T
Tähti ★
Vieras
On varsin tavallista, että vauvat välillä suosivat toista puolta. Syynä useimmiten on vanhempien tapa toimia suosien tiettyjä asentoja. Asia on helppo korjata muuttamalla omia tapojaan. Tähän siis riittää se, että neuvolan terveydenhoitaja ohjaa vanhempia. Itse olen vahvasti oikeakätinen ja minun on vaikea toimia vauvan molempia puolia tukien, mutta kahdessa päivässä oppi vasemmalla samat taidot, mitä osasi jo oikealla, kun vain itse hoksasin, että nyt on sen aika.
En noin yleisesti ottaen vastusta lisätukea, mutta teidän neuvola ei tunnu tukevan vanhempia ensinkään![]()
Yölento :) Siis olen oikeakätinen, ja poika selvästi vasenkätinen. Pojan ongelma saatiin korjattua tosi nopeasti, mikäli oikein muistan...ihan 4viikossa tms. Oli silloin n. 4kk.
Mutta uusia aikoja tulee vaan joka kerta lisää, poika on kohta 9kk ikäinen. Ainakin epätietoisia ollaan miehen kanssa, että miksi vielä pitää käydä ja aiotaan perua seuraava käynti -turhan takia

..hän nauraa aina ratketakseen!!
On todella iloinen luonne, aina on asiat hyvin :) Pomputellaan palloo, jumpataan musan kanssa, piilo- ja peilileikkejä....
.... Siellähän poikaakin hierottiin pariin otteeseen, huvin vuoksi luultavasti. Nyt on olleet ne vehkeet piilossa, mutta jotain turhaa palloa pyörittelee, eikä poikaa edes kiinnosta niin yksinkertaiset lelut ENÄÄ!! Hän tykkää palikoista ja rakennussarjoista jne... tekninen luonne
Eikös teilläkin siellä ole pitkä tukka, niin menee ihan täydestä