Meillä on vielä myös nimi päättämättä, tai siis toiset nimet on selvät, mutta etunimestä pyöritellään muutamia vaihtoehtoja.., vaikeeta päättää..!! Meillekin tulee varmaan kuusi kummia:)! Niistä viisi on nyt lupautunu ja yhtä ehkä vielä pyydän. Kummeista kolme tulee miehen puolelta, sen pikkuveli vaimoineen ja pikkusisko ja multa pari hyvää ystävää, sit ehkä vielä se yks ystäväni:)! Mulla ei oo sisaruksia, eikä serkut tms.ole niin läheisiä, että haluaisin kummiksi pyytää. Vieraita tulee yhteensä n.35hlöä. Juhlat pidetään täällä kotona ja meillä on suvussa kulkenut 70v vanha kastemekko, joka on aikanaan tehty mun isälle ja mutkin on kastettu siinä, kuten suvun muutkin kersat:)! Kunnianhimoinen tavoite ois tehdä tarjoilut itse, eli voileipäkakkuja, coctailpiirakoita, jotain muutakin pikkusuolasta, täytekakkua, jotain juustokakkua, pullaa, pikkuleipiä, kuivakakkua tms., täytyy nyt vielä miettiä:)! Voi olla, että jotakin otan valmiina tai pyydän apuja, kuhan nyt näkee miten ehdin ja jaksan. :) Astioita ja isoa kahvinkeitintä saa lainata meidän kyläseuralta ja mun äitee on luvannu kahvittaa, vaikka sanoin, että pyydetään joku, että se voi olla vieraana koko ajan, niin näin nyt välttämättä halusi! :) Kääks, mulla ei oo vielä pojalle muuta juhlapukua mietittynä sen kastemekon lisäks, tarvii alkaa surffata netissä, kun täällä ei kaupoissa oo mitään..!