Maria75 :) Vauvan hoidossa on paljon opittavaa ja se on hienoa, että täällä voi keskustella ja kysyä muilta :)
Mulle tuo "jokainen soveltaa itse parhaansa mukaan" tarkoittaa sitä, että lapsen on paras olla kotona nukkumassa, se on hänelle paras, eikä se, että häntä kiikutetaan ihan joka paikassa mukanaMutta hoitaja pitäisi sitten olla ja aion jatkossa huolehtia siitä, että on hoitaja sen tunnin ajan tai lapsi on sitten mukana.
Rupesin syytteleen itseäni jo tästä ja puhuin miehellekin, että miten tyhmästi toimin... hän kuitenkin rauhoitteli ja sanoi, että kaikki on hyvin ja parempaa Äitiä ei voisi pojalla olla
.. Olin vähän otettu, mutta tiedän nyt toimineeni ajattelemattomasti. Meillä on maanantaina 3kk neuvola ja aion keskustella näistäkin asioista siellä :)
Tsemppiä Tähti-73, ei meistä kukaan ole täydellinen. Sulla on hyvä mies, kun jaksaa sua aina kannustaa. Mä olen tällä viikolla kiikuttanut poika joka paikassa mukana, kun vein hänet lääkäriin ja kävin katsastamassa auton sekä kävin kahvilla MS74 kanssa. Joko otan pojan mukaan, jos käyn jossain tai sitten miehen pitäisi hoitaa poikaa sillä aikaa. Meillä ei onnistu jättää poikaa kenenkään ulkopuolisen hoiviin.
... hän kuitenkin rauhoitteli ja sanoi, että kaikki on hyvin ja parempaa Äitiä ei voisi pojalla olla
.. Olin vähän otettu, mutta tiedän nyt toimineeni ajattelemattomasti. Meillä on maanantaina 3kk neuvola ja aion keskustella näistäkin asioista siellä :)