Synnyttäneet --40+++

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja maria75
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No niin hellou naiset täältä sairaalasta..Vauva on nyt reilun vrk ikäinen ja on tosi suloinen ja helppo..nukkuu melki koko ajan ja tapittaa mua ku o kainalossa tai tissillä..Rintakumin kanssa osaa nyt imeä..Maitoa ei vielä tule mut ruiskulla saa ja osaa imeä..on se uskomatonta et se vauva on tossa meidän sänkyjen välissä. Ollaan perhehuoneessa.

Hienoa, että saitte perhehuoneen ja vielä kerran onnittelut!:love7:Heartred

Voi hurja! Varmaan pelottavalta tuntuu tuo, kun lähtee syke nousuun ja paineet alas...

Vaan onnea vielä vauvasta, ja toivottavasti toipuminen etenee nopeasti.

Toivottavasti sektion tapahtumat käydään huolellisesti läpi kanssasi, että saat vastaukset mahdollisiin kysymyksiin...

Onnea Miiuli77! Ihanaa vauva kunnossa ja jossain vaiheessa sinäkin.
Kuulostaa kamalalta tuo synnytys. Voimia toipumiseen!

Mun mies on aivan paras..se hoitaa vauvan ihan täydellisesti ja minutkin siinä sivussa..tuo ruoan ja on käyny kaupassa hakemassa mulle kaikkea syötävää..Se on paljon varmempi otteissaan ja ohjeistaa mua ku en uskalla hirveesti vauvaan koskea ku pelkään et rikon sen ja ku en oo vieläkään ihan oma itseni..se paijaa mun päätä ja on tosi kärsivällinen ku oon ollu turhautunut ja peloissani näistä oloista..sen huolehtiva ominaisuus on myös pistetty huomiolle sekä täällä osastolla ja jo salissa ne sanoi et harvoin näkee tuommosta ensi iskää ku osallistuu niin hyvin ja luontevasti kaikkeen. En olisi mitenkään päin pärjänny ilman häntä.

Pääsin miehen avulla nyt vessaan ja iltapäivällä menen suihkuun..kipuja ei onneks ole ku liikkuessa, väsyttää aivan visusti ku en ole saanu nukuttua sen morkun takia..Ruoka alkanu maistua et eiköhän tämä tästä..Onneks jälkivuoto on tosi vähästä, tulee lähinnä kun pyyhin..

Mä en tiedä mitä sanotte tästä, kun jumppaan vauvan kanssa musan tahdissa ( funk/disco/jazz)...vauhdikas sellainen ja hän saa katsella itseään peilistä, josta todella tykkää...ja hän tykkää koskea myös peiliin :) :drunken_smilie
Hän on aivan innoissaan:hug007:hug007
:hug007
Mä tykkään!!! Tiiätteks sen H&M mainoksen kun ne lapset tanssii? Mä alan sitä treenaa meidän tytön kans.....sit se oppii ekana sen vikan tytön diivamaisen asennon. Heh.

No niin hellou naiset täältä sairaalasta..Vauva on nyt reilun vrk ikäinen ja on tosi suloinen ja helppo..nukkuu melki koko ajan ja tapittaa mua ku o kainalossa tai tissillä..Rintakumin kanssa osaa nyt imeä..Maitoa ei vielä tule mut ruiskulla saa ja osaa imeä..on se uskomatonta et se vauva on tossa meidän sänkyjen välissä. Ollaan perhehuoneessa.

Mutta sitten siihen itse synnytykseen. Sektio oli 4h myöhässä, osastolla kiireellinen sektio just ennen meitä. Siinä vaiheessa kun pääsin saliin, olin ollut joku 13-14h syömättä ja juomatta. Spinaalipuudutus ei onnistunu heti ekalla pistolla ja joutu uudestaan pistää..Sain puudutusainetta ja sit romahti mun verenpaineet ja meinasin menettää tajunnan..Onneks tajusin heti et nyt ei o kaikki ok ja ehdin sanoa et nyt ei o kaikki kunnossa.

Saatiin paineet korjattua ja vauva syntyi..Kohtu ei alkanu supistuu kunnolla ja sain oksitosiinit vauhdilla vaikka olin nimenomaan sanonut et se pitää annostella hitaasti koska pelkään et en kestä sitä kun olen matala paineinen..Paineet romahti uudelleen ja vauva otettiin multa pois kun meinasin taas mennä tajuttomaksi.

Jotta tässä ei olisi tarpeeksi, en kestänyt morphin annosta sinne selkäytimeen vaan se nosti mun sykkeet 130-135 luokkaan ja ei meinannu sydän rauhoittua ollenkaan...heräämässä makasin hiestä märkänä ja luulin et kuolen sydäriin. En oo vieläkään toipunut siitä morphin annoksesta vaan oon täysin vuoteessa, jos yritän ylös sykkeet nousee heti sinne yli 120 ja paineet putoaa..oon ihan ku oisin huumeissa ja en hallitse omaa kroppaa ja en jaksa edes puhua..vauvaa hoitaa nyt mies ja mä otan sen vaan sit valvotusti mun viereen..Mutta kipuja ei ole haavassa kun ainoastaan jos yskin tai nauran/itken tai käännän kylkeä..Eikä jälkivuodosta tietoa..Olo on fyysisesti kamala mutta pojasta olen onnellisen sekaisin..
Huh huh. Mä pääsin sektiossani niin helpolla sun kokemaa kun lukee.

Mä tykkään!!! Tiiätteks sen H&M mainoksen kun ne lapset tanssii? Mä alan sitä treenaa meidän tytön kans.....sit se oppii ekana sen vikan tytön diivamaisen asennon. Heh.
Se on sit sun typy ku näyttää mulle keskaria, eikä päästä istumaan vanhaa tätiä bussissa...:yuck:

Viddu, ette arvaa... Mä oon alkanu puhuu eri kieltä... toukopouko-kieltä. Hogasin eilen, et mun puhe on vaippeli-paippeli ja uklu-puklu ja silleen... Sitte ku joskus pääseen baariin, ni tilaan varmaan kalja-paljan :laughing001... Kauheeta!
Sama täällä :rolleyes: siistii et joku muukin sanoo vaippeli-paippeli :grin ja mukula sanoo nykyään aina ugapuga ja mä tarjoon sille maitsikkaa. :wacky:

Viddu, ette arvaa... Mä oon alkanu puhuu eri kieltä... toukopouko-kieltä. Hogasin eilen, et mun puhe on vaippeli-paippeli ja uklu-puklu ja silleen... Sitte ku joskus pääseen baariin, ni tilaan varmaan kalja-paljan :laughing001... Kauheeta!
Lopettakaa lässytys heti. Asennetta kehiin mamat! Mä lähen ny keikalle vauvan kans...olipa outoo laittautua pitkästä aikaa. Tukka kyl rehottaa kun ei ol kampaajallekaa päässy.

Sama täällä :rolleyes: siistii et joku muukin sanoo vaippeli-paippeli :grin ja mukula sanoo nykyään aina ugapuga ja mä tarjoon sille maitsikkaa. :wacky:

Hehh :) Täällä vaippa on jaippa -paippa sekä useita muunnoksia siitä :laughing001

Hikka on hikkis kissis jne.. Voihan höveli:laughing002

Lopettakaa lässytys heti. Asennetta kehiin mamat! Mä lähen ny keikalle vauvan kans...olipa outoo laittautua pitkästä aikaa. Tukka kyl rehottaa kun ei ol kampaajallekaa päässy.

En mäkään, joten saksin itse:laughing021

Toukopouko oli kyllä ihan paras.:wink
Vitsi me ollaan oikeasti vanhoja, jos Vintiöt muistetaan, siitähän on sata vuotta kun se sarja tuli telkkarista.:eek:

Mä en tiedä mitä sanotte tästä, kun jumppaan vauvan kanssa musan tahdissa ( funk/disco/jazz)...vauhdikas sellainen ja hän saa katsella itseään peilistä, josta todella tykkää...ja hän tykkää koskea myös peiliin :) :drunken_smilie
Hän on aivan innoissaan:hug007:hug007
:hug007
Luulisin, että kaikki vauvat rakastaa musiikkia ja hytkyttelyä :) Ja täältä suuri peukku kaikelle funkille ja soulille!! Meillä kuunnellaan aika paljon musiikkia ja välillä tanssitaan. Muistan kun esikoinen oli pieni ja oli vatsaitkuja, niin kuunneltiin vanhaa Stevie Wonderia :) hmm... en olekaan sitä levyä vähään aikaan kuunnellu... :wink :laughing002

Takaisin