Herranjee, ku tääl oli paljon tekstiä. Mä jo ajattelin et palsta kuolee ku oli monta hiljasta pvää... (Huomasitte ton kirosanan tos alussa

...)
Meillä tänään 5kk nla. Oli kasvanu vaan 2,5cm ja jotain 200g. Mut luin et kasvu hidastuukin täs kohtaa. Refluksista johtuen, nla täti sanoi et nyt ei alotetakaan viljoja, vaan lihat! Meitsi vanhana karppaajana oli ihan et JESSS! Mä en mitään puurovauvaa tästä haluiskaan. Joo-o, et huomenna broileriostoksille! Broiskua vko ja sit possua. Mitä possua ootte valmistanu? Mä kysyin tädiltä, et filettä, kylkee, palaa vai mitä possuu? Broileri on tietty filettä. Täti alko miettii, et ei hän tiedä....possuu ku possuu.
Muutenkin oli hyvä nla käynti. Jaja, kärrykieltoja ei missään! Tätikin sanoi, et kärrää sisään vaan! Eikä kukaan mukaan sanonu mtn. Jotain sit tapahtunu viime kerran....
Nla täti antoi neuvon noihin ruokiin: käy vaklaa cittarin hyllyiltä et mitä niissä valmiissa sekotuksissa on ja sit väsäät ite. Niinhän mä oon jo tehny

.
Vauvan motoriikka ok ja nyt saa alkaa pitelee kainaloista pystyssä et oppii varaa jaloilleen vähä. Ei vielä istu, et syöttötuoliin ei.
Ja saan antaa 5kuutioo kasviksia ja 1 lihaa. Mä oonki nyt antanu liian vähän soseita ku joku vko sitte mietin et annanko liikaa.
Meillä vieläkin soseet on viha-rakkaus. Välillä menee jees, välillä kitisee ja vaan maito käy.
MS74, mä koitan tota kiertoo. Annatko siis yhtä lajia per pvä?