Voi apua mitä kohtelua Tähti! Mä olisin varmaan alkanut itkeä, jos mulle olisi kommentoitu noin

Mutta kuten täällä on aiemmin hyvin jo kirjoitettu, niin koita olla välittämättä, olet paras vauvallesi ja hän rakastaa sua yli kaiken!
Mulla oli esikoisen kanssa neuvola th, jonka mielestä vauvassa oli jotain pahasti vialla, kun alkoi kääntyä selältä mahalleen aina vain toiselta puolelta. Ei siis tasaisesti molemmilta puolilta heti alusta alkaen. Saimme lähetteen fysioterapiaan. Ekalla käynnillä fyssari vietti hetken vauvan kanssa, ja kysyi sitten, että kenen idea oli tulla hänen vastaanotolleen, olinko itse tehnyt aloitteen vai neuvola th? Kun sanoin, että th, niin fyssari vaan totesi, että niinpä hän arvelikin. Vauvassa ei ollut yhtään mitään vikaa.
Tätä kuopus-vauvaa olen pitänyt nyt yhä pidempiä aikoja leikkimatolla, tykkää katsoa vilkkuvia valoja ja roikkuvia leluja. Samoin masullaan viihtyy pidempiä aikoja koko ajan.
Ongelmana meidän vauvalla on edelleen ummetus; rotateq-rokotteesta tasan 2 viikkoa, ja kakka tullut 2 kertaa, kun olen antanut ummetuslääkettä (Microlax). "Oma-aloitteisesti" ei kertaakaan!