Meillä keskellä yötä enemmänkin niinku äännähtää, että "nälkä!", ei varsinaisesti itke, tosin en kyllä jääkään kokeilemaan, että alkaisko itkeä, jos näen, että on selvästi silmät auki hereillä :) Aamulla ja päivällä kun herää, niin kuuluu semmosta tuhinaa ja sitte ku kurkkaa tuhinan suuntaan, niin hymyn yleensä saa :) Meillä itku on tyypillisempää päivällä ja illalla ennen nukkumaanmenoa, monesti varmasti ihan väsymys syynä.Onko teidän muiden vauvat iloisia herätessään, vai mitä ovat? itkeekö?
Sitä vaan, että kuinka tavallista on, kun tuo meidän poika yhtä hymyä herätessään ja usein pitkään tuumailee itsekseen kaikkea, jokelteleekin vaunuissa...tosi harvoin itkee tai ees kitisee, kun on herännyt..Ja sitten jonkun ajan kuluttua on päästävä leikkimään
![]()
... Meillä on siis miehen nimi nyt tytölläkin. On ihan perussukunimi, muttei mikään kaikkein yleisimmistä. Etunimetkin valittiin sukunimeen sopiviksi. Tytön toinen nimi on isoäitini äidin nimi, joka valittiin sen takia, että on kaunis ja sopii etu ja sukunimen kanssa. Etunimi on kalenterista etitty. Mä laitoin kriteeriksi että pitää olla kansainvälisesti helppo nimi ja mies halusi ei harvinaisen suomalaisen nimen. Vanhukset ei oikein meidän nimivalintaa ymmärtäneet, mutta ei se mun mielestä niiden asia olekaan. Tytön etunimi on Sara. Yhdistivät nimen näihin nyky julkkistyrkkyihin, joita mä en oo todellakaan ajatellu nimeä valitessa, 
Tänään löysin marketista Porokylän mustikkapiirakkaa