Siis hyväksyt asiattoman käytöksen.Yölento :)
Joku varmasti tekisikin niin.
En aio provosoitua tästä. Hänellä on muitakin "kummia" puheita,lähes kaikille ja luulee olevansa vitsikäs.
Todellisuudessa varsin typerä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siis hyväksyt asiattoman käytöksen.Yölento :)
Joku varmasti tekisikin niin.
En aio provosoitua tästä. Hänellä on muitakin "kummia" puheita,lähes kaikille ja luulee olevansa vitsikäs.
Todellisuudessa varsin typerä
Siis hyväksyt asiattoman käytöksen.
Tähti, aika törkeetä. Ihmettelen, että tuollaista siedetään. Onneksi monilla työpaikoilla on tiukat rajat, millaista "huumoria" saa viljellä.
Tähti, minusta kuulostaa yhä enemmän seksuaaliselta häirinnältä, mitä enemmän yrität selittää. Ei ole olemassa mitään hyväksyttyä syytä, miksi niin saisi käyttäytyä ja miksi antaisit asian olla
Ei näissä asioissa ole merkitystä, mikä on asema organisaatiossa tai miten hoitaa työnsä.
Mua ällöttää toi Tähden "työkaveri". Mä ainakin sanoisin suoraan sille äijälle että lopettaa samantien noi jutut. Kyllä aikuisella pitäis olla joku taju päässä mitä laukoo ja kenelle. Ja toihan ei lopu ennen kuin puutut siihen.
Luulee vielä että tykkäät sen jutuista..
Mä olen papparoiden kanssa joutunut välillä vääntämään kättä kun kuvittelevat asiakkaan roolissa saavansa sanoa ja tehdä mitä vaan. Joku raja kaikella!
Ei bisnes enää nykyisin ole tuollaista!Satru :)
Totta! Sitä voi luulla, että jopa pidän moisista törkeyksistä.
Tää bisness maailma välillä voi olla aika rankkaa
Ei bisnes enää nykyisin ole tuollaista!
Tähti, toki siellä varmasti bisnestä tehdään, mutta seksuaalinen häirintä ei kuulu bisnekseen. En tiedä, mistä rautalangasta se sinulle pitäisi vääntää? Ja se että et tee asialle mitään, on myös väärin. Se ei ole kiltteyttä, se on pelkuruutta.
Mua ällöttää toi Tähden "työkaveri". Mä ainakin sanoisin suoraan sille äijälle että lopettaa samantien noi jutut. Kyllä aikuisella pitäis olla joku taju päässä mitä laukoo ja kenelle. Ja toihan ei lopu ennen kuin puutut siihen.
Luulee vielä että tykkäät sen jutuista..
Mä olen papparoiden kanssa joutunut välillä vääntämään kättä kun kuvittelevat asiakkaan roolissa saavansa sanoa ja tehdä mitä vaan. Joku raja kaikella!
Tähti, toki siellä varmasti bisnestä tehdään,
Tähti, olen ennenkin maininnut, että minulle arvot ovat tärkeämpiä kuin raha ja menestys on ihmisen mielen kehityksessä. Omassa työssäni puutun epäkohtiin ja olen saanut siitä vain arvostusta. Toki olen joutunut myös todistamaan oikeudessa, mitä toki tahdon välttää, mutta en voi sulkea silmiäni vääryyksiltä.
Hienoa, että sinä olet tyytyväinen.
Vain todistamaan olen joutunut, mutta ei sekään mukavaa ole. Onneksi yleensä keskustelu auttaa.Yölento :) Hyvä vastaus. Toivottavasti et ole joutunut liian usein oikeuden eteen tai syyttä siellä ollut.
Arvostan näkemyksiäsi ja vakautta, sekä arvoja. Niitä yrittää parhaansa mukaan noudattaa, mutta kaikki ei sitä tee.
Lisäksi vastaus;, että tuskin koskaan olen täysin olen tyytyväinen töihin, mutta se taas johtuu ihan itsestä..
Vain todistamaan olen joutunut, mutta ei sekään mukavaa ole. Onneksi yleensä keskustelu auttaa.
Tähti, toki siellä varmasti bisnestä tehdään, mutta seksuaalinen häirintä ei kuulu bisnekseen.