Synnyttäneet --40+++

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja maria75
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä tarviin unta kans! Tää typy ei nuku oikeen päivällä. Pällistelee mua kun pilkin vieressä.

Täällä kanssa oikee parkupäivä! Päivä heijattu ja vaunuilla ulkona 4km plus kauppareissu, jossa siellä vihdoin nukahti... :) Sieltä kun tultiin takaisin, niin silmät aukes pihassa ja kun ovesta päästiin sisään, niin parkuminen jatkuu täysillä...:wideyed::woot: huhhh sanon mä:dead: OMG!!:singing:

Tilannepäivitys: parkuminen loppui ja vihdoin suostui syömään ja nukkuu :) Joku otti mahaan, kun oikein selkä kaarella oli vielä tunti sitten...

Huhh, mikä helpotus <3<3<3!!!

Tilannepäivitys: parkuminen loppui ja vihdoin suostui syömään ja nukkuu :) Joku otti mahaan, kun oikein selkä kaarella oli vielä tunti sitten...

Huhh, mikä helpotus <3<3<3!!!
Meil tuli meganiskapaskat ja nukahti kymmeneks minuutiks kunnes puhelin soi ja heräs sihe. Herkkis.

Meil tuli meganiskapaskat ja nukahti kymmeneks minuutiks kunnes puhelin soi ja heräs sihe. Herkkis.

Miten saatte niitä niskapaskoja, kun täällä ei sellaisia viä nähty?:rolleyes: Tänään oli kyllä vaippa niin täynnä kurapaskaa, että reunoista ulos pursosi, mutta ei selän puolelta, vaan jaloista. Oli julmetun painava vaippa, täynnä sitä itseään:wtf:

Käytetään vielä Muumi 2. ja poika painaa aika tasan 5kg.

Maidontuottajien keskusliitosta, hyvää päivää!! Viddu, mistä tot tavaraa riittää??? Aamulla vauva söi molemmista, sit jäi valumaan, ni pumppasin reilut 100ml. Poika nukku 2h ja taas oli tissit palloina.

Jaja, ette arvaa... meitsi nukkui 8,5 h putkeen viime yönä! Ihan kulkematta lähtöruudun kautta! Tulpat korvissa. Äijä valitti aamulla ku ei oo saanu nukuttua syöttöjen välillä...:grin Niinpä... En ollu yhtään vahingoniloinen...:rolleyes: Aamulla toi vauvan syötölle, siihen heräsin ja heti seuraavaksi tajusin et tissit on räjähtämässä. Mut tekipä terää toi uni! Pari tällasta yötä vielä, ni meitsi on uudestisyntynyt!

Sirpa :) Siis sulla tulee siis maitoa tosi hyvin :) ?

Ihan, että suihkuaa tisseistä??:rolleyes:

Mulla ihan surkeat tissit, kun maitoa tuli vain 6viikkoa.. Sairaalalla arvioivat, että mulla ois ihan imetystissit:p... niin kai ois, mutta mun kroppa ei ole samaa mieltä.. En vaan oo imettäjä:singing:

Huhh, mitä tissi- juttuja :wideyed:

Tähtipölyllä on kuulemma ihan supertissit, imettäjän tissit :wink

Miten saatte niitä niskapaskoja, kun täällä ei sellaisia viä nähty?:rolleyes: Tänään oli kyllä vaippa niin täynnä kurapaskaa, että reunoista ulos pursosi, mutta ei selän puolelta, vaan jaloista. Oli julmetun painava vaippa, täynnä sitä itseään:wtf:

Käytetään vielä Muumi 2. ja poika painaa aika tasan 5kg.
Kyllä toi kuulostaa jo niskapaskalta. Ei meilläkää nyt oo falskannu selästä kun käytän Muumi kakkosta. Mut siis tavaraa oli joka raos koko vaippa ja värkki täys.

Mä herään aina välillä öisin siihen, että vauva pällistelee mua. Ei "sano" mitään, katselee vaan. Sitten kun hän huomaa, että heräsin, niin kasvoille puhkeaa leveä hymy ja hän alkaa huiskia käsillä ja jaloilla innoissaan :)

Tuo pällistely alkoi jo heti alussa. Nukuin Kättärillä synnytyksen jälkeen vauvan kanssa samassa sängyssä. Heti ekan yön jälkeen kätilö tuli aamulla sanomaan, että oli käynyt katsomassa meitä. Oli kuulemma ollut "suloinen näky", kun mä olin kuorsannut ihan sikeässä unessa, ja vauva oli silmät pyöreinä katsellut mua, ihan hiljaa... Silloin en siihen herännyt, mutta oli hauska kuulla kätilön kertomana.

Mulla ihan surkeat tissit, kun maitoa tuli vain 6viikkoa.. Sairaalalla arvioivat, että mulla ois ihan imetystissit:p... niin kai ois, mutta mun kroppa ei ole samaa mieltä.. En vaan oo imettäjä:singing:

Sirpan kannattais myydä sitä. Siitä saa hyvän hinnan!

Kyllä toi kuulostaa jo niskapaskalta. Ei meilläkää nyt oo falskannu selästä kun käytän Muumi kakkosta. Mut siis tavaraa oli joka raos koko vaippa ja värkki täys.

Siis puhutte niskapaskasta, vaikka paskat jaloissa??o_O:rolleyes: Siis mitä??

Mutta jeee, sain vapaata - mies tuli töistä ja haluu katsoo poikaa, jotta mä saan tehdä MITÄ IKINÄ HALUUN!!! No vaan tunnin tai sillai, mutta kuitenkin:p:grin jei.

Mä herään aina välillä öisin siihen, että vauva pällistelee mua. Ei "sano" mitään, katselee vaan. Sitten kun hän huomaa, että heräsin, niin kasvoille puhkeaa leveä hymy ja hän alkaa huiskia käsillä ja jaloilla innoissaan :)

Tuo pällistely alkoi jo heti alussa. Nukuin Kättärillä synnytyksen jälkeen vauvan kanssa samassa sängyssä. Heti ekan yön jälkeen kätilö tuli aamulla sanomaan, että oli käynyt katsomassa meitä. Oli kuulemma ollut "suloinen näky", kun mä olin kuorsannut ihan sikeässä unessa, ja vauva oli silmät pyöreinä katsellut mua, ihan hiljaa... Silloin en siihen herännyt, mutta oli hauska kuulla kätilön kertomana.

Murrimurr!! :) Kuule, ihan ihanaa, siis IHANAA!!! :) <3 <3 !!<3

Meillä poika myös katseli tarkkaan.

Mutta mä olen huomannut saman ja voi että mä rakastan poikaa:Heartred VOI IHANAA:Heartbigred

Kiirettä pitää muuton kanssa vieläkin.. kaikku täällä uudessa asunnossa hyrskyn myrskyn.. Ja mieskin lähti kuukaudeksi nyt kotimaahansa. :sad001 Ikävöin jo ekan päivän jälkeen.. :rolleyes: Olen nyt sitten kolmen lapsen yksinhuoltaja kuukauden ajan.

Laittelin tuonne noita sopivia tapaamisaikoja. Mulle sopivin aika arkisin on ennen puoltapäivää. Ehdin sitten saatella isommat lapset kouluun ja taas hakea. Kun heillä on uusi koulu ja koulumatka.

Meillä on poika nyt maistellut parina päivänä perunaa ja tänään porkkanaa. Hyvin on maistunut. Kun poika näkee lautasen ja lusikan niin levittää kädet innoissaan ja on jo suu ammollaan. :grin Tarttui jo lusikkaankin kiinni itse ja työnsi sen suuhunsa. :grin Samalla tosin meni sitten toisen käden sormetkin sinne niin että sosetta oli joka paikassa. Ainakaan vielä ei ole tullut mitään mahaoireita. :) Johan tuo on pitkään katsonut ihmeissään kun muut syö jotain. Sen näköisenä että mitä nuo tekee ja miksi minä en saa. :rolleyes::grin1470302842281.jpg

Siis puhutte niskapaskasta, vaikka paskat jaloissa??o_O:rolleyes: Siis mitä??

Mutta jeee, sain vapaata - mies tuli töistä ja haluu katsoo poikaa, jotta mä saan tehdä MITÄ IKINÄ HALUUN!!! No vaan tunnin tai sillai, mutta kuitenkin:p:grin jei.
Meil tursuu joka aukosta...

Kiirettä pitää muuton kanssa vieläkin.. kaikku täällä uudessa asunnossa hyrskyn myrskyn.. Ja mieskin lähti kuukaudeksi nyt kotimaahansa. :sad001 Ikävöin jo ekan päivän jälkeen.. :rolleyes: Olen nyt sitten kolmen lapsen yksinhuoltaja kuukauden ajan.

Laittelin tuonne noita sopivia tapaamisaikoja. Mulle sopivin aika arkisin on ennen puoltapäivää. Ehdin sitten saatella isommat lapset kouluun ja taas hakea. Kun heillä on uusi koulu ja koulumatka.

Meillä on poika nyt maistellut parina päivänä perunaa ja tänään porkkanaa. Hyvin on maistunut. Kun poika näkee lautasen ja lusikan niin levittää kädet innoissaan ja on jo suu ammollaan. :grin Tarttui jo lusikkaankin kiinni itse ja työnsi sen suuhunsa. :grin Samalla tosin meni sitten toisen käden sormetkin sinne niin että sosetta oli joka paikassa. Ainakaan vielä ei ole tullut mitään mahaoireita. :) Johan tuo on pitkään katsonut ihmeissään kun muut syö jotain. Sen näköisenä että mitä nuo tekee ja miksi minä en saa. :rolleyes::grinView attachment 40804

Ihku <3

Eikun mulla on vaan ihanat tissit, pyöreät, isot, sellaiset aikuisten elokuvien näyttelijöiden tissit mutta ei niistä mitenkään super hyvin maitoa tule. Tyttö vaikuttaa tyytyväiseltä mutten mä Sirpan määriin pääse millään.:p

Ihme kyllä, mutta meillä on kasvatuksellisia erimielisyyksiä:

Mies antaa vauvan huutaa, koska luulee, että kyseessä on mielenosoitus

Mun mielestä vauva huutaa vaan pelkästään nälästä

Sitten puidaan näitä. Ruokaa ainakin tarvii :)

Voi Marituuli, mikä ihana kuva, on sulla super söpö pikku ukko!!:Heartblue
Isille tulee varmaan kova ikävä teitä kaikkia mutta varsinkin poikaa.

Meillä on poika nyt maistellut parina päivänä perunaa ja tänään porkkanaa. Hyvin on maistunut. Kun poika näkee lautasen ja lusikan niin levittää kädet innoissaan ja on jo suu ammollaan. :grin Tarttui jo lusikkaankin kiinni itse ja työnsi sen suuhunsa. :grin Samalla tosin meni sitten toisen käden sormetkin sinne niin että sosetta oli joka paikassa. Ainakaan vielä ei ole tullut mitään mahaoireita. :) Johan tuo on pitkään katsonut ihmeissään kun muut syö jotain. Sen näköisenä että mitä nuo tekee ja miksi minä en saa. :rolleyes::grinView attachment 40804

Ihana söpöläinen! Voimia sinne seuraavaan kuukauteen. Olet kyl super, kun jaksat kolmea yksin. Mä ole nyt muutaman päivän kolmen kanssa, kun mies lapsensa kanssa keskenään mökkeilemässä. Mut oon vanhempieni kanssa mökillä, joten rutkasti apuvoimia.
Minkäikäisiä teillä olikaan nuo vanhemmat lapset? Koululaisia ainakin jo? Olikos tää vauva teiän eka yhteinen vai kaikki?

Ihana söpöläinen! Voimia sinne seuraavaan kuukauteen. Olet kyl super, kun jaksat kolmea yksin. Mä ole nyt muutaman päivän kolmen kanssa, kun mies lapsensa kanssa keskenään mökkeilemässä. Mut oon vanhempieni kanssa mökillä, joten rutkasti apuvoimia.
Minkäikäisiä teillä olikaan nuo vanhemmat lapset? Koululaisia ainakin jo? Olikos tää vauva teiän eka yhteinen vai kaikki?

Kiitos kun kehuitte poikaa! Onhan se söpö. :grin

Mulla on exän kanssa 12-vuotias poika ja 10-vuotias tyttö. Eli vauva on meidän eka yhteinen. Uusperhe. :grin Tän ikäiset on jo ihania vauvan kanssa kun osaavat ja haluavat auttaa. :) Nyt vaan tulee reaktioita muutosta ja pian alkavasta uudesta koulusta joten voipi tulla rankka kuukausi yksin.. On mulla välillä mun isä täällä apuna. Olen kyllä tottunut olemaan lasten kanssa yksin mutta nyt noiden kahden lisäksi on vauva niin onhan tässä lisähommaa.. o_O

Takaisin