Todellakin Marituuli! Voittaja! Noin se äiti toimii, hommat vaan hoidetaan. Jälkeenpäin vast mietitään, et vittu, oli muuten paljon hommaa... Mä oon rehkiny ihan muissa asioissa ku äiti-asioissa. Nää vaatii totuttelua, enkä meinaa millään tottua.
Tosta miesten toiminnasta. Mä räjähdän ihan 1550%, jos nukkumisesta tai valvomisesta jotain täällä kitistään. Tänä aamuna taas. Äijän yöherääminen arkena tapahtuu niin, et sen tarvii nousta puol tuntia normaalia aiemmin syöttään, muuta muutosta sille ei oo tullu. Ja tääkin vaan ,jos vauva sattuu siinä heräämään. Jos ei, ni sit se ei syötä. Ja sen mielestä mun pitäis alkaa kans laittaa ruokaa ja siivoomaan. Tänään huusin, et huomenna ilmoitan kelaan et meen töihin. Sitte alan välittömästi siivoon ja laittaa ruokaa, jos hän jää kotiin vauvan kanssa. Vitun urpå. Sitte taas rahasta tapeltiin... Tän kuun elarit se on exälle maksanu, mut ei meidän ruokatilille tai mulle asumisesta. Siinäpä ne prioriteetit. Vittu syököön kynsiään, jos ei oo varaa ostaa ruokaa. Meitsi käy ulkoon syömässä. En ikinä enää elätä yhtäkään aikuista miestä.
Jos vauva kitisee, ni mä en välttis nosta persettäni, varsinkin jos olen just sen kanssa päivän viettäny. Oon koittanu, perse ei vaan nouse

.Tänään lähdin aamulla koiran kanssa sienimettään, vauva jäi kitisemään. Huusin mennessäni, et aamupesun aika! Ja sitte, et saatan tulla himaan vasta huomenna... Noo, tulin äsken himaan, koiran piti saada ruokaa. Oli ihan hilkulla etten kysyny ku tulin ovesta sisään et ONKS RUOKA VALMISTA??? Vauva oli jopa nukkunu kaks h, mut ruokaa ei oltu tehty.
Mä en käsitä, et vauva isänsä kanssa olleenssan nukkuu 2-3 tunnin tirsoja. Mun kanssa tunnin kerrallaan. Jotain tehdään eri tavalla. Tai sitte äitin kanssa on vaan kivempi olla...
Hirvee vaippaihottuma taas! Nyt menee vaippamerkki vaihtoon! Mä mietin, et jos sillä on liian pienet pöksyt, ni vaippa hiertää pyllyä. Samoin, nyt ku se potkii enempi ja kiemurtelee, ni tosiaan toi libero on voinu alkaa aiheuttaa ihottumaa.
Mä haen extroja smarketista, jos ne oli samaa ku muumit. Mariako sen kertoi? Mistä sen muuten tietää?