En tiedä kehtaanko edes myöntää tätä.. Mä olen ostanut kaiken uutena, vaatteet ja kaikki.
Tyttö joutuu toki käyttämään veljensä vanhoja juttuja, ainoastaan se ensi sänky (koppa)on mun vanha ja siinä on nyt nukkunut ensi kuukautensa minä ja lapseni.
Meillä on ihan sairaasti vaatteita, veljen vanhoja valkoisia vaatteita vauva käyttää mutta olen tuhlannut kaiken maailman hörsyihin ihan turhan paljon mutta ne on niiiiin ihania ja tuo meidän prinsessa on vähän, noh rumahko, joten täytyyhän hänellä olla edes ihanat vaatteet.
Hitto ku repesin! Rumahko prinsessa!
Mun vauva näytti ihan et:ltä synnärillä
. Sitte se piti vielä sormia silleen, et pikkurilli ja nimetön yhdessä, sitte rako ja sit keski- ja etusormi yhdessä. Molemmat kädet oli silleen! Ja silmät oli aika etäällä toisistaan. Ihan ku ulkoavaruudesta tipahtanu
. Naurettiin sitä. Nyt se alkaa oleen ihmisen näköinen, ja ehdottomasti pojan näköinen. Pään muoto on nätti. Se on sen nuken baby bornin näköinen. Lutunen se on.
Mä voin kuvitella, et oot ostellu kaikkee tytölle, mäkin lähtisin röyhelökaupoille, jos tulis tyttö tän pojan jälkeen. Ei oo kyl suunnitelmissa. Ihan tarpeeks tätä vauvahoitoa....Päivät menee sairaannopeeta, vaikka se ei oo ku 2-3 tuntia hereillä kerrallaan. Täl vkolla ei oo oltu missään maanantain jälkeen, joten vauva on saanu rauhassa olla kotona, nukkua ja syödä. Tänää mä oon koko pvän yksin, äijä on omien mukuloiden kanssa viettää päivää. Illalla mä meen naapuriin bisselle.
Torstaina ku olin töissä, ni vauva sai pullosta maitoo, oli juonu 130ml
siinä neljän tunnin aikana. Eilen illallakin kun se huusi tissille koko ajan, annettiin pullosta maitoa. Testattiin, oliko oikeesti nälkä vai hakiko lohtutissiä, kun oli syöny molemmat tissit jo. Lohtuahan se. Eikä imetys kärsiny.
Mä ostin tällä vkolla uuden arkkupakastimen, sellaisen kaappipakkasen kokoisen vaan, sekä kuivausrummun! Tosin tällaisilla keleillä kuivatellaan pyykit pihalla, mut tota pyyhettä ja rättiä tulee... Ei tarvi kyttää sääennustetta aina.