T
Tähti ★
Vieras
En ole kauris tai neitsyt. Olen myös vesimies niin kuin tähtipölyä, joissain horoskoopeissa olen kalat.
Ai Maria 75 :) Jospa olet vähän kumpaakin, mutta yllätys! :) Olin satavarma, että oot eniten kauris

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En ole kauris tai neitsyt. Olen myös vesimies niin kuin tähtipölyä, joissain horoskoopeissa olen kalat.

Mikäs muuten Tähti on sun horoskooppi? :)

Näin on juu. Kaikki tehrään suurella syrämellä! Sopivasti luonnonläheinen nautiskelija. Enempi sitä luontoa ku materiaa.
Mä oon tämmönen nollasta sataan kiihtyvä boheemi taiteilijasielu, vahva luonne ja järkkymätön vääryyden puolustaja ja ikuisesti lojaali heille ketkä ovat tosi ystäviä ja aitoja sieluja ;-)
Räiskyvä persoona jonka seurassa ei takuulla tule olemaan tylsää! Kaikkeen täysillä tai ei ollenkaan, teennäisyys ja valehtelu, not my cup of tea..
Sata lasissa!

Tähti, ei osunut arvaus tännekään. En oo jousimies, mutta mieheni on. Ite oon kalat. Lapset kaksonen ja vesimies. Ja kiinalaisessa oon tiikeri, murrr... Meidän kiinalainen ystävä oli ihan innoissaan, kun meidän esikoisesta tuli lohikäärme. Se on siellä halutuin horoskooppimerkki lapselle. Kiinalaiset ottaa noi niin tosissaan. Mut joo, enpä mä noihin usko, höpönlöpöä...![]()

Täältä tulee lieskat, hihh :)

Hyvin arvattu, mut eiTää on skorppari!
:)

Satru :) Oot yllätys skorppari! :)
![]()
Helposti valvoo tonne 03 asti ja nousee pystyyn sitten aikaisin, välissä on yösyötöt

Eiks mun ylitse vuotava seksikkyys välity ruudun läpi vai?Sitähän aina skorppareista sanotaan. Ei muuta osaa ajatella kuin alapäällään ja pettävät helposti. Mutta siinä olen tyypillinen skorppari, et jos mun luottamuksen pettää, sitä ei takaisin saa. Voin ehkä anteeksi antaa, mutta en unohda. Ja osaan olla vittumainen tarpeen vaatiessa ja usein pidän sisälläni suurimmat tunteet ja kuohut. .paitsi surun..oon kauhea vollaamaan
Rakastan täysillä, ja vähän seksihullukin
, paitsi nyt ei kyllä oo seksikään maistunut kun koko ajan oon ihan rättiväsynyt :arghh:

Satru :) Varmasti välittyy, en vaan osaa tulkita sittenEhkä, et tuo ihan täysillä ajatuksia esille...
( Eikä se mikään ihme, en mäkään) Särmää sinussa on kyllä!!!
![]()
niin käy kyllä usein. Mutta hitto pe ilta ja olis ollu kiva viettää yhteistä aikaa. 
Mittarissa ikää vasta 3kk joten en tiiä voiko muka johtua siitä. Suussa ei näy mitään muuta ylimääräistä.Se on skorppari piirre, ettei anna itsestään kaikkea :) Munaa täytyy vähän ollakin että pärjään 2 härän,1 oinaan, 1 Jousimiehen ja 1 leijonan kanssaMun ex ja nykyinen kummatkin on härkiä, mutta ihan erilaisia. Kuin yö ja päivä..Tässä tapauksessa onneksi! :)
Titti :) Ihme, että oot Kalat! :) Hyvä merkki :)
Mä oon Kiinalaisessa se kauhia LohikäärmeTäältä tulee lieskat, hihh :)
![]()

Mulla on kokemusta Maxi-cosista sekä kaukalona että isomman istuimena ja oon ollut erittäin tyytyväinen molempiin. Yks britaxin istuinmalli ei istunut meidän autoon, vaan jäi vähän huonoon asentoon ja tuntui huteralta, ei siinä varmaan muuta vikaa ollut.Millon ootte ottanu tai otatte pois turvaistuinten sen pienentimen/vauvatyynyn? Kertokaa samalla millanen turvakaukalo teillä on ja ootteko tyytyväisiä muuten. Ja tietty, jos vertailukokemuksia muihin merkkeihin.. Tästä on varmaan puhuttu aiemmin, ainakin raskauspuolella, mutt en muista onko nyt, kun on varsinaisia käyttökokemuksia kaikilla.
Meillä on ollu Britaxin baby safe, mutta nyt kun tyyny otettiin pois (2,5kk), niin tyttö ei enää tykkää istuimesta yhtään, vaikka istuma-asento näyttää huomattavasti paremmalle. Ei oo pää silleen rinnassa kiinniolevan näköinen enää. Oon miettinyt Maxi-cosia seuraavaksi, kuulemma isompikokosempia ja vähän makaavampi matkustusasento.