Syksyisen Sekavat Sepustukset 1.9-->

PojanÄiti, en tiiä.. ilmeisesti mun miehelläni! Ei siinä, kylhän mä ihan mielelläni imetän. Tosin, jos pullosta ois neidille enempi iloa, ni tietty mä sit sitä mieluummin antaisin.. Pitää varmaa kattoo miten sais sit jotenki järkevästi laitettuu puolet ja puolet [8|] Mut keskustelen sen tädin kans huomenna, ni tiiän vähän paremmin mikä on tilanne.. 
 
Voihan vee tota sun ukkoa, Purri!
Miten sulla ite on fiilis- meinaan, että voihan sitä imettää ja antaa korviketta samaan aikaan?

Tiitiäinen, ai että..ei me sitten törmätty kuitenkaan..
Tiedä vaikka oltiin viereisissä huoneissa ponnistelemassa..meillä vauva syntyi klo 8:30..

Eka yö kotona ja meidän tytöllä on hieno meininki[:)].

Parin tunnin välein tankataan alkuillasta ja sitten nukutaan pidempi pätkä aamuyöstä..ja herätään samaan aikaan kuin mahassa ollessa.
Voi rakkaus ????
Ensimmäisenä yönä mulla maitovahinko lakanoille[:D] Nää hinkit- morjens!!
Tyttökään ei kiukuttele vaikka ihan pinkeenä onkin..fiilistelee vaan, kun ei tarvi imeä lainkaan..maito tulee muutenkin suuhun[8D].

Mutta nyt kakkapeppu tuli aamun toiselta vaihdolta, joten eiku syöttämään.


 
 
Heippa,

Veto on niin veks kun vaan voi olla, eikä vois vähempää huvittaa tehdä muuta kuin makoilla. No sentään sain käytyä aamu kävelyllä... Vaikka tuntuu että aika matelee niin silti kohta on taas viikonloppu ja laskettuunaikaan on enään tasan 2 viikkoa JEE!!!

Miehet.... hmmm, vähän vaikeita välillä. Meillä mies valitti eilen kun sillä on tullut 5kg painoa lisää (pötsi päässy kasvamaan), no itellä tullut kohta 20kg [:D] . Sanoin sille että sen pitää jättää ilta herkut vähemmälle niin se vaan sanoo että ei se siitä johdu ja sitten kun ehdottaa että pitää ruveta liikkumaan enemmän niin ei ole muka aikaa. Kyllä nyt hemmetti on aikaa käyttää 1h vaikkapa 4 kertaa viikossa edes kävelyllä käyntiin ja me voidaan lähteä vaikka porukalla. Luulis sen itsekkin tietävän että kyllä minä tiedän miten painoa saa pudotettua sillä laihdutin n.35kg ja toivon että saan tästäkin jäävät kilot pois.

Mutta nyt croissantit on otettu uunista pois ja niitä syömään, vielähän ei tarvitse laihduttaa [:)]
 
Ihanata lukea teidän muiden kuulumisia ja fiiliksiä! [:D]

Kaikalle ja HaniMamille teretulemast takaste ihmisten joukkoon. [:)] En ole vielä tuolla synnytysstooripuolella käynyt lueksimassa, mutta kovasti odottelen, että olis teiltäkin siellä jotain laitettuna. [:)]

Mamma - toivottavasti ottais tuulta purjeisiin ja seilais tuo teidän alivuokralainenkin nyt ihan omin avuin pihalle.

Purri yritä nyt vaan sinnikkäästi imettää sen lisäravinnon ohessa. Voipihan tuo olla sun kohdala vaan niin, että kestää hieman kauemmin, että maito nousee. Tai jos vaikka imetystekniikassa on jotain hakusessa tein rinsessalla? Oma äitee paljasti viime perjantaina, että hän on ollut tosi huono imettämään sekä veljeä että minua. Menkat alkoi kuulema jo viiden viikon päästä synnytyksistä ja maidon tulo ehtyi äiteellä sitten siihen. Lisäksi oli neuvolahoitaja tuolloin osannut kertoa, että ilmeisesti kuukautisten alkaessa rintamaito alkaa maistumaan joidenkin vauvojen mielestä vastenmieliseltä, joten ehkä me oltiin osasyyllisiä siihen tilanteeseen sitten... [&:] Mielenkiinnolla odotan mitä neuvolassa paasataan sulle. [:)]

PojanÄiti - jopas teillä on kroisosteltu. Ja että mies sai vaan vessapaperia? Vähään on tyytyväinen. Meillä olis pitänyt lähteä ostamaan figuja ja maaleja. [:D]

Mitenkä Mammaliinalla edistyy?

Omaa: Tänään olis sitten se maaginen 40+0. Vaikka siis musta se ihan oikea päivä on vasta huomenna - ainakin kaikkien oikeiden laskurien mukaan. [8|] Anyway. Aamusta huikkasin isoon ääneen, että tänään vois olla ihan hyvä päivä alkaa tulemaan pihalle sieltä. Ihan vaan reipas VIHJE VIHJE. [;)][:@]
Koiruuden kanssa kävin käpöttelemässä, mutta ei tuokaan sen kummempaa. Vähän on paikat kipeenä, mutta ei sen kummosempia. On se ihme juttu, miten nyt on tullu tämmönen lamakausi tähän käynnistelyyn... Ei voi nyt nainen ymmärtää ei. [>:]

Tässä alkaa jo aikataulutkin kusemaan kaikilta, kun kolmen vai neljän viikon päästä pitäis olla isommat kisat miehellä. Meinaan, että vois olla pikkasen helpompaa kun tää meitin supersotilas olis vääähäsen vanhempi ja pääsis oikeesti koko porukalla paikanpäälle. Vaihtoehto kaksi on sitten se, että laps on viikon ehtinyt olemaan masusta pihalla ja pitäis jäädä kolmisin (koira laskettuna) kotiin odottelemaan. En mielellään suostu siihenkään, että mies tuolla paskassa kelissä ajelee väsyneenä aamuvarhaisella ja yömyöhällä ees taas, vaikka matka ei oliskaan mitenkään mahdoton. Turhaa ajoa ja turhaa riskinottoa mun kannalta katottuna kun varmasti on stressi päällä kodin ja kisojen takia... [&o]
 
Huomenia!

Täällä jotenkuten nukuttu yö takana.
Toissa yönä pikkumies nukkui melkein 6 tuntia putkeen iltatankkauksen jälkeen + vielä 4hoo tissityksen päälle,
tänä yönä tuli 3h+3h+pikkutorkkumista4h.
Hyvältä näyttää (kopkopkop)

Nyt pieni huoli painaa kun eilen laitettiin vauvaöljyä ja hierottiin,
nin pojan iho vetäs ihan näppylöille ja nyt kuoriutuu.
Pirautan nvlaan heti siellä alkaa soittoaika.
Onneksi meille tulee illallla isomman pojan godfather kylään joka on lääkääri
--- en yhtään aijo hyväksikäyttää[8|][8|]

Mut jos ei tuota huolta lasketa nin-- heheei nää hormoonit!!!
Pilvenreunalla liidellään ja ihan pöhnässä. jokapaikassa vilisee vaan kissanpentuja ja sydämmenkuvia.
Vauvaan on kasvanu entistä lyhyempi ja tiukempi napanuora ja mä vaan rakastan oikeesti kaikkia!!! HEH!

Jaa tisu kutsukävi... jatkuu
 
Heipsanvei!

Tulin ilmoittelemaan tännekkin että Mamma on lähtenyt aamulla 9aikoihin synnärille, vedet menny POKS!
Tsemppiä Mammalle ja muille kenellä lähtö tulossa [:)]
 
Täällä taas [:D]

Oli ihana vieras kylässä lapsukaistensa kanssa ja aamupäivä menikin lennokkaasti, onneksi! [:D] Ilta meneekin ulkoillessa jos vain sää sallii. Pieniä supisteluita havaittavissa mutta ei mitään suurenmoista! Huomenna jälleen neuvola, eikä kyllä yhtään huvittais mennä. On ollunna se RR mittari kotona ja paineet nusee hiljalleen ylöspäin, nyt sit pelkään koko ajan ja seuraan muita oireita jos nyt vielä loppumetreillä iskee raskausmyrkytys.

Kaika: Juu hyvin oli tyttö viihtyny mummun täyshoitolassa kun saa 100%huomion itseensä! Nyt opetellaan taas takas koti arkeen ja rytmeihin.

Uninen: Kovasti oot painoas pudottanut, hieno saavutus. Jos tuollaisen saavutuksen olet aiemminkin tehnyt niin eiköhän raskauskilotkin lähde kevyesti pois. Ja juu vielä saa herkutella. [8D]

Celina: Toivotaan jotta käskyt on mennyt perille masukillesi! [;)]

PojanÄiti: Eikös se ole kiva olla tuollaisissa hormoonipöllyissä jotta kaikki on ihanaa ja on ihan LOVE, kuin jotta kiukkais kaikesta(täällä on vähän meinaan tuota kiukkuhormoonia liikaa) [:)]

Jännä: Kiitos informaatiosta! Toivotaan jotta mammalla menee kaikki sutjakkaasti ku niin kauan kypsytteli...

Siis voi ärsytys ku tuo polly-karkkien mainos on rasittava, tykkään kyseisistä karkeista mutta nyt kun näänkin kaupas hyllyllä polly pussin niin alkaa vaan pyöriin se rasittava mainos päässä enkä varmasti osta niitä! (tuli juuri äsken tv:stä se mainos ja juu taas ollaan tv:n edessä sohvalla köllimässä) [:D]

Kyllä on rasittavia nuo yöt, joka kerta kun kääntää kylkeä niin vesi tulee silmistä kun ottaa niin kipiää häpyluuhun, alkaa pikkuhiljaa riepomaan tuo kipu, järki tässä kai lähtee pian ku koko ajan vaan se kipu tuntuu pahenevan ja mikään ei auta siihen. [:(]

palaillaan taas... [:)][;)]
 
Mulla tuli itku, kun luin Mamman uutiset[:D][:D]

Pikkasen siis täälläkin hormonimyrskyä..ja samaa ????? love love fiilistä täälläkin kuin PojanÄidillä[:D][:D]

Celinan vauveli on ilmeisen määrätietoinen jo ennen syntymäänsä...ei näytä iskän aikataulut kiinnostavan...
toisaalta, eihän sitä tiedä vaikka POKS- vedet menis jo tänään[;)][;)]

Kirsikka: Meillä menee suurinpiirtein niin, että jos pojat ovat päivän hoidossa, päivä menee palautuessa takaisin normikuvioihin..

Onpas uninen tiputtanut kiloja- HUH! Nostan hattua.
Ja oikeissa olet, vielä ei ole aika laihduttaa.


OMMOO: Olipas jännää ja outoa ja ihanaa käydä itsekseen pyörällä kaupassa..jännää sen takia, että ei tunnu kroppa ihan omalta vielä vaan jotenkin sellainen marionetti olo, outoa ja ihanaa sen takia, että kaikki näyttää niin erilaiselta.[:)][:)]

Nyt pikku torkut mulle ja sitten jaksaa taas lopun päivää touhuta.

Vesien menoa ja supistuksia kaikille!
 
Kaika: Joo olin siis ajatellu tehdä niin, että päivällä imetän ja yöllä annan korviketta.. Pistän siis miehen ruokkimaan öisin myös [;)][;)][;)] Ton painohässäkän takii ollaan nyt tää viikko silleen jo tehtykin ja tänää saatiin neuvolasta "synninpäästöki", ni voin edelleenki päivisin imettää ja öisin nanittaa [:)]

Celina: Juu imetän imetän [:)] Mut siis meinasinki sitä, et jos siitä mun maidostani ei oikeasti oo mitään iloa tytölle, ettei saa mahaansa täyteen tms. ni sitten mielelläni vaihdan kokonaan ulkoruokintaan. Mut siis alunperinkin oon ollu sitä mieltä, et haluun imettää kunnes toisin päätän [;)] Eli näillä näkymin sit ku eka hammas tulee.. meiä suvussa on vähän kannibaalin vikaa, kun tietääkseni pureskellaan mielellään äitejä[;)]

PojanÄiti: Pistä vaa hyväkskäyttäen! Nii meiäki perheessä tehää aina, ku mun enoni tulee kylään [:D] Tosin hän on ortopedi, mut saa siltäki reseptillä särkylääkkeitä tms. jos tarttee.. tai sit hän järkkää kollegansa kattomaan mistä on kyse, jos hän ei itte tiedä [;)]

Kirsikka: Oon täsmällee samaa mieltä tost Polly-mainoksesta!!! Ihanaa, et joku muuki inhoo sitä [:)] Ja mulla on käyny ihan samoin niitte karkkien kanssa [:D]

Ja ihanaa, et Mammaki on päässy jo synnyttää [:)] Tätä on odotettukin [;)] Tosin ihan yhtä innolla mä odotan kaikkien muittenki matkaa synnärille [:D][:D][:D]
 
vauvan napaa:
Kävästiin neuvolassa ja olivat aivan pihalla näppylöistä...
Antoivat ohjeeksi ilmaa ja vettä, ei rasvoja/öljyjä.
Luultavasti on paha reaktio kertisvaipoista tai vauvaöljystä tai kummastakin.
Samaa mieltä oli kummilääkärisetä, tosin vilautteli myös kauhukuvia atooppisesta ihosta...[:o]
Mutta siis ilmeisesti varsin herkkä on joka tapauksessa pienen iho, se on hyvä tietää!

Mut siis nyt kun on kylvytelty ilmas ja vees nin ainakin punoitus on pikkasen laskenu
ja näpytkin vaikuttas pikkasen paremmilta.

Tulipa täällä politiikka selväksi kestovaippojen ja kertakäyttöjen suhteen, kestoilla mennään kokonaisuudessaan, yöt ja kyläilyt myös!

Kaika Hih juu tää uus kroppa on kyllä kummallinen, on joka toinen paikka krampissa ja joka toinen paikka jossain ihan kummassa paikassa. Mutta hienoo kun taas pystyy esim taipumaan kunnolla, kyykkimään, nostamaan asioita, ja ennenkaikkea mahtuu pienempään tilaan[:D][:D]

Kirsikalle pidän peukkuja ettei myrkytys iske!!!! Laitahan huomenna raporttia!

Purri hyväkskäytetty on!!!!![:D][:D][8D][8D]

Taas nälkä!! Onks muilla imettävillä pohjaton nälkä kokoajan?!?
Noh- iltapalaa.
 
Hei vaan!

Omaa... Vielä ei jaksa eikä ehdi muuta..
Kyllähän tää vauvan kanssa elämään opettelu on sitten kamalan ihanaa[;)] Välillä itkettää, kun pikkuinen on niin suloinen lintunen ja välillä itkettää, kun ei tiedä kuinka pikkuisen tarpeet pitäisi tyydyttää ja on itsellä niin avuton olo. Sairaalassa ollaan nyt, pikkuinen on reilun 2vrk vanha ja opetellaan imetystä+ odotellaan, että maito nousisi kunnolla, mikä kestää[:@] Joka päivä on vähän varmempi olo kuitenkin, että ehkä opin vielä tuon nyytin kanssa tulemaan toimeen. Eilen päästiin perhehuoneeseen, niin saadaan olla yhdessä.

Katsotaan, jos ehtisin synnytystarinan kirjoittaa, kun äsken tisu maistui ja tuli hyvät unet[:)]
 
HaniMami: Ihanaa, että pääsitte harjoittelemaan perhehuoneeseen.
Muistakaa kysellä kaikkea maan ja taivaan väliltä- ja näyttämään ja opastamaan.
Jotkut kätilöt eivät ole yhtään avuliaita ja toiset taas liiankin, joten pitäkää puolenne siellä!
Mutta hyvä, että kaikki on noin hienosti siellä[:)][:)].

PojanÄiti: Voi pientä- toivottavasti ei kuitenkaan superpaha atooppinen iho..
Mun vanhemmalla pojalla oli kans pienenpänä atoppinen iho, tosin on kyllä viime vuosina helpottanut huomattavasti...pahimpaan  kuiva-aikaan talvella joutuu rasvailemaan, mutta muuten oikein lainkaan.
Atopian hoitoon vinkki: Vaikka lekurit sanoisivat ja rasvapurkin kylkitekstit antaa ymmärtää, että rasva ei kirvele, kuuntele lastasi. Mä olin ihan ihmeissäni jossain vaiheessa, kun oli maailman miedointa ym rasvaa, mutta napero huus ku syötävä..sitten yksi ystätväni kertoi, että silläkin jotkut tietyt rasvat vaan kirveli ja toiset ei..
Ja on nälkä- koko ajan ja ISO.
Yritän kyllä katsoa, mitä suuhuni laitan, kun syön...meinaan, että aikaisemmin söin kaikkia herkkuja ja sokereita-->miksiköhän paino ei tippunut[8|][8|][:D].

Mikäs siellä Kirsikan tilanne on?

Omaa:
Eka vaunulenkki tehty![:)][:)]
Vauvaa pukiessa sohvalla (tyhmä minä), tuli huomatuksi, että on aika aloittaa selkä-, peppu-, syvien vatsa- ja lantionpohjanlihasten joka päivänen harjoittelu. En meinannu saada selkää oikaistua[:o].
Mutta eiköhän noi lihakset löydä paikkansa pikkuhiljaa..tosin kävelylläkin joutui koko ajan kiinniitämään huomiota siihen ettei kävele lysyssä.

Täällä odotellaan uutisia kaikilta...ihanaa kun suht pian kaikilla vauvat sylissä!
 
Kaika: Mulla tuntuu välillä imettäessä vatsalihaksissa, et jotain tarttis tehdä [8|] En sit tiiä onks seki taas jotain, et on huono asento tai muuta... Kui pitkän vaunulenkin teitte? Me käveltii eilen noin tunti tos Kättärin lähellä olevassa puistossa [:)] Olin kyl niin hiestä märkänä sen reissun jälkeen, tuli ihan semmonen "olen rapakunnossa" olo [&o]

HaniMami mihin suuntaan teil siis on ikkunat? Eli siis mikä näkymä [:D] Onks se kerrostalo siinä suoraan edessä vai näätkö semmosii matalia valkosia taloja ja kirkon tornin? Ku mä näin mun huoneestani sillon melkee meille kotiin [:D][:D][:D] Ai, mut perhehuoneet tais olla siel "ekalla" käytävällä? Koskas te ootte sit kotiin pääsemässä sieltä?

Meillä neiti vetäs eilen sit 4h päikkärit... eipä saa enää nukkua niin pitkään, ku ei meinannu sit yöllä millää nukahtaa.. Mies sai tytön nukkumaan vasta klo 02!! Mä tyylikkäästi menin nukkumaan joskus 01, ku aattelin, et kyllä se tyttö sieltä nukahtaa pian [:D]

Pitää varmaa alkaa kattelee tota jääkaapin sisältöä, et tartteeko mun kaupassa lähtee käymään.. Harmi vaa, et keli on noin kökkö, ku oisin voinu vaunulenkkiä yhdistää siihen kauppareissuun[&o]
 
Tuonne neuvolapuolelle kirjuuttelinkin jo, että koos ollaan.

Paino laskenut mutta tuo sf mitta kasvanut ja nyt ollaan sitten 40 viikkosena käyrän huipulla ja lapsen pää on jossain tosi siellä ja syvällä lantiossa. [:o] Tuo se kai oli se viimonen asia, mikä mulla sitten laittoi päässä 1:set ja 0:t siihen asentoon, että paniikki iski ja ei voinu muuta tehdä kun alkaa parkumaan. Pelkopolille napsahti lähete niin että kolina kävi. Voidaan mennä viikonloppunakin, jos ei mulla pää kestä.

Tässähän tää nyt menee hengitellessä - sisään - ulos - sisään - ulos. Aika mentaali olo on, kun koko ajan jossain taka-alalla naputtaa: alä kävele peilin ohi, älä katso alas. Tms. unohda nyt vähäks aikaa, että olet edes raskaana. [8|] Yritän tässä soittella samalla musiikkia, että saa pään vähän muualle. Ozzyä, Satyriconia, Rob Zombieta. Aika osuva kappale tähän tunteeseen on muuten Billy Idolin John Wayne (pari säettä alla). Suosittelen tubettamaan.

You know you make me crazy
and my mind is racing
you're wastin' all my time
someone come and save me
oh yeah

'Cause when I need you
I can see through
and I feel you
right now
All my highway
doin' my way
and I want you to feel
when I'm going down

Chorus
I am not affraid
and I won't go down in fate
nothing's gonna be the same
and everything you know
keep inside your soul
tonight I'm gonna be John Wayne
Oh yeah


Nyt sitten leffaa pyörimään, mässyjä kehiin ja pepperi kouraan. Mutta alkavia viikonloppuja kaikille.. ja kiitos kannustuksesta. Kyl tää tästä... [:)][&o]

Ja p.s: Keksin just uuden diabolisen häätökeinon... Voisin alkaa huudattamaan Spice Girlsejä ja Brittney Spearsiä, jos se vaikka sillä säikähtäis pihalle... [:-] Löytyisköhän talosta peltorit ja korvatulppia jostain kaapin perukoilta, ettei lähe itteltä viimesetkin järjen rippeet kuubaan..
 
Celina tää rupes kanssa tänään pillittämään kättärillä kun sanottiin että laps on nyt n.3,7-3,8kg... ja sitten lääkäri sano että kun olen näin pitkä niin 4,5kg sehän on sulle ihan helppo juttu, ei kyllä kauheesti piristänyt.

Laps on kyllä nyt laskeutunu sen verran että jatkuvalla syötöllä sais käydä vessassa ja ah sitä tunnetta kun se hinkkaa päätänsä tuolla alhalla. Eilen illalla poju päätti n. tunnin ajan pyöritellä päätä ja muutenkin meuhkataja minä tässä sohvalla ja pallon päällä pihisin, mies sitten siihen että kannattaisiko mennä sellaiseen asentoon että ei satu... no helkutti kaikki muut testasin mutta käsilläni en jaksa seistä [:@]

Minäki haluun jo mun vauvan kainaloon, ihana lueskella muiden vauvan kanssa elelystä mutta vielä kivempi olis kun olisi jo se oma täällä.

Kävin tänään itiksessä pyörimässä kun siellä on kuutamo päivät, olis ollu niin paljon kaikkia kivoja vaatteita mutta en raaski viel ostella kun on tällänen pallo. Ihmiset kyllä kovasti tuijotti mahaa mikä vähän ärsytti mutta nyt on pitkälti kaikki tarpeellinen vauvalle/mulle hommattu joten tästä lähtien voin pysytellä noissa pienemmissä kaupoissa [:)]

Tulis jo ilta niin pääsis syömään sipsejä ja salsakastiketta NAM NAM
 
Jakauduttu... On tää läppäri tosi kiva ajankuluu tääl osastolla, kun ei oo seuraa ja tekemist kun tyttö nukkuu tuossa.
Laitan tonne synnytys kertomuksiin lisää sitten. Maito ei oo täälläkää kunnolla noussut, joten korvikkeella menty 3h välein. Huomenna lekuri kattoo tytön ja hyväl onnella huomenna kotiin.
Jälkisuppareita saakutti tullu(nytkin yks menos) ja huono olo, kun tyttöö koittanut imettää. Kiva kärvistel ja puhallel kun tyttö syö[:(]
Tuossa viimeks ku koitin pullon jälkee tissille,ku hamuili, niin tais maitoo tulla, kun nukahti siihen[:)]

Kaikille odottajille viel lähtösuppareita
 
Moks!!!

Täällä sinappikone puhkuu täysillä, juurikin pesin kakan nro 17 persposkilta ja laitoin puhtaan vaipan vain kuullakseni jälleen yhden märän ja pitkän pierun...[&o][&o][&o].
nyt herra maitokakka nukahti ja saapi kyllä nukkua kakka pöksyssä hetken...
Paitsi ettei nukukkaan, siis hetki pieni...
..........................................................
ja näin huolto pelaa[:D] nyt hän antautui unelle. *nukkuu kädet ylhäällä* loveLove[:)][:)].

Vauvan iho alkaa voida jo paremmin,
kaikki punaisuus on hävinnyt ja näpyt pienenee koko ajan!!![:)][:)][:)]
Tästä lähtien rasvaa käytetään vain jos asiat sitä vaatii ja silloinkin vain paikallisesti eikä niinkuin teimme nyt eli valeltiin koko baby ja vielä hierottiin päälle...[>:][>:][>:]
Joten siis vauva hierontaakaan ei hirveästi harrasteta,
mutta paijausta, syliä, halia ja pusua sitäkin enempi[:D][:D]

Nälkä
tää on ihan kamalaa!!! mäkin kykenen niikun iltaan asti syömään about normi ruokaa ja yritän joka väliin keittää puuron ja syödä ruisleipää sekä hedelmiä, mut illalla alkaa jo kaikki terveellinen tulla korvista eikä makean nälkäänkäänkään enään hedelmät riitä... sit repsahtaa!!!
Paino on pysyny onneksi about samana (ehkä snadisti laskenu, vaikea sanoa kun heittelee melkein 2kiloa pitkin päivää) ettei nyt ainakaan nouse!
Mut toisaalta, synnytin alle kaks viikkoa sitten, ei vielä tarttekaan olla muodot kuosissa!

Uniselle Ja Celinalle tsemppeja isojen vauvojen kanssa!! Voin sanoa ettei helppoa ole mutta mahdollista, itse olen 156cm pitkä ja ensimmäinen oli 53cm/4,3kg ja tämä toinen 52cm/4,2kg. Ensimmäistä tehtiin aika pitkään, mutta synnytys meni kuitenkin niin hienosti että kuljin rinta rottingilla kauan. lihaa leikattiin, mutta muuten sujui nätisti. Toinen tuli rytinällä, mutta taas hienosti, tässäkin lihaa leikattiin, muuten kaikki sujui hyvin ja toipuminen on ollut nopeaa kummassakin!!!

Leveilyä poika nukkui yöllä 7hoo putkeen[:D][:D].

Mä kans haluisin vaunu lenkille, mutkun ollaan täällä ilmakylvyssä 24hoo...[>:]
Noh uskalsin jo sisään ajaa ton kutopyörän, (tyyny pyrstön alla[;)])
jospa sitä sitten illalla leffan seuraksi... (jaKarkkiiJaPullaaJaLimpparii...)
 
Tiitiäinen: Me ollaan oltu samaan aikaan saleissamme[:D], toisin meillä alkoi tapahtumaan siinä vaiheessa, kun te vetelitte aamiasta.

No ei tarttekkaan olla vielä kuosissa, PojanÄiti, mutta täytyy kyllä sanoa, että pikkasen söi naista, kun olin vaunujen kanssa kävelyllä (ukkeli lykki kiesejä siinä vieressä), puolituttu äijä pysähtyi jotain miehelle sanomaan ja kysäisi multa siinä samaalla, että "Säkin vielä yhdessä koossa"..sviddu sanon minä. Oli mulla kyllä vaatetta päällä, kun pitää noita tisuja suojata, mutta c´mon.
Oho- siellä on sitten nukuttu! Sietää ollakkin ylpee!
Mikä tää ilmakylpy juttu olikaan..vauvan ihottuman vuoksi ja onko sulla pimpsa määrätty ilmakylpy hoitoon?


Celinalle ja uniselle kamalasti voimia loppu raskauteen.
Jos yhtään lohduttaa, niin ei se pään ympärys kamalan paljon kasva, oli vauva sitten 3200g tai 4000g- jokatapauksessa sen puskeminen tuolta tuntuu..loput vauvasta ei tunnu enää missään.
Menkää ihmeessä sinne polille, jos vähääkään pelottaa tai arveluttaa--> saatte varmuutta tosi paikan tullen. Kokeneemmallakin synnyttäjällä saattaa usko olla koetuksella siinä H-hetkellä.
Voimia!

Purri:Mä tein kans tunnin lenkin- ja hikoilin kuin pieni sika- vaatetta oli joo- mutta mä hikoilen pienimmästäkin ponnistuksesta..hormoonit taas asialla.

Päivä on ollut ihana, eikä vähiten vauvelin takia. Meillä on menny tosi jouhevasti ja muutenkin tänään tuntuu siltä, että kaikki on kohdallaan.
Leipasin pari peltiä mokkapaloja ja pari suolaista piirasta koulun markkinoille...mokkapaloista tosin toinen jää kotio[8D][8D]
Varasin ens maanantaiksi ajan painon mittaukseen tytölle.
Kuten huomaa..ei mitään järisyttävää ole tapahtunut, joten palaan taas huomenissa.
 
Takaisin
Top