Synnyttäneet --40+++

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja maria75
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Just kattelin verkkokauppa.comin mainoslehteä ja sen mukaan toi sama telakka kävis sekä kaukaloon että tuohon turvaistuimeen.
View attachment 48410
Juu tämä family fix telakka käy tuohon pearl istuimeen, joka on maxi cosin vanhempaa mallia, mutta tähän uudempaan 2way pearl malliin ei enää käy:(! Erona tällä uudella ja vanhalla mallilla on mm.se, että pearl istuimen saa asennettua vain kasvot menosuuntaan päin, mutta 2way pearlin molemmin päin ja siksi vaatii tämän uudemman mallin jalustankin. Nämäkin kehitetään aina semmoisiksi, että ihmisten on pakko pistää kaikki uusiksi, jos haluaa uudemman mallin istuimen, pöh:(!!

Heh, enhän mä ny tänään sitä tee! Sienipasteijoita tein, siinä mun osuus! Nii, ne ei siis oo vaaville... Nyt imurointi sit hetkeks jalat pöydälle :).

Hehh :) Hyvä homma :) Täällä mies imuroinut ja valmistin jo samalla Thai-keittoa, paikallisen reseptin mukaan, joka saatiin 4vuotta sitten, Thaimaassa. Uusi vuosi ja uudet "kujeet"....ehkä Thaimaa taas kutsuu :)

Nyt on tosiaan tarkoitus kutistua ja mahdollisesti pullistua loppuvuonna, se on vuoden 2017 trendi!:happy:

Hyvää Uutta Vuotta, take care!:)

Juu tämä family fix telakka käy tuohon pearl istuimeen, joka on maxi cosin vanhempaa mallia, mutta tähän uudempaan 2way pearl malliin ei enää käy:(! Erona tällä uudella ja vanhalla mallilla on mm.se, että pearl istuimen saa asennettua vain kasvot menosuuntaan päin, mutta 2way pearlin molemmin päin ja siksi vaatii tämän uudemman mallin jalustankin. Nämäkin kehitetään aina semmoisiksi, että ihmisten on pakko pistää kaikki uusiksi, jos haluaa uudemman mallin istuimen, pöh:(!!
Juu, näköjään onkin vähän eri näköinen telakka tossa kaksisuuntaisessa istuimessa... :sad001_20161231_170313.JPG

Mä oon tehny nyt muutamaa eri pataa ite tytölle. Suosikki on kalkkuna-bataatti-porkkana-parsakaali jossa on mausteena valkosipulia, oreganoa ja basilikaa. Perunapohjaisille vähän nyrpistelee paitsi kaupan kala-kasvis mössölle. Ja tuntuu et peruna ruuat myös aiheuttaa piereskelyä pienelle. Nyt tammikuussa aloitetaan sit sormiruokailua enemmän. Nyt oon antanu vaan maissinaksuja ite syötäväksi. Tarkoitus oli aloittaa jo ennen joulua mut koiran kuolema sekoitti eli poisti mun yöunet niin päätin et uusia juttuja vasta uutena vuotena kun oma jaksaminen on parempaa. Siitä oon ollu äärimmäisen iloinen että mistään perus ruoka-aineista ei ole tullut ainakaan vielä allergiaa tms. Itse olen niin moni allerginen, että haluaisin tytölle vähän helpomman elämän sen suhteen.

Hauskaa ja rauhallista uutta vuotta myös meiltä kaikille :blob1

Tää oli kyllä ihmeellinen vuosi. Että sain tällaisen yllätysvauvan...! Tein tasan vuosi sitten aarrekartan uudelle vuodelle ja yhtenä osana oli UUSI ALKU. Uusi ihmisen alku saikin alkunsa tammikuun lopussa. Jukupliut oon onnellinen tästä sylissä nyrkkejään lussuttavasta poikasesta! Onneksi ei tiedä etukäteen mitä tuleman pitää. Tervetuloa uusi vuosi 2017, kaikkine yllätyksineen!

Onnekasta vuotta, toverit!

Tää oli kyllä ihmeellinen vuosi. Että sain tällaisen yllätysvauvan...! Tein tasan vuosi sitten aarrekartan uudelle vuodelle ja yhtenä osana oli UUSI ALKU. Uusi ihmisen alku saikin alkunsa tammikuun lopussa. Jukupliut oon onnellinen tästä sylissä nyrkkejään lussuttavasta poikasesta! Onneksi ei tiedä etukäteen mitä tuleman pitää. Tervetuloa uusi vuosi 2017, kaikkine yllätyksineen!

Napu75 :) Hienosti kirjoitit vuodesta 2016!! :) Meille vuosi 2016 on ollut mullistus, pitkän (26vuotta) kestäneen liiton huipennus! :) Tulin raskaaksi, mentiin Naimisiin ja vauva on Iki-ihana! :)

Kiitokset kaikille tällä palstalla myötäelämisestä:Heartbigred:Heartred:Heartred

Mä oon tehnyt kans aarrekarttoja mutten ehkä riittävästi "kantanut" sitä mukana että tunnistaisin sen vaikutuksen. Mulle teki ennustaja ennustuksen jonka mukaan 40+ on käännekohta mun elämässä ja hän näki vauvan meidän sylissä ja joitain lääkärikäyntejä ennen vauvan tuloa. Tiesi myös asioita mun menneiltä vuosilta ja lapsuudesta. Hyvin tiesi

Maria, hyvää alkanutta vuotta 2017!!

Pistä ihmeessä paukut päälle, jotta tämä ketju ei kuivu pystyyn... :eek::wink

Ootteko muuten vieneet vauvaa saunaan? Koska vauva saa saunoa?:rolleyes:

Mä oon tehnyt kans aarrekarttoja mutten ehkä riittävästi "kantanut" sitä mukana että tunnistaisin sen vaikutuksen. Mulle teki ennustaja ennustuksen jonka mukaan 40+ on käännekohta mun elämässä ja hän näki vauvan meidän sylissä ja joitain lääkärikäyntejä ennen vauvan tuloa. Tiesi myös asioita mun menneiltä vuosilta ja lapsuudesta. Hyvin tiesi

MS74 :) Hyvin ennustaja sitten tiesi :) Jotkut oikeesti tietää, jotkut on sitä huuhaata.

Mulle povasi ennustaja 16vuotta sitten poikaa ja oikeassa oli!:wideyed::happy::wink Olin vaan vähän hämmentynyt ja kysyin, että eikö yhtään aiemmin tulisi....niin vastasi, että EI! Huhh:eek:...mutta, oikeassa eukko oli:grin

Oli kyllä varmasti yksi elämän muistorikkaimmista vuosista! Kiitos kaikille täällä sen jakamisesta näin virtuaalisesti! Toisaalta ympäröivässä maailmassa vuosi on ollut aika ankea ja saa kyllä miettimään, millaisessa maailmassa nämä meidän ihmistaimet saa sitten elää.

Napu75 :) Hienosti kirjoitit vuodesta 2016!! :) Meille vuosi 2016 on ollut mullistus, pitkän (26vuotta) kestäneen liiton huipennus! :) Tulin raskaaksi, mentiin Naimisiin ja vauva on Iki-ihana! :)

Kiitokset kaikille tällä palstalla myötäelämisestä:Heartbigred:Heartred:Heartred

Hihh :) Huomasin kirjoittaneeni väärin...raskaaksi tulin vuonna 2015, en 2016 :laughing021

Hyvää alkanutta vuotta 2017 kaikille!!:love017

Takaisin