutat Kaksoselta, kun heität täällä huumoria sen tapaisesti:laughing021:hug007

Tähän mennessä siis yksi veikkaus vasta osunut oikein, hihh :love017

Takaisin