Mä olen ryömittänyt poikaa sillä tavalla, että olen tukenut pojan jalkoja käsillä. Poika ponnistanut siitä eteenpäin. Meiän poika oli joku 4 kk ikäinen silloin. Eli sen jälkeen, kun alkoi kääntymään selältä mahalle. Aiemmin meiän poika oli aika harvoin mahallaan, mutta silti oppi kääntymään selältä mahalle. Jättäisin nuo neuvola th pakolliset kuviot väliin ja antaisin teinä pojan kehittyä luonnolliseen tahtiin. Uskoakseni kaikki ihmiset nousevat jossain vaiheessa kävelemään. Mun mielestä noi th turhaan yrittävät päteä. Kannattaa käyttää tervettä järkeä ja luottaa omaan intuitioonsa. Meiän pojallakin oli th mielestä vehnäallergia ja oikeasti meiän pojalla on atooppinen ihottuma. Eikä pidä mennä välttelemään mitään ruoka-aineita. Taidan tässä asiassa uskoa lääketieteen dosenttia ja allergologia enemmän kuin neuvolan nuorta th.
Ei kai tarkoitus ole se, että saa vaan pahan mielen...Sitten hän vielä sanoo, oliko jotain kysyttävää...joskus olen kysynyt jotain, niin vastaus on syyttävä...hmmm!!!:banghead:

Pituutta 62 cm ja painoa 6400, pipo 39,6. Hyvin omalla käyrällään. Hienosti seurasi neuvolatädin kasvoja ja iloista keltaista nallea, johon oli myös kiva tarttua. Hymyä ja juttuakin saatiin.