Reladrops aiheuttaa todennäköisesti meilläkin noita vatsavaivoja..oon antanut vähän epäsäännöllisen säännöllisesti ja nyt huomasin et kun eilen annoin niin jumalauta mikä ähinä ja puhina kuuluu jäbän punkasta..
Meillä on Multivitan d-vitamiini joka alotettiin nyt torstaina ja on eilen saanu 3 tippaa ja tänään sit nostetaan taas yhellä tipalla..vois olla myös se mikä ärsyttää vatsaa, skakkendaalia tulee ainakin ihan normisti...
On nää niin mystisiä juttuja et vapaamuurareiden jubinat on ihan piis of kake näihin verrattuna..
Päädyitkö koskaan tekemään sitä potilasvahinkoilmoitusta siitä sun sektiossa käyneestä lapsuksesta?
Mä ostin semmosen vauvanpesänkin ja onhan se melko kätevä tuolla sängyssä, tykkään ottaa vauvan aamuyöstä sänkyyn ja silloin imetän..Mies on niin levoton nukkuja et aina saa nukkua toinen silmä auki et koska se jyrää mut ja vauvan..Raskaana ollessa se potkas kerran mua unissaan mahaan polvellaan, et se ei yhtään osaa alitajuisesti varoa..
Mun sektiohaava on alkanu vittuileen, oikealla puolella on kipeä kohta ja kun käännän kylkeä niin kirvelee siellä haavan alla ikäänkuin, saatanan arpikudos varmaan siellä kiukuttelee tai sitten se on se kirurgin rikki mennyt hanska :D