Joo kauhistus... Niinhän olikin... Olisko se ollu jossain Firenzen suunnalla, missä Tähtipölyä asustaa?Missäs päin Italiaa se Tähtipölyä asustelee? Siellähän oli vasta se iso maanjäristys..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo kauhistus... Niinhän olikin... Olisko se ollu jossain Firenzen suunnalla, missä Tähtipölyä asustaa?Missäs päin Italiaa se Tähtipölyä asustelee? Siellähän oli vasta se iso maanjäristys..
Joo kauhistus... Niinhän olikin... Olisko se ollu jossain Firenzen suunnalla, missä Tähtipölyä asustaa?

Missäs päin Italiaa se Tähtipölyä asustelee? Siellähän oli vasta se iso maanjäristys..
Vähän vauhtia kävelyyn ni hiki tulee. Mä vaunuilen 2h vähintään päivässä vauhdilla juoksulenkkarit jalassa. Tuntuu kyllä jaloissa.Mä en halua edes kauppaan kun mua ärsyttää se etten mahdu omiin housuihin. Mun pitää laittaa joko mammafarkut, jotka ei enää ole sopivat, verkkarit joita en halua ihmisten ilmoilla käyttää tai hame jota olen käyttänyt koko raskauden. Inhoan tota pömppöä mikä edelleen on sen näköinen kun odottaisin.Mä en vaan ole jaksanut vielä panostaa liikuntaan kun yöt menee imettäessä. Kävelyllä kyllä käydään, mutta ei se mitään hikiliikuntaa ole.:arghh:
..valivali...
Saitko bebanthenilla vaippaihottuman hellittää? Mun tarvii testata sitä kun joku teistä sano et sillä ei tullu takas mut sinkkivoiteella tuli. Eilen taas päästi prutkut bussissa ja vartin päästä kotona pesin ja vaihdoin ja peppu tulipunanen. Ilmaa sillä on taas jäätävästi vattas.Mun mielestä me sovittiin ton mun kämppäkaverin kanssa, et mä oisin saanu tänä aamuna nukkua, mut kukas täällä on ollu hereillä kasista saakka...Höhh.
Vaippaihottuma on jo parempi, tai yhdessä kohtaa on vaan enää punaista. Ei oo vaihdettu vaippamerkkiä vielä. Jos testataan viel huominen ilman bebanthenia. Mulla on kutina, ettei se johdu vaipasta. Joko niistä uusista liinoista tai sitte siitä pissa-kakka rumbasta. Vauva on läpipaskova, evm.
Silmän punaisuus muuten hävisi päivässä sillä, et pyyhin sitä kosteella vanulapulla. Ei kai sitte ollu tulehdus, oli ehkä vaan hieronu sitä yöllä? Nuhakin katos yhtä nopeeta, aamulla yskäsi pari krt, mut öisin ei oo köhiny.
Eilen kävin ostaa Jekovitia, elikkäs vesipohjaisia d-vitskutippoja. Eclipse, sulla oli joku mielipide noista öljy- ja vesipohjaisista tipoista? Toi ähisee niin helvetisti koko ajan, pakko koittaa kaikkee. Tosin nyt vaihdettiin korvike, ni ei ny vielä vaihdeta tippoja.
Viddu, tää on hauskaa: annan aamulla tissiä sängyssä ja koitan sen jälkeen nukkuu vauva kainalossa, paitsi ettei vauva nuku. Kun nousen ylös ja annan tissiä ni nyt vauva nukkuu. Ja nyt mua ei enää nukuta ku on kaffekuppi kädessä. Tupla-höhh!
Mun keskimmäinen oli sellanen paskaliruhousu ja oli pahat peppuihottumat. Uskaltaisin väittää että siinä on yhteys. Tällä vauvalla tulee harvoin ja kiinteä eikä ihottumasta tietoakaan.Mun mielestä me sovittiin ton mun kämppäkaverin kanssa, et mä oisin saanu tänä aamuna nukkua, mut kukas täällä on ollu hereillä kasista saakka...Höhh.
Vaippaihottuma on jo parempi, tai yhdessä kohtaa on vaan enää punaista. Ei oo vaihdettu vaippamerkkiä vielä. Jos testataan viel huominen ilman bebanthenia. Mulla on kutina, ettei se johdu vaipasta. Joko niistä uusista liinoista tai sitte siitä pissa-kakka rumbasta. Vauva on läpipaskova, evm.
Silmän punaisuus muuten hävisi päivässä sillä, et pyyhin sitä kosteella vanulapulla. Ei kai sitte ollu tulehdus, oli ehkä vaan hieronu sitä yöllä? Nuhakin katos yhtä nopeeta, aamulla yskäsi pari krt, mut öisin ei oo köhiny.
Eilen kävin ostaa Jekovitia, elikkäs vesipohjaisia d-vitskutippoja. Eclipse, sulla oli joku mielipide noista öljy- ja vesipohjaisista tipoista? Toi ähisee niin helvetisti koko ajan, pakko koittaa kaikkee. Tosin nyt vaihdettiin korvike, ni ei ny vielä vaihdeta tippoja.
Viddu, tää on hauskaa: annan aamulla tissiä sängyssä ja koitan sen jälkeen nukkuu vauva kainalossa, paitsi ettei vauva nuku. Kun nousen ylös ja annan tissiä ni nyt vauva nukkuu. Ja nyt mua ei enää nukuta ku on kaffekuppi kädessä. Tupla-höhh!
Mun mielestä Tähtipölyä on nyt Suomessa. :)Ainakin sanoi elokuun lopulla olevansa. Kun hänelle olisi käyneet sekä tämän että ensi viikon vauvatreffipäivät.Koska tuo tapahtui, pari vai kolme päivää sitten?Tähtipölyä on kyllä yleensä ollut aika aktiivinen täällä...nyt ei ole mitään kuulunut hänestä
Muoks: tämän uutisen löysin ja kartalla on sitä aluetta, jossa he asuvat:
http://yle.fi/uutiset/italian_maanjaristys__taman_tiedamme_nyt/9116402
On! Kun saa jalat alle on homma ihan toinen :)Onko vauva oikeasti helppo matkakaveri?![]()
Meillä kans paskoo paljon. Edelleen pohdin mikä mun syömisistä vaikuttaa kun niinä päivinä kun vaippaihottuma on pahana tullu ni sillon typyllä masu kipee, äijämäiset ilmavaivat ja paskaralli.Mun keskimmäinen oli sellanen paskaliruhousu ja oli pahat peppuihottumat. Uskaltaisin väittää että siinä on yhteys. Tällä vauvalla tulee harvoin ja kiinteä eikä ihottumasta tietoakaan.