T
Tähti ★
Vieras
En ole enää, nykyinen työnantaja (siis tämä, josta olen perhevapaalla) on pääsääntöisesti kotimaassa toimiva tukkukauppa.
Aiemmin olin monikansallisessa yrityksessä, raskaan teollisuudenalan firmassa, jossa kaikenlaista lutraamista ulkomaalaisten (ja kotimaisten) yhteistyökumppanien kanssa oli "bisneksen" merkeissä. Esimerkiksi jokavuotiset hankintapäivät alihankkijoiden ja tavarantoimittajien kanssa olivat sellaista touhua, ettei siellä edes kukaan nainen halunnut olla (loppu-)iltaan saakka, koska porukassa oli aina kaikenlaisia urpoja, jotka alkoivat lääppiä ja hölmöillä päissään. Tosin samassa firmassa opin myös sen, että vaikka noin pääsääntöisesti tekniikan alalla on rankka perinne juhlia ja kestitä asiakkaita kosteissa merkeissä, niin nykyisin sekin on muuttumassa - eli esim. juuri venäläistenkin kanssa kaupanteko onnistuu vaikka absolutistilta.
Tekniikan alalla oli aiemmin aika tavallista, että naistenkin piti osoittaa vähemmistönä olevansa "hyviä jätkiä" ja kai se on sitten helpoin tapa tehdä ryyppäämällä kuin mies
Onneksi ajat muuttuvat!
Kimaira :) Puhutaan "jokseenkin" samasta, ainakin hyvin läheltä liippaa :) Ala on todellakin miesvaltainen, joka sinänsä hyvä juttu, mutta naisena mukana aiheuttaa näitä lieveilmiöitä. Itse en ole vielä ehtinyt törmäämään lääppimisiin, mutta pidän täysin mahdollisena, jos piireissä liikkuisi laajemmin.
Aina löytyy niitä urpoja, jotka tosiaan kuvittelee naisten olevan jotain objekteja, että puristellaan mennen tullen...:android:
Last edited by a moderator: