Ootteko maistellu Tescon tuotteita, mitä toivat isossa määrin S-ryhmän kauppoihin? Oli yllättävän paljon gluteenittomia yms tuotteita mikä oli aika kiva.
Mä tykkäisin, että Suomessa ois enemmän just tuollaista kadunvarsikirppistelyä! Ihmiset heittää ihan käsittämättömän paljon toimivaa kamaa roskiin, kun ei viitsitä nähdä mitään vaivaa sen uudelleen sijoittamiseen. FB pursuaa eri ryhmiä missä voi lahjoittaa huonekaluista lähtien kaikkea, talojen purkutavaraa yms eli teoriassa kohdeyleisöä olisi varmasti. Teeveessäkin pyöritettiin ainakin joskus hirveästi ohjelmia, joissa ne keräili tavaraa myytäväksi. Luulisi olevan siis ajan trendi edelleen, mutta kaikkihan ei piittaa. Jotkut ei pätkääkään, joskus johtuen rahasta, joskus jostain muusta. Tai ihan vaan muuten vaan aivottomuudesta niinku Trump.
Siivospäiväthän on olemassa jo, mutta niissäkin on enemmän myyjiä ku ostajia. Joillakin hyvää tavaraa, kaikilla ei. Se vaan jotenkin kuvastaa mulle stä tajutonta tavaramäärää mikä meillä on kotonamme. Ihan lapasestahan se on lähteny jo ajat sitte.. Mä rakastaisin tehdä sitä työkseni, että kunnostaisin huonekaluja uusiokäyttöön, mutta kun se ei nykyaikana oikein elätä asuntolainojen yms kanssa. Tai kasvatella omassa maassa kasvikset vaikka, mutta ei tunnu olevan aikaa sellaseen.