Synnyttäneet --40+++

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja maria75
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En ole kauris tai neitsyt. Olen myös vesimies niin kuin tähtipölyä, joissain horoskoopeissa olen kalat.

Ai Maria 75 :) Jospa olet vähän kumpaakin, mutta yllätys! :) Olin satavarma, että oot eniten kauris:happy090

Mä oon tämmönen nollasta sataan kiihtyvä boheemi taiteilijasielu, vahva luonne ja järkkymätön vääryyden puolustaja ja ikuisesti lojaali heille ketkä ovat tosi ystäviä ja aitoja sieluja ;-)

Räiskyvä persoona jonka seurassa ei takuulla tule olemaan tylsää! Kaikkeen täysillä tai ei ollenkaan, teennäisyys ja valehtelu, not my cup of tea..

Siltä on tuntunut, oot varmaan todella kaikkea tuota, mitä kirjoitit!:joyful: Sata lasissa!:singing::wink
:cool05:hug007

Tähti, ei osunut arvaus tännekään. En oo jousimies, mutta mieheni on. Ite oon kalat. Lapset kaksonen ja vesimies. Ja kiinalaisessa oon tiikeri, murrr... Meidän kiinalainen ystävä oli ihan innoissaan, kun meidän esikoisesta tuli lohikäärme. Se on siellä halutuin horoskooppimerkki lapselle. Kiinalaiset ottaa noi niin tosissaan. Mut joo, enpä mä noihin usko, höpönlöpöä... :wink

Titti :) Ihme, että oot Kalat! :) Hyvä merkki :)

Mä oon Kiinalaisessa se kauhia Lohikäärme:wideyed::hungover: Täältä tulee lieskat, hihh :):violent5:violent5

Satru :) Oot yllätys skorppari! :):smiley-bounce016
:scratch

Eiks mun ylitse vuotava seksikkyys välity ruudun läpi vai? :grin Sitähän aina skorppareista sanotaan. Ei muuta osaa ajatella kuin alapäällään ja pettävät helposti. Mutta siinä olen tyypillinen skorppari, et jos mun luottamuksen pettää, sitä ei takaisin saa. Voin ehkä anteeksi antaa, mutta en unohda. Ja osaan olla vittumainen tarpeen vaatiessa ja usein pidän sisälläni suurimmat tunteet ja kuohut. .paitsi surun..oon kauhea vollaamaan :grin Rakastan täysillä, ja vähän seksihullukin :wink, paitsi nyt ei kyllä oo seksikään maistunut kun koko ajan oon ihan rättiväsynyt :arghh:

Ketä oon unohtanut??:rolleyes:

Yö on aika myöhä....no mies, sekä poika nukkuu.. :p

Mulla on vielä omat jumpat, yövoimistelut kesken ( =omaa rauhaa:wink) :joyful: Helposti valvoo tonne 03 asti ja nousee pystyyn sitten aikaisin, välissä on yösyötöt:dead:

Mutta mies on nyt isyysvapaalla ensiviikon ja hjelppaa siinä:smug::smug::joyful:

Eiks mun ylitse vuotava seksikkyys välity ruudun läpi vai? :grin Sitähän aina skorppareista sanotaan. Ei muuta osaa ajatella kuin alapäällään ja pettävät helposti. Mutta siinä olen tyypillinen skorppari, et jos mun luottamuksen pettää, sitä ei takaisin saa. Voin ehkä anteeksi antaa, mutta en unohda. Ja osaan olla vittumainen tarpeen vaatiessa ja usein pidän sisälläni suurimmat tunteet ja kuohut. .paitsi surun..oon kauhea vollaamaan :grin Rakastan täysillä, ja vähän seksihullukin :wink, paitsi nyt ei kyllä oo seksikään maistunut kun koko ajan oon ihan rättiväsynyt :arghh:

Satru :) Varmasti välittyy, en vaan osaa tulkita sitten:eek: Ehkä, et tuo ihan täysillä ajatuksia esille... :p
( Eikä se mikään ihme, en mäkään:wink ) Särmää sinussa on kyllä!!!:smiley-angelic008

Satru :) Varmasti välittyy, en vaan osaa tulkita sitten:eek: Ehkä, et tuo ihan täysillä ajatuksia esille... :p
( Eikä se mikään ihme, en mäkään:wink ) Särmää sinussa on kyllä!!!:smiley-angelic008

Se on skorppari piirre, ettei anna itsestään kaikkea :) Munaa täytyy vähän ollakin että pärjään 2 härän,1 oinaan, 1 Jousimiehen ja 1 leijonan kanssa :grin Mun ex ja nykyinen kummatkin on härkiä, mutta ihan erilaisia. Kuin yö ja päivä..Tässä tapauksessa onneksi! :)

Täällä myös tyttö ja mies nukkuu. o_O mies nukahti ennen tyttöä. :hilarious: niin käy kyllä usein. Mutta hitto pe ilta ja olis ollu kiva viettää yhteistä aikaa. :bored:
Nukutan tytön aika usein sängyssä imettämällä ja tänää katottiin telkkaa samalla. Mies nukahti alle puolen tunnin ja tyttö sitten lopullisesti tunnin päästä. Yhden kerran piti nostaa pois pinniksestä kun alkoi imeä peukkuaan. Siitä tiiän et tarvii vielä tissiä et jaksaa nukkua koko yön. No mut ehdin tehä täs sit vertailua matkarattaista ja tarvinnee alkaa ottamaan selvää hampaiden kasvusta. Tyttö tykkää hangata välillä ikeniä ja on vähän kärtty samalla. Mies oli jostain lukenu et ikenet voi kutista aika paljon ennen kuin hampaat puhkeaa. :bookworm: :nailbiting: Mittarissa ikää vasta 3kk joten en tiiä voiko muka johtua siitä. Suussa ei näy mitään muuta ylimääräistä.

Se on skorppari piirre, ettei anna itsestään kaikkea :) Munaa täytyy vähän ollakin että pärjään 2 härän,1 oinaan, 1 Jousimiehen ja 1 leijonan kanssa :grin Mun ex ja nykyinen kummatkin on härkiä, mutta ihan erilaisia. Kuin yö ja päivä..Tässä tapauksessa onneksi! :)

Totta! :) Mä oon aina pärjännyt hyvin skorpparien kanssa, on joskus nuorena ollut ihan Best-Friends ja muutamaa työkolleegaa :) Myös sukulaisissa.

Tuntuu, että ollaan sellaisia suorapuheisia kummatkin Tähtimerkit :-)

Mä oon neitsyt kuten nyt sitten vauvakin tulee olemaan. Oon vähän yllättynyt itseeni kun oon niin pettynyt ettei siitä tullut leijonaa. Koulussa olin kateellinen kun luokkakavereista monet oli kiinalaisessa niitä lohikäärmeitä ja ite vaan tavallinen käärme. :(

Millon ootte ottanu tai otatte pois turvaistuinten sen pienentimen/vauvatyynyn? Kertokaa samalla millanen turvakaukalo teillä on ja ootteko tyytyväisiä muuten. Ja tietty, jos vertailukokemuksia muihin merkkeihin.. Tästä on varmaan puhuttu aiemmin, ainakin raskauspuolella, mutt en muista onko nyt, kun on varsinaisia käyttökokemuksia kaikilla.

Meillä on ollu Britaxin baby safe, mutta nyt kun tyyny otettiin pois (2,5kk), niin tyttö ei enää tykkää istuimesta yhtään, vaikka istuma-asento näyttää huomattavasti paremmalle. Ei oo pää silleen rinnassa kiinniolevan näköinen enää. Oon miettinyt Maxi-cosia seuraavaksi, kuulemma isompikokosempia ja vähän makaavampi matkustusasento.
Mulla on kokemusta Maxi-cosista sekä kaukalona että isomman istuimena ja oon ollut erittäin tyytyväinen molempiin. Yks britaxin istuinmalli ei istunut meidän autoon, vaan jäi vähän huonoon asentoon ja tuntui huteralta, ei siinä varmaan muuta vikaa ollut.

Takaisin