Synnyttäneet --40+++

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja maria75
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hello! :) Toivottavasti kukaan ei ota pahalla, että laitan uutta jutun juurta tänne.. En oo mitenkään höyrähtänyt astrologiaan, vaan mulle on itselle tullut jotain kuvitelmia näiden keskusteluiden perusteella teistä :) Tässä mun kuvitelmat täällä olevista ( pls, teilatkaa:smiley-angelic002) :

- Maria75 : Kauris tai Neitsyt
- Myy75 : Härkä
- Yölento : Rapu tai Skorpioni ( tai Vesimies)
- Tähtipölyä : Jousimies
- MS74 : Kaksonen
- Satru : Neitsyt
- Miiuli77 : Skorpioni tai Oinas ( tai Kaksonen)
- Titti : Jousimies
- JustMom10 : Jousimies
- Marituuli : Vaaka
- Sirpa : Härkä

.... Lisään puuttuvat kohta:grin

Tää on siis leikkimielinen juttu, ainakin yritän:angel12:laughing002:laughing002:laughing002

Last edited by a moderator:
Meillä oli tiistaina 5 kuukautisneuvola. Elias on nyt 7715 g ja 67,5 cm. Hyvin kasvaa. Rokotukset sai, paitsi sitä rotaa en huolinut. Se oli tädilke ihan ok. Totesi vain että jokainen saa itse päättää mitä lapsilleen ottaa. Hyvä ettei tarvinut asiasta vääntää.. Nuo muutkin rokotukset toi sitten oireita. Poika oli koko päivän levoton ja itkeskeli välillä. Iltapäivällä sitten alkoi varsinainen huutokonsertti joka kesti jotain tunnin. :( Annoin kahtakin eri lääkettä ja sitten sammui. Herätessään oli jo taas ihan kunnossa ja oma hymyilevä itsensä. :) Seuraavana päivänä nousi sitten kuume, mutta oli ihan iloinen siitä huolimatta.

Ostin pojalle Bumbon Huuto.netistä 4 eurolla. :grin Mahtuu tuohon just ja just eli kauan sillä ei kyllä käyttöikää enää ole.. Tykkää kyllä istua siinä kun muutenkin on jo kauan pitänyt olla vain istuma-asennossa. Mitä sitä nyt enää makaamaan kun istualtaan näkee niin paljon paremmin. :grin
View attachment 42483

Hyvin sopii istumaan :) Ihku Elias:Heartred

Meillä on nyt Britax Baby Safe Plus SHR 2 vai mikä se on. Siinä ei oo pienennintyynyä. Asento muuttui kun nosti vöitä kyllä. Tehtiin se ehkä noin 2 kk iässä, en ihan tarkkaan muista. Viimeks meillä oli Brio Primo, jossa muistaakseni oli tyyny. Molemmat ihan hyviä, valittiin kaukalo aina sen hetkisten rattaiden mukaan, että sai niihin kiinni. Varmaan 9-10 kuukauden iässä siirrytään kaukalosta sit turvaistuimeen (Klippan Triofix).
Meilläkin on toi istuin, mut siinä on pienennin. Nyt vasta alkaa olla sopivan kokoinenkin.

Mutta milloin ootte lakannu käyttämästä vauvapesää, ne joilla se on? Meillä kyl menee vielä, muttei montaa vkoo. Kuinka pitkään niitä noin niinku ohjeellisesti on tarkoitettu käytettävän?

Meilläkin on toi istuin, mut siinä on pienennin. Nyt vasta alkaa olla sopivan kokoinenkin.

Mutta milloin ootte lakannu käyttämästä vauvapesää, ne joilla se on? Meillä kyl menee vielä, muttei montaa vkoo. Kuinka pitkään niitä noin niinku ohjeellisesti on tarkoitettu käytettävän?
Meillä on käytössä edelleen ja ajattelin pitää käytössä niin kauan, kun tyttö siihen mahtuu. Meidän pesästä saa sen toisenpään kokonaan auki niin tilaa riittää jaloillekin vielä pitkään. Koska tyttö on niin simpsakka niin pesä varmaan on käytössä puol vuotiaaksi asti.

Hello! :) Toivottavasti kukaan ei ota pahalla, että laitan uutta jutun juurta tänne.. En oo mitenkään höyrähtänyt astrologiaan, vaan mulle on itselle tullut jotain kuvitelmia näiden keskusteluiden perusteella teistä :) Tässä mun kuvitelmat täällä olevista ( pls, teilatkaa:smiley-angelic002) :

Tää on siis leikkimielinen juttu, ainakin yritän:angel12:laughing002:laughing002:laughing002

Hyvin arvattu, mut ei :p Tää on skorppari! :bootyshake :)

Ihan hyvä Veikkaus, mut ei ihan natsaa..Mä olen Kalat..Mielenkiinnosta, miten Päädyit meikäläisen kohdalla ed. mainittuihin merkkeihin :p

Meillä on käytössä edelleen ja ajattelin pitää käytössä niin kauan, kun tyttö siihen mahtuu. Meidän pesästä saa sen toisenpään kokonaan auki niin tilaa riittää jaloillekin vielä pitkään. Koska tyttö on niin simpsakka niin pesä varmaan on käytössä puol vuotiaaksi asti.
Mullon sama. Se pää on auki jo, mut putäis varmaan laittaa kiinni. Sänky on pääpuolelta ylempänä, ni yks aamu jätkällä oli jalat valunnu sängyn ulkopuolelle, nilkoista siis...

Meillon kummiasiat hanskassa! Yhtäkkiä äijä ei enää vastustakaa kuutta kummia (?!?). Ihme tuuliviiri. Mä saan kastejuhlakutsut tänään valmiiksi. Vielä ku löytäis voileipäkakkutekijän o_O.

Ihan hyvä Veikkaus, mut ei ihan natsaa..Mä olen Kalat..Mielenkiinnosta, miten Päädyit meikäläisen kohdalla ed. mainittuihin merkkeihin :p

No koska olet niin voimakastahtoinen :)
Kalat on tosi hyvä merkki, niin moniulotteinen.. :D

Tähti, ei osunut arvaus tännekään. En oo jousimies, mutta mieheni on. Ite oon kalat. Lapset kaksonen ja vesimies. Ja kiinalaisessa oon tiikeri, murrr... Meidän kiinalainen ystävä oli ihan innoissaan, kun meidän esikoisesta tuli lohikäärme. Se on siellä halutuin horoskooppimerkki lapselle. Kiinalaiset ottaa noi niin tosissaan. Mut joo, enpä mä noihin usko, höpönlöpöä... :wink

Tähti, ei osunut arvaus tännekään. En oo jousimies, mutta mieheni on. Ite oon kalat. Lapset kaksonen ja vesimies. Ja kiinalaisessa oon tiikeri, murrr... Meidän kiinalainen ystävä oli ihan innoissaan, kun meidän esikoisesta tuli lohikäärme. Se on siellä halutuin horoskooppimerkki lapselle. Kiinalaiset ottaa noi niin tosissaan. Mut joo, enpä mä noihin usko, höpönlöpöä... :wink

Oho, ai Kalat! ;) :) No, netissä ei ihan mee nappiin:joyful: Se on hyvä merkki käsittääkseni

Mullon sama. Se pää on auki jo, mut putäis varmaan laittaa kiinni. Sänky on pääpuolelta ylempänä, ni yks aamu jätkällä oli jalat valunnu sängyn ulkopuolelle, nilkoista siis...

Meillon kummiasiat hanskassa! Yhtäkkiä äijä ei enää vastustakaa kuutta kummia (?!?). Ihme tuuliviiri. Mä saan kastejuhlakutsut tänään valmiiksi. Vielä ku löytäis voileipäkakkutekijän o_O.

Sirpa on 100% varma Härkä!!!!:3some

(Sitä epäilin, ja niin joskus itse kerroit:wink??)

Ai Miiuli kun oot Kalat! :) Hauskaa ja se on hyvä merkki...erikoista, koska sussa on niin paljon potkua...siis ihan täältä käsin...:thumleft:thumleft:thumleft

En ole kauris tai neitsyt. Olen myös vesimies niin kuin tähtipölyä, joissain horoskoopeissa olen kalat.

Ai Miiuli kun oot Kalat! :) Hauskaa ja se on hyvä merkki...erikoista, koska sussa on niin paljon potkua...siis ihan täältä käsin...:thumleft:thumleft:thumleft

Mä oon tämmönen nollasta sataan kiihtyvä boheemi taiteilijasielu, vahva luonne ja järkkymätön vääryyden puolustaja ja ikuisesti lojaali heille ketkä ovat tosi ystäviä ja aitoja sieluja ;-)

Räiskyvä persoona jonka seurassa ei takuulla tule olemaan tylsää! Kaikkeen täysillä tai ei ollenkaan, teennäisyys ja valehtelu, not my cup of tea..

Mä kanssa askartelin paskartelin kastekutsut valmiiks ja tänään laitettiin postiin, onpahan nyt eka askel kohti juhlavalmisteluja otettu..;)! Myös kuudes kummi kysytty, ei kuulu kirkkoon, joten ei pääse viralliselle ranking listalle, mutta meille hän on ihan saman arvoinen kuin nämä kirkkoon kuuluvatkin kummit! :)

Tänään käytiin taas neuvolassa, poitsu ottanut massaa viikon aikana 220g, kun edellisellä kerralla vain 100g, eli syömismaratonit alkaa tuottaa tulosta..;)!! :)

Takaisin