T
Tähti ★
Vieras
Saapa nähdä, miten meillä. Luulen, että keskustelun perusteella tulee täytetyksi jokin koonti, joka voi olla tämä suunnitelma.
Meillä tytöllä piirtämisen luovuutta rajaa, ettei hän saa otettua värikyniä kotelostaan :) Muuten kyllä "piirtää" mielellään, eli vetää erivärisiä viivoja paperille. Äitin tyttö. Tosin itse olin rajoittuneempi värien rohkeassa yhdistelyssä alle 2-vuotiaana![]()
Katjusha :) ehdin muuttaa tekstiäni siten, ettei meillä piirrä..
Onko teillä tyttö päiväkodissa vai perhepäivähoitajalla? Onko ryhmässä kaikki saman ikäisiä?
Last edited by a moderator:
Ärsyttää kun kaikki projektit on jäissä vaikka nyt niihin olis aikaa. Mut onpahan ollu aikaa suunnitella keittiö ja terassiremonttia huolella. Itselle en oo pahemmin mitään ostellu, mut eipä täs kotona ollessa mitään tarvitsekaan. Kotihoidontuella oon saanu kuitenkin maksettua mun ja tytön sairasvakuutukset, puhelimen kulut, tytön vaatteet ja lelut jne. Mies on maksanu kaikki asumisen kulut ja ruuan. Omiin käsityö harrastuksiin oon tilannu kamat Aliexpressistä tai tarjouksista. Kissat ei onneks oo sairastellu niin niihin ei oo menny kun ruoka ja rokotus kulut. Ja ainahan sitä on Visa keksitty jos jotain haluaa. Töihin palattua sit nollaa sen parissa kuukaudessa.
Omilla säästöillä toki pärjää hetken, ellei ole muita niksejä takataskussa