T
Tähti ★
Vieras
Liikkuminen meillä on ollut myös viivästynyttä. Nyt 10 kkn ikäisenä vihdoin oppi ryömimään eteenpäin.. Sitä ennen liikkui kierimällä, peruuttaen ja napansa ympäri pyörimällä. Seisoa haluaa kovasti mutta jalat on vielä aika makaronia.Saan pidellä puoli päivää pystyssä, ainakin siltä tuntuu..
Ottaa myös askeleita tuettaessa. Kävelytuoli on käytössä. Pitäisi tilata uusi fyssariaika mutta en ole muistanut ja ehtinyt.. Meillä on etsitty uutta asuntoa koska tämä kaksitasoinen ei ole hyvä vauvan ja mun jalkakipujen kera. Nyt uusi asunto löytyi ja muutetaan 1.4. Miehellekin löydettiin töitä joten uusi elämänvaihe taas alkamassa.
Marituuli :) Ompa jännä, ettei teillä Neuvolassa aiemmin kiinnitetty huomiota lapsen liikkumiseen
Me siis mentiin fyssarille jo 3,5kk ikäisenä "jäntevyyden vuoksi", kun poika yliojensi ja suosi nukkuessaan toista puolta. Mä aina luulin, että jäntevyys on vaan hyvä asia, mutta ilmeisesti ei sitten olekaan....
Pojan ryömimiseen tuskin fyssari on vaikuttanut...kun lähti liikkeelle, niin ihan suoraan on mennyt ja oon sitä mieltä, että olisi ryöminyt ihan samalla tavalla ilman fyssaria :)
Toivottavasti saatte apuja fyssarilta :)
Ottaa myös askeleita tuettaessa. Kävelytuoli on käytössä. Pitäisi tilata uusi fyssariaika mutta en ole muistanut ja ehtinyt.. Meillä on etsitty uutta asuntoa koska tämä kaksitasoinen ei ole hyvä vauvan ja mun jalkakipujen kera. Nyt uusi asunto löytyi ja muutetaan 1.4. Miehellekin löydettiin töitä joten uusi elämänvaihe taas alkamassa.